2020-10-17, 15:24
Bannlyst
Självklart ska du flytta till Israel! Det är mycket färre skjutningar och sprängningar där än i Sverige, trots att regionen varit i krig i tusentals år.
Citera
2020-10-17, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loyis
Träffade en Israelisk kvinna från Israel, mörkt hår, mörka ögon och vacker fin hud. Jag var på tinder och passade på att använda Tinder Pass där man kan byta land och matcha med andra. Nu är det så att jag vill få hit henne till Sverige eftersom att vi har pratat såpass länge. Hon kommer på en visa.

Men är det säkert att ta hit henne till Sverige? Jag menar, utseendemässigt kanske hon kan smälta in med alla människor från Mellanöstern som utgör ett hot mot henne. Hon är ju trots allt jude. Ska det vara säkert för henne att komma hit nu när alla muslimer har börjat attackera judar? Speciellt när hon specifikt är från Israel. Vad ska våra barn säga i skolan? ”Min mamma är från Israel” när den ena läraren är blatte? Hur ska muslinerna ta detta? Man blir lite skrajsen.

Attackerar judar?? Är du efterbliven eller bara jävligt muppig, skulle det vara farligt att ta hit henne för hon är jude? Sverige är safe.
Citera
2020-10-17, 15:27
Medlem
Citat:
Men tänk om vi vill bo i ett invandrarområde och ha på sig något judiskt? Om jag ska gifta mig med hemma måste jag konvertera och ha på mig en kippa.
Nej de måste du inte
Citera
2020-10-17, 16:00
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Träffade en Israelisk kvinna från Israel, mörkt hår, mörka ögon och vacker fin hud. Jag var på tinder och passade på att använda Tinder Pass där man kan byta land och matcha med andra. Nu är det så att jag vill få hit henne till Sverige eftersom att vi har pratat såpass länge. Hon kommer på en visa.

Men är det säkert att ta hit henne till Sverige? Jag menar, utseendemässigt kanske hon kan smälta in med alla människor från Mellanöstern som utgör ett hot mot henne. Hon är ju trots allt jude. Ska det vara säkert för henne att komma hit nu när alla muslimer har börjat attackera judar? Speciellt när hon specifikt är från Israel. Vad ska våra barn säga i skolan? ”Min mamma är från Israel” när den ena läraren är blatte? Hur ska muslinerna ta detta? Man blir lite skrajsen.

Om ingen redan sagt det: Flytta dit i stället.
Citera
2020-10-17, 17:27
Avstängd
at0m3ns avatar
Citat:

Kul för er hoppas ni lever ett fint liv tillsammans om det håller det önskar jag er.
På frågan om hon borde flytta till Sverige, vill hon verkligen det?
Hon har egentligen allt i Israel.
Hur ser det ut med lagar och regler för din egen skull om du vill flytta ner till Israel är det svårt eller lätt?
Citera
2020-10-17, 17:34
Medlem
Är hon judinna? Flytta dit istället. Fint och varmt land där politikerna respekterar sitt folk. Varför ta henne hit till denna PK-pisshåla som håller på att islamiseras under styre av landsförrädare. Om ni skaffar barn då har de ingen framtid här - de kommer mobbas och trakasseras. Flytta dit!
Citera
2020-10-17, 18:11
Medlem
Rodjas avatar
Att du inte flyttar till henne i Israel istället?
Citera
2020-10-17, 18:14
Medlem
Citat:

Har du tänkt att du kan flytta till Israel?
Citera
2020-10-18, 01:49
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Citat:
Men tänk om vi vill bo i ett invandrarområde och ha på sig något judiskt? Om jag ska gifta mig med hemma måste jag konvertera och ha på mig en kippa.

Nu för tiden är det accepterat att vara homosexuell även i judendomen.
Men tycker att du verkar skena iväg lite väl hastigt i tankarna vilket är lätt att göra när man är ung och kär.

Om du konverterar till judendomen så kommer du för evigt att räknas som judinna oavsett vad som än händer.
Att konvertera tar ungefär 12 månader.

Kippah bär kvinnor endast vid speciella religiösa tillfällen.

Att du redan börjar fundera över vad läraren i skolan ska säga om barnen till ett lesbiskt judiskt par ska säga ger en hint om att du inte är mogen nog att fatta beslut om framtiden med någon oavsett kön eller religion.

Om hon nu mot förmodan skulle få lov att komma till Sverige så är det inte någon hotbild riktad mot enskilda personer och man behöver inte göra någon grej av hennes förflutna.
Det handlar också om mognad att förstå vilken information man kommunicerar till sin omgivning.

Visa gärna källa på att "alla muslimer attakerar judar".

Dina muslimska vänner kommer inte att tycka sämre om dig för ditt val av kärlek för i så fall hade de inte velat vara med dig på grund av din homosexualitet ändå.
Citera
2020-10-18, 01:56
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Vilken judinna skulle vara så dum att hon väljer att komma till Sverige med allt vårt kaos? Kanada, Schweiz eller Australien hade jag förstått.
Citera
2020-10-18, 06:36
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Bättre om du flyttar dit istället, där får de ha vapen och kan skjuta ner muslimerna när de kommer för att mörda, här är det fritt fram för muslimerna att mörda er.

Som sagt bättre att ni flyttar till Israel och stannar där.
Varje år kommer det runt 100000-150000 muslimer till Sverige, det kommer bli livsfarligt för alla att bo i Sverige. På 10 år så är det 1-1,5 miljoner muslimer, Sveriges befolkning är redan 10,3 miljoner varav säkert 2 miljoner är muslimer som gör kaos på Sverige.

Och jag garanterar att muslimerna kommer se att din vän är judinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja for the record jag avskyr inte judar jag avskyr sionister.

Du hatar alltså judiska nationalister men älskar judiska globalister.
Du verkar lite förvirrad.
Senast redigerad av GTFO-Foreigner 2020-10-18 kl. 06:38.
Citera
2020-10-18, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Bar Rafaeli och Gal Gadot är båda judinnor från Israel. Dom flesta judar ser inte ut som mena folk.
"nu när muslimer börjat attackera judar" lol
Du vill bara ha en reaktion. Troll

De gör de visst. Kurdiskan Dilsa Demirbag Sten ser tex. ut som en typisk judinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in