2021-03-27, 11:24
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Utsatt för rasism!?? 😳
Är ju helt och hållet tvärtom, ju!!

Dom andra som hela tiden ska anpassa sig efter henne?
Tror du inte att många gav henne sin röst för att de tyckt synd om henne för att hon enligt de blivit utsatt för "vardagsrasism"?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag kommer rösta på katti för att få ut horan madde! annars hade jag röstat på steph
För mig pendlar mellan Katti och Steph men jag är nästan säker på att Mammagruppen kommer rädda kvar Katti och Steph kommer hamna i skuggan.
Medlem
Citat:
Jag kommer rösta på katti för att få ut horan madde! annars hade jag röstat på steph

Är inte Katti skadad? Inte bra att hon är i huset då
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså jag är en godhetsknarkare av RANG verkligen. Tar varje chans jag får att ta mer utsatta grupper i försvar. Och jag kan absolut förstå vardagsrasismdiskussionen kring Nardos, jag har själv aldrig hört eller sett när de uttryckt sig så mot henne, men är helt med på diskussionen. MEN bara för att man blir utsatt för det har man inte frikort i att bete sig hur man vill och MÅSTE bli älskad för det. Precis som att jag som kvinna inte kan bete sig som sen röv och kräva att alla älskar mig för att jag blivit utsatt för sexism.

Jag ömmar för Nardos på många sätt, det märks att hon är osäker i sig själv (men spelar självsäker), aldrig riktigt tillhört ett sammanhang och hon har uttryckt själv flera gånger att hon har haft svårt med vänner osv. Men samtidigt så skyller hon ju det på alla andra, och besitter NOLL förmåga att reflektera över sitt eget beteende, och därför stör jag mig så in i helvete på henne. För att inte tala om att hon tycker att hon är BBs sol som alla andra ska cirkulera kring.

Hade hon varit bättre på att känna in rummet, inte krävde att alla ska anpassa sig efter henne och inte varit så jävla självfokuserad så hade jag antagligen älskat henne (man njuter ju ändå av att skåda korkade personer + när hon är glad och uppåt är hon jävligt gullig (minus EEYYYYYY då)). Men nu står jag inte ut, för att hon är så fucking orIMLIG och världsfrånvänd.
Håller med dig helt.
2021-03-27, 11:25
Medlem
Nardos följare lär ju rädda adrian nu. så det blir nog katti/madde som ryker på måndag, hoppas till gudarna att det blir madde
Medlem
Lobbaaans avatar
Vill man missnöjesrösta så är Katti ett utmärkt val.
Medlem
herpesvårtas avatar
Extremt väntat att Nardos fick stanna, hon hade blm-maffian bakom ryggen efter Judith-gate denna vecka ink stora influenser som pushade för henne så det blev nog en landslide.

Jag har en hatkärlek till henne, tycker hon kan tillföra lite spice i huset men ibland stör jag mig så mycket på hennes oförmåga till saker och ting att jag måste byta kamera. Hon är nog den största vattendelaren där ute!

Nya killen - naiva jag fick faktiskt upp förväntningarna om att det var en riktigt hunk precis som det utlovades men jag borde förstås ha vetat bättre. Som någon sa ser han ut som en uppdaterad version av Pedram. Men har inte tappat hoppet om att han kommer röra om där inne med sina 2m kaos. SNÄLLA FUCKA UR. Jag är inte nöjd förrän han hånglat med alla tjejer innan läggdags. Inklusive Katti.
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Klarar inte av att se Nardos tacksamhetsgråta när röstningen inte fungerade som den skulle. Hade varit fine om det varit fair, klart hon ska få vara glad. Men att så många inte kunde rösta gör att det känns riggat, imo.
Det är inte riggat. Get over it. Var samma sak för mig som röstade på Nardos. Jag ominstallerade appen eftersom det var det man skulle göra. Gör rätt nästa gång så du slipper gnälla.
2021-03-27, 11:26
Medlem
Citat:

Av vilken anledning känner du ett sånt hat mot Madde att du måste slänga in ordet ”hora” så fort hon omnämns?
2021-03-27, 11:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Orkar inte gå in och läsa. Och så detta babblande om att hon utvecklat sig själv. Bla bla bla bla

Jag skulle vilja veta vad hon tycker att hon utvecklat sig till det bättre? För hon säger det ofta men aldrig vad.
2021-03-27, 11:27
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Gött att näckrosbladen fallit från dina ögon! Din s.k. "officer" är antingen superbög, impotent eller hemligt gift. Vän med folk i produktionen och kanske faktiskt bara castad för att höja pulsen hos brudarna i huset och sofforna.

Nardos räddad, yeah right men okej, mitt mamma ser att hon gråter nu (lättnad? glädje?) Och gläds väl liiiiiiite med henne. Dockorolig att det blir mer och högre EEEEYYYYEEEH! kommande vecka men samtidigt blottar hon veka livet nu. Suck!

Resten kommer trippa på äggskal nu för att inte trampa fel men en tjej måste lämna nu, för balansens skull.
Tror BB kommer Fejka, Stephi får lämna.
En billigare wish kopia av henne kom in 'JaQi'.
Samma Med Tess som fick gå när Madde kom in och ersatte.
Och förra året när Lisa fick lämna och Frida kom in.
Mönstret känns igen när det kommer in en lookalike.
2021-03-27, 11:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Gött att näckrosbladen fallit från dina ögon! Din s.k. "officer" är antingen superbög, impotent eller hemligt gift. Vän med folk i produktionen och kanske faktiskt bara castad för att höja pulsen hos brudarna i huset och sofforna.

Nardos räddad, yeah right men okej, mitt mamma ser att hon gråter nu (lättnad? glädje?) Och gläds väl liiiiiiite med henne. Dockorolig att det blir mer och högre EEEEYYYYEEEH! kommande vecka men samtidigt blottar hon veka livet nu. Suck!

Resten kommer trippa på äggskal nu för att inte trampa fel men en tjej måste lämna nu, för balansens skull.

Blaisen, igår var det en doppelganger, inte Officeren. Han är fortfarande den bländande, det vet vi ju alla
En stor suck, ja, men väntat att Bamboo flickan är kvar. Vi bör nog vara beredda på att vinnaren av BB blir en överraskning. Nu kommer dessutom en Mellanöstern snygging in och Bamboo flickan får extra energi. Officeren får nog maka på sig till slut, varken han vill eller inte. Dickman har sett till att folk äntligen har förståååt att vi är untermenchen och bör rätta oss i ledet att Sverige tillhör Levanten och Afrika.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in