2021-03-13, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Precis som att vi inte hatar Steffi, bara tycker att hon gjort fel och bör stå sitt kast för det.

Jag har hängt med dåligt senaste dagarna. Vad är det Stephanie har gjort?
2021-03-13, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
OJ reaktionerna nu när Katti säger AD och Madde.

vad blev det för reaktion? Hur reagerade adrian och emelie? var madde i rummet?
2021-03-13, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt OT men lyssnade på Flashback Forever häromdagen och kom till avsnittet där någon tjomme snott två renar som han binder fast utanför huset. 😂😂😂

Jag kanske är lite efter men kollar inte på melodifestivalen. Trodde att han den där Jon Henrik var mulatt. Han är samejävel alltså?

Han är sydamerikan men blev adopterad till någon sameby.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Kräks i munnen. Vad fan tror hon om sig själv?
Höll på att soy när jag hörde det. Undrar hur hennes ex ser ut. De påminner förmodligen inte alls om Tanja. Judith hade dessutom krossat Tanja om de skulle ha sex med varandra.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Katti är verkligen så snäll.
Hon vill ha miljonen som alla de andra, kunde gett tatueringskostnaderna till sina barn som älskar mjuka paket, håller fast vid bra svar, ärliga? Näää, men deltagarna fattar inte att vi ser allt och röstar efter vad vi ser/hör
2021-03-13, 16:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu kommer hon snacka om detta hela helgen

Definitivt. Det finaste är att gamnacken tror att det är fritt fram för våld och förnedringssex.
Nu när Katti gick fram till Tess angående vad hon sade, säger Tess bestämt.
"Det är din upplevelse"
2021-03-13, 16:40
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är helt plötsligt ett problem för att det går emot din egen agenda. Har inte sett dig klaga när folk "spytt ut sig rent hat med helt bisarra anklagelser" mot andra. Men nu, för att det inte passar dig, så är det EfTeRbLiVeT BeTeEnDe.

Förstår helt plötsligt varför du backar Steffi. Du tänker lika mycket på din egen agenda som hon!

Haha, dygnet har bara så många timmar. Man får välja sina strider här på Flashback.
2021-03-13, 16:41
Medlem
Inte hängt med men katti var först ut?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag har hängt med dåligt senaste dagarna. Vad är det Stephanie har gjort?
Hon, som många andra, röstade på Katti inför en tävling där hon riskerade att åka ut. Pontus och Simon erkände det för Katti dirr efter, Steffi berättade aldrig. Hon har gråtit i flera dagar för att hon varit ledsen ÖvEr SiTt VaL (= hon har varit rädd att bli påkommen att vara en snake som först röstar på sin närmaste där inne när hon visste att hon skulle ryka och sedan undanhåller det från henne). Och nu erkände hon för att hon visste att hon skulle få någon fråga om det och ville slippa bli påkommen med handen i kakburken. Damage control i sin absolut renaste form.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Kräks i munnen. Vad fan tror hon om sig själv?
Att hon är en fantastisk fet lebba, unik, som få, kan därför bete sig som hon vill då hon har icke existerande ADHD att skylla på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Han är sydamerikan men blev adopterad till någon sameby.
Hmm. Kan en colombian verkligen vara same är då min fråga?

Kan inte nästa person få sina frågor nu.
2021-03-13, 16:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
vad blev det för reaktion? Hur reagerade adrian och emelie? var madde i rummet?
Adrian flinade brett, Emelies reaktion kunde man inte se (inte jag i alla fall). Madde var inte i rummet..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in