2021-03-13, 03:29
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jo hon är obekväm som fan...därav suckandet

Jag hör bara snarkning i stereo så har missat suckarna.var det därför han slutade stryka hennes hand/arm?
2021-03-13, 03:31
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nja, jag tror att Tess är mer inne på ett mellanting. Massager, hårpill och klianden och sånt är okej med vem som helst, det gör alla i huset som om de vore apor på Skansen typ. Om Pedram skulle hooka med någon i huset (exempelvis Tanja då) och de började ligga tätt och gosa i tid och otid och pussas, så vore det också helt okej för Tess - så länge som han inte försöker med något liknande med henne.

Jag tror det är där kruxet ligger. Jag inser att jag är ute på okänt landskap när jag försöker tolka hur tjejer fungerar, men jag tänker ändå att det här kan vara tjejvarianten av "dubbla budskap". Precis som Pedram kanske blir förvirrad när en snygg tjej som Tess säger att hon inte är intresserad på ett romantiskt plan, men ändå kramar honom, låter honom massera henne, dansar sexigt på fester..

Det är det som är problemet i samhället. Därför ligger vi också på 6e plats i våldtäktsstatistiken. Nya kulturer som ser annorlunda på kvinnor och signaler.
2021-03-13, 03:31
Medlem
SphincterAnis avatar
Synd att de inte redde ut detta innan de la sig. Jävla BB som tjatade på att de skulle sova.
Hade definitivt varit myspys i den sängen annars.
2021-03-13, 03:32
Medlem
Blaisens avatar
Judith sov inte...hon kollade precis in paret. Hur tänkte hon när hon la sig hos Tanja?
2021-03-13, 03:33
Medlem
Blaisens avatar
Kan han inte bara vända sig åt andra hållet istället för att jobba sig närmare Tess. Nu får han fan GE SIG!
2021-03-13, 03:34
Medlem
xrlpyts avatar
Fan han ålar sig närmare Tess varje gång jag kollar till kameran. Har han ingen skam i kroppen?
2021-03-13, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag hör bara snarkning i stereo så har missat suckarna.var det därför han slutade stryka hennes hand/arm?

Japp och hon drog undan armen sen.

Men han går fan alldeles för långt nu! Han kryper närmre o närmre o försöker störa henne på olika sätt.
Jag hoppas verkligen BB reagerar på detta!
2021-03-13, 03:36
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Kan han inte bara vända sig åt andra hållet istället för att jobba sig närmare Tess. Nu får han fan GE SIG!
Men, men många här på Flashback säger att det är just det hon vill.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Synd att de inte redde ut detta innan de la sig. Jävla BB som tjatade på att de skulle sova.
Hade definitivt varit myspys i den sängen annars.
Haha, nej. De hade legat i helt olika sängar.
Medlem
Citat:
Fan han ålar sig närmare Tess varje gång jag kollar till kameran. Har han ingen skam i kroppen?

Säger ju och har alltid sagt att han är obehaglig. Nästa Balkongmannen helt klart!
2021-03-13, 03:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Japp och hon drog undan armen sen.

Men han går fan alldeles för långt nu! Han kryper närmre o närmre o försöker störa henne på olika sätt.
Jag hoppas verkligen BB reagerar på detta!

Ja, nu får de fan skärpa sig!

Han får passa sig så inte öronpropparna åker in i hålrummet han har där hjärnan skulle varit!
2021-03-13, 03:38
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram är så olustig alltså. Har försökt lägga armen om Tess flera gånger. Hon kastar bort den. Sedan ligger han och glor på henne i mörkret. Flyttar sig närmare då och då och försöker igen.

Tess är högst delaktig i hur detta blivit. Hon har teasat honom i veckor. Hela huset ser att han är dökär i henne. Tittarna ser det. Hon kan inte ha missat det själv. Med det sagt så är han en patetisk simp just nu som borde lägga ner. Han gör sig löjlig.
Det absolut bästa han kunde göra vore att bara sluta ge henne uppmärksamhet alls. Inte vara nära, inte sitta och dregla när hon lapdancar, inte springa efter som en hund. Då hade hon börjat grina för att hon saknar uppmärksamheten och Pedram hade sett bättre ut utifrån än vad han gör nu. Slisk.

Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Correctamundo!
Hon har bäddat sängen, och så får hon även ligga.
Hoppades att hon hade förstått hur han fungerar, men att få uppmärksamhet är tydligen viktigare än hennes välmående. Har produktionen inte någon psykolog som kan trycka på nödstoppet?

Det här är spot on kamrater.

Edit: dock måste han sluta pilla på henne. Han är ju helt störd. Han borde skämmas efter de tydliga signalerna i sängen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in