2021-03-27, 11:31
Medlem
Emelies småflickor till fans är arga på Madde för att hon klickar bättre med AD än Emelie tror de skrev så mycket hat till henne att hon var tvungen att ta bort sin instagram.. lite läskiga är dom faktiskt... sök hjälp
2021-03-27, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Av vilken anledning känner du ett sånt hat mot Madde att du måste slänga in ordet ”hora” så fort hon omnämns?
Ser du inte hur desperat människan är? går in i big brother för kärlekens skull, jalla då, nä hon bara går runt och flammsar och är tråkig, såna ska inte va i big brother, kolla på jackie vild direkt
2021-03-27, 11:32
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Enligt TV4 hänger Joel löst idag?
Eller står det fel? Har för mig att han fick immunitet i Filips tävling.

https://www.tv4.se/artikel/2KvPIpAWuwSWLfCqdNpjPd/det-haender-i-big-brother-huset-i-dag-27-3

Han står även med bland dom som sitter säkert så dom har nog bara glömt att ta bort hans namn från "hänger löst". Gick inte att rösta på honom iaf, så det är bara där det står fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
HALLE-fucking-LUJAH! 10/10 inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Taaaack! Det var den absolut bästa sammanfattningen hittills. Exakt så jag tänker också. Bra där!
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Mycket bra skrivet!
Tack hjärtisar<3

Måste ta en paus från skiten nu, blir alldeles för emotionellt investerad igen hahaha. Nu blir det pannkisar istället.
Medlem
Lobbaaans avatar
Jag hade gärna kollat på Madde i något annat program. Hon är vacker och verkar vara en bra kvinna. Men i big brother? Nej tack, snark.
Medlem
Det är så tröttsamt att läsa kommentarer om att röstningen skulle vara riggad bara för att Nardos vann immuniteten.

De flesta har en hatkärlek för henne och utan henne i huset hade det inte hänt särskilt mycket eftersom hon är med i större delen av allt drama som händer i huset. Hennes och Simons relation är underbar och underhållande att se dag för dag. Må hända att hennes ”eeeey” är jobbigt men det finns någonting hos alla där inne man stör sig på.

Jag älskar Nardos och kan helt klart se henne i final. Jag tycker dock att årets deltagare är lite gråa överlag.
2021-03-27, 11:33
Medlem
xrlpyts avatar
Åh shit, nu såg jag artikeln om nya deltagaren Dennis. Två meter lång, mörk, någorlunda vältränad.. herregud, Emelie kommer få en sprutorgasm i samma ögonblick han kliver in i huset.
2021-03-27, 11:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ser du inte hur desperat människan är? går in i big brother för kärlekens skull, jalla då, nä hon bara går runt och flammsar och är tråkig, såna ska inte va i big brother, kolla på jackie vild direkt

Håller med om att hon är tråkig men av det du beskrev så är man väl inte en hora för det?

Att gå in i huset för kärlek och vara tråkig = hora?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Vill man missnöjesrösta så är Katti ett utmärkt val.
Eller så röstar man ut den spänstiga Steph.
Medlem
Lunatics avatar
Kan spelinspektionen gå in och granska BB?
För jag tror det fuskas med röstningar..m.m
Det handlar om mycket pengar på spelbolag.
Och BB kanske kan styra vem som åker eller inte.
Om några i produktionen och bekanta till dom vet vem eller vilka dom ska ta till final så kan dom satsa stora pengar.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Jag hade gärna kollat på Madde i något annat program. Hon är vacker och verkar vara en bra kvinna. Men i big brother? Nej tack, snark.

Hon tillför mer än Stephanie och Alex.
2021-03-27, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Nardos dubbelmoral stör mig så fucking mycket! Hon säger till Joel och Emelie att hon vill lösa konflikter efter att ha sovit på saken, och nu till Judith att hon vill lösa saker innan hon sover? Hon har tidigare sagt att miljonen skulle betyda mycket för henne, och nu till Pedram att det inte är så mycket pengar och
att utvecklingen betyder mer? Håll käften
Har du bara insett det nu? 🤣 hon är walking dubbelmoral, har börjat störa mig grovt på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in