2021-03-27, 11:27
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahaha, hade varit fantastiskt om de skrivit om det i brevet. ”Ja, röstningen fungerade ju inte som den skulle så risken finns att majoriteten inte vill ha dig kvar men OH WELL, vad ska man göra, grattis till ytterligare en vecka i BB-huset.” 🥳🥳
Hahaha! Hade varit klockrent.
2021-03-27, 11:28
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Av vilken anledning känner du ett sånt hat mot Madde att du måste slänga in ordet ”hora” så fort hon omnämns?

Haha ja, har inte sett något horigt beteende med henne alls. Hon springer efter en och samma kille men det kanske är dagens hora?
Medlem
Jaha nu är det nardos cam hela dagen... suck ZzzZzzzZzz
Medlem
GaffelJannes avatar
Nardos dubbelmoral stör mig så fucking mycket! Hon säger till Joel och Emelie att hon vill lösa konflikter efter att ha sovit på saken, och nu till Judith att hon vill lösa saker innan hon sover? Hon har tidigare sagt att miljonen skulle betyda mycket för henne, och nu till Pedram att det inte är så mycket pengar och
att utvecklingen betyder mer? Håll käften
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tror du inte att många gav henne sin röst för att de tyckt synd om henne för att hon enligt de blivit utsatt för "vardagsrasism"?
Ja visst, naiva lättlurade pk-dioter finns det ju alltför många av nuförtiden.
Trodde DU menade att hon var utsatt för "rasism" 😁.
Medlem
förstår varför BB vill ha ut adrian, de ska ju ta in en kopia av honom.
2021-03-27, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag skulle vilja veta vad hon tycker att hon utvecklat sig till det bättre? För hon säger det ofta men aldrig vad.

Ja men exakt. Men ingen där inne är smart nog att utmana henne eller så är de rädda för tittarna. Speciellt nu
Medlem
SphincterAnis avatar
Enligt TV4 hänger Joel löst idag?
Eller står det fel? Har för mig att han fick immunitet i Filips tävling.

Edit: Ser nu att hans namn står dubbelt, står även med i sitter säkert. Såg även hans bild på säkra kylen nyss.

https://www.tv4.se/artikel/2KvPIpAWuwSWLfCqdNpjPd/det-haender-i-big-brother-huset-i-dag-27-3
Senast redigerad av SphincterAni 2021-03-27 kl. 11:32.
Medlem
Citat:
Av vilken anledning känner du ett sånt hat mot Madde att du måste slänga in ordet ”hora” så fort hon omnämns?

Problem med sig själv bara. Inte värd luft
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Det är inte riggat. Get over it. Var samma sak för mig som röstade på Nardos. Jag ominstallerade appen eftersom det var det man skulle göra. Gör rätt nästa gång så du slipper gnälla.

Håller med om att det är onödigt att kalla det riggat. Men faktum kvarstår att utfallet eventuellt hade sett annorlunda ut om det hade fungerat som det skulle för alla. Det var trots allt många som kontaktade BB pågrund av strulet så som jag förstått det, och de verkar ju inte vidtagit några åtgärder direkt.
2021-03-27, 11:30
Medlem
Längtar så mycket till Judith och Pedram går att rösta ut. Pedram för jag ser ingen charm i honom, jag skäms typ så fort han öppnar munnen. Tycker inte han tillför något.
Judith för hon har typ storhetsvansinne ja hon är gapig och högljud men hon har ett sånt behov av att bekräfta sig själv och säga att hon är så här och så där och har adhd och bla bla bla. Jag orkar bara inte lyssna på henne.
Jacky tacky vill jag helst skulle lämna igår.

Tycker Emelie är skitrolig hon tänker som ingen annan?
2021-03-27, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
För mig pendlar mellan Katti och Steph men jag är nästan säker på att Mammagruppen kommer rädda kvar Katti och Steph kommer hamna i skuggan.

Citat:
Ursprungligen postat av JumJim
Varför gillar du inte Madde?
Sjukt snygg, men tråkig som satan och flammsig! bara ivägen hela tiden och nu hänger hon med taffsar alex, då ska hon ut ännu mer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in