2021-03-13, 16:27
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Steffi ville ju ändra sitt val direkt efter och haft ångest för det sedan dess, och dessutom, om man tror att man ska själv bli vald så väljer man ju såklart den man tror man har chans att vinna över
Det känns ju äkta att hon öppet säger så alla hör att hon vill ändra sitt val
Lite backup är aldrig fel.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Och som vi trodde: Katti är så jävla förstående och god. Jämt. Förhoppningsvis vinner Katti på detta och Steffi förlorar. Mig gör det inget om hon ryker tbh. Hellre det än Katti.
Hoppas de tar med detta i avsnittet för man vet aldrig då vissa vinklas fult eller inte ses alls i avsnitten.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahahahah, nu erkände hon det precis. Nu får väl alla haters hitta något annat att klanka ned på.

Exakt, hoppas att folk röstar på Steff!!!!!!!!
2021-03-13, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Katti har funnits för Steph under hela tiden i huset, alltid funnits där och tröstat henne som om hon vore Kattis dotter. Så hugger ormen henne i ryggen.
Vilken jävla orm hon är Steph.
Ingen ursäkt i världen kan förlåta det där
🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
Medlem
xrlpyts avatar
Vad skönt, då kan Katti åka hem på måndag och Steffi behöver inte ha dåligt samvete.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag har hört honom säga vid ett tillfälle att han har adhd (de pratade om vilka i huset som har denna diagnos).

Känns för mig väldigt rimligt, tror Pontus har 109% mer adhd än Judith. Iaf mer som märks utav det. Judith märks det framförallt på det viset att hon tjatar om det titt som tätt.
Aha, är väl första gissningen på diagnos hos dokusåpadeltagare
Medlem
Contragulationss avatar
Fin hon är Katti

Har dock hört från en polare uppe i norr att samerna gjort revolt och skjuter pilpåge på bilder av Katti ute på fälten. John Henrik ska tydligen ha gjort en låt om incidenten som dunkas för fullt ute i kåtorna.

Så rösta kvar henne för helvete. Hon behöver cashen för skydd.
2021-03-13, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men, men Steph är ju jättesnäll som säger det just nu, precis innan hon själv skall svara på frågorna. Det är ju jättestort.
Ja, men såklart! Hon är en så otroligt fin person som erkänner det PRECIS i ett ögonblick som kan gynna henne. Hon är INTE ALLS strategisk. Bara en så fin person som mått skit så länge nu och äntligen fått erkänna
2021-03-13, 16:29
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ironin i att du gnäller på haters, när du har bedrivit en högst intensiv kampanj mot Katti senaste dagarna. Du slickar Steffis röv nu för att du själv hatar Katti. Att majoriteten är på Kattis sida i detta talar för sig själv - att Steffi gjort fel. Ta ansvar för dina handlingar istället för att lek offer.

"DeT hAr VaRiT TuFfT MaN vEt iNtE VaD TiTtArNa TäNkEr" säger ALLT om Steffi. Hon bryr sig inte ett jota om Katti, bara sin egen popularitet.

Jag hatar inte alls Katti, vad har du fått det i från? Jag tycker bara att hon har gjort sitt i BB, för längesen.
2021-03-13, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Ah, helt definitivt för fan. Löste sig väldigt snabbt att bli glad igen. Usch
Yes, tänkte på det när kameran zoomade in på hennes ögon. Inga tårar och sminket satt som det skulle. Krokodiltårar och offerkofta...
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Hade haft mer sympati för Steph om hon erkände det från början istället för att lämna det till slutet när det ska erkännas framför tittarnas frågor. Vet inte riktigt vart man ska placera henne. Hon känns genunin på något sätt men samtidigt inte. Fortsättning följer..
Jag tror inte Stephanie har ett ont ben i kroppen. Men hon känns jävligt osäker samt att hon vill vara kvar. Jag tycker mest synd om tjejer som Stephanie och t.o.m. Therese då det känns som de kommer försöka begå självmord på utsidan. Men tycka synd räcker inte då röstar jag hellre kvar någon som Katti där man får känslan av att hon är genuin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag hatar inte alls Katti, vad har du fått det i från? Jag tycker bara att hon har gjort sitt i BB, för längesen.
Precis som att vi inte hatar Steffi, bara tycker att hon gjort fel och bör stå sitt kast för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in