2021-03-27, 11:21
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Folk går på tår runt Nardos nu när produktionen skickade in Filip som gullade med henne.

Eller så behandlades hon på ett kränkande sätt av Judith. Beror på vem man frågar. Svenskar skyddar svenskar, även vid dåligt beteende mot ickesvenskar.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-03-27 kl. 11:23.
Medlem
Kan vi alla på FB komma överens om att rösta kvar Step? Så vi alla är on same page.
Medlem
låter som hon vunnit nobel priset där ute
softa ner hybrisen lite nu va
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Första gången det har varit många positiva kommentarer på en Instagrambild nu när Nardos sitter säkert.

Orkar inte..

Orkar inte gå in och läsa. Och så detta babblande om att hon utvecklat sig själv. Bla bla bla bla
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahaha man brukar vilja att dom där inne bara ska vara sig själva. Men nardos önskar jag kunde spela ett spel och vara något annat än sig själv
Hahaha men verkligen. Var dig själv, men helst inte om du heter Nardos. Då får du mer än gärna vara någon annan.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Aa typ något sådant.

Jag tror att BigBrother fejkar röstning för att ha kvar henne.
För det är 2 läger om Nardos. Och jag tror mer folk ogillar än gillar Nardos.
Men hon lyfts fram av BB som hon skulle vara super populär. Vilket hon inte är.
MÅSTE ju vara så, folk kan ju för fan inte gilla hennes jävla skrikande?
2021-03-27, 11:22
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Jag tror Katti kommer lämna
Det tror jag också tyvärr!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså jag är en godhetsknarkare av RANG verkligen. Tar varje chans jag får att ta mer utsatta grupper i försvar. Och jag kan absolut förstå vardagsrasismdiskussionen kring Nardos, jag har själv aldrig hört eller sett när de uttryckt sig så mot henne, men är helt med på diskussionen. MEN bara för att man blir utsatt för det har man inte frikort i att bete sig hur man vill och MÅSTE bli älskad för det. Precis som att jag som kvinna inte kan bete sig som sen röv och kräva att alla älskar mig för att jag blivit utsatt för sexism.

Jag ömmar för Nardos på många sätt, det märks att hon är osäker i sig själv (men spelar självsäker), aldrig riktigt tillhört ett sammanhang och hon har uttryckt själv flera gånger att hon har haft svårt med vänner osv. Men samtidigt så skyller hon ju det på alla andra, och besitter NOLL förmåga att reflektera över sitt eget beteende, och därför stör jag mig så in i helvete på henne. För att inte tala om att hon tycker att hon är BBs sol som alla andra ska cirkulera kring.

Hade hon varit bättre på att känna in rummet, inte krävde att alla ska anpassa sig efter henne och inte varit så jävla självfokuserad så hade jag antagligen älskat henne (man njuter ju ändå av att skåda korkade personer + när hon är glad och uppåt är hon jävligt gullig (minus EEYYYYYY då)). Men nu står jag inte ut, för att hon är så fucking orIMLIG och världsfrånvänd.

HALLE-fucking-LUJAH! 10/10 inlägg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Kan vi alla på FB komma överens om att rösta kvar Step? Så vi alla är on same page.
Jag kommer rösta på katti för att få ut horan madde! annars hade jag röstat på steph
2021-03-27, 11:23
Medlem
Citat:
Alltså jag är en godhetsknarkare av RANG verkligen. Tar varje chans jag får att ta mer utsatta grupper i försvar. Och jag kan absolut förstå vardagsrasismdiskussionen kring Nardos, jag har själv aldrig hört eller sett när de uttryckt sig så mot henne, men är helt med på diskussionen. MEN bara för att man blir utsatt för det har man inte frikort i att bete sig hur man vill och MÅSTE bli älskad för det. Precis som att jag som kvinna inte kan bete sig som sen röv och kräva att alla älskar mig för att jag blivit utsatt för sexism.

Jag ömmar för Nardos på många sätt, det märks att hon är osäker i sig själv (men spelar självsäker), aldrig riktigt tillhört ett sammanhang och hon har uttryckt själv flera gånger att hon har haft svårt med vänner osv. Men samtidigt så skyller hon ju det på alla andra, och besitter NOLL förmåga att reflektera över sitt eget beteende, och därför stör jag mig så in i helvete på henne. För att inte tala om att hon tycker att hon är BBs sol som alla andra ska cirkulera kring.

Hade hon varit bättre på att känna in rummet, inte krävde att alla ska anpassa sig efter henne och inte varit så jävla självfokuserad så hade jag antagligen älskat henne (man njuter ju ändå av att skåda korkade personer + när hon är glad och uppåt är hon jävligt gullig (minus EEYYYYYY då)). Men nu står jag inte ut, för att hon är så fucking orIMLIG och världsfrånvänd.

Taaaack! Det var den absolut bästa sammanfattningen hittills. Exakt så jag tänker också. Bra där!
2021-03-27, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag kommer rösta på katti för att få ut horan madde! annars hade jag röstat på steph

Varför gillar du inte Madde?
2021-03-27, 11:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Mycket bra skrivet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in