2021-03-13, 16:34
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Judith: Säg mig och Tanja
2021-03-13, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
OJ reaktionerna nu när Katti säger AD och Madde.

Ja Adrian såg väldigt glad ut. Det var ju det jag skrev tidigare idag. Han har absolut mer intresse för Madde än Emelie
2021-03-13, 16:35
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
OJ reaktionerna nu när Katti säger AD och Madde.
och både Tess och Emelie fick höra det
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu kommer tess lacka
Henne ansikte förvred sig på det roligaste sättet
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror inte Stephanie har ett ont ben i kroppen. Men hon känns jävligt osäker samt att hon vill vara kvar. Jag tycker mest synd om tjejer som Stephanie och t.o.m. Therese då det känns som de kommer försöka begå självmord på utsidan. Men tycka synd räcker inte då röstar jag hellre kvar någon som Katti där man får känslan av att hon är genuin.

Är inne på exakt samma spår som du här. Håller man på med "tycka synd" kortet så kommer enbart fel deltagare att stanna kvar. Är deltagaren äkta och genuin får de min röst. Av de som sitter löst så är Katti definitivt den mest genuina hittills så en röst på henne känns helt rätt.
2021-03-13, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Judith: Säg mig och Tanja

Kräks i munnen. Vad fan tror hon om sig själv?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Henne ansikte förvred sig på det roligaste sättet

nu kommer hon snacka om detta hela helgen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Mja, det är många som spyr ur sig rent hat med helt bisarra anklagelser. Vilket är okej såklart, ordet är fitt. Jag tycker bara det är efterblivet beteende.
Det är helt plötsligt ett problem för att det går emot din egen agenda. Har inte sett dig klaga när folk "spytt ut sig rent hat med helt bisarra anklagelser" mot andra. Men nu, för att det inte passar dig, så är det EfTeRbLiVeT BeTeEnDe.

Förstår helt plötsligt varför du backar Steffi. Du tänker lika mycket på din egen agenda som hon!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha du är sjuk i huvudet.

Hör Jon Henriks joddlande ända hit. Katti ska störtas och bindas upp bakom en ren. She needs our help.
Helt OT men lyssnade på Flashback Forever häromdagen och kom till avsnittet där någon tjomme snott två renar som han binder fast utanför huset. 😂😂😂

Jag kanske är lite efter men kollar inte på melodifestivalen. Trodde att han den där Jon Henrik var mulatt. Han är samejävel alltså?
2021-03-13, 16:37
Medlem
bowlingjockes avatar
Så skön Katti är.
Bara går in och släpper Adrian+Madde-bomben i sovrummet på det viset.
Medlem
I huvudet på Pedram, äntligen en till som ser vad jag ser, ikväll slår jag till
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ja Adrian såg väldigt glad ut. Det var ju det jag skrev tidigare idag. Han har absolut mer intresse för Madde än Emelie

Han reagerade med ett leende, absolut. Men han hade nog reagerat precis likadant vem Katti än hade sagt, tror inte du? Jag hoppades (och hoppas fortfarande lol) på honom och Emelie, men börjar ge upp. Han är ganska hopplös att försöka läsa av också, vilket är tråååkigt. Men vi får se, många dagar kvar och allt kan hända och så vidareee.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in