2021-02-18, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Bara i Sverige denna åldersfixering är så brutal.

OM en 17 årig tjej väljer att knulla en gubbe är det upp till henne.

När jag är gammal ska jag också ligga med yngre. Vem fan bryr sig?
Håller med. Kanske beror på att jag bara ligger med yngre män och att jag är partiskt. Men att jag ligger med en vuxen person som är 15 år yngre tycker jag inte har något med snuskigt att göra. Människor som är i 25-års ålder är inga barn utan vuxna som kan ta egna beslut.
2021-02-18, 10:44
Medlem
Kattis ser faktiskt ut som en som skulle kunna börja tjafsa över att elcigarett-laddaren är borta.
2021-02-18, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Kattis ser faktiskt ut som en som skulle kunna börja tjafsa över att elcigarett-laddaren är borta.

dem trollar bara med narkos dem bestämmde det tidigare
2021-02-18, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hade det varit jag hade jag lackat fullständigt. Jag förstår inte vad det roligare skulle vara med att ta någon annans privata saker. Hade de tagit sladden eller skämtar de? För visst tog hon sladden i morse? 🤷‍♀️
2021-02-18, 10:52
Medlem
Jävlar vad det öser på, trodde inte Big Brother var så stort.

Känner Pontus rätt väl i verkligheten så hoppas det går bra för honom. Han är överjävligt trevlig & av det lilla jag sett verkar han vara ganska lik som han är i verkligheten. Otroligt mycket energi, vilket säkert vissa kan störa sig på, men i BB så stämmer det väl in på de flesta. Alltid varit en snubbe som har fingret med i mycket & får saker att hända. Även om han har inte drar hem det i slutet så lär det väl vara bra PR för hans musik iaf.
2021-02-18, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Bara i Sverige denna åldersfixering är så brutal.

OM en 17 årig tjej väljer att knulla en gubbe är det upp till henne.

När jag är gammal ska jag också ligga med yngre. Vem fan bryr sig?

Det är inte ok för den tjejen är ju inte myndig
2021-02-18, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hade det varit jag hade jag lackat fullständigt. Jag förstår inte vad det roligare skulle vara med att ta någon annans privata saker. Hade de tagit sladden eller skämtar de? För visst tog hon sladden i morse? 🤷‍♀️
Jag blev också förvirrad över om det var en trestegs prank eller om laddaren faktiskt var tagen. Förstod det nu som att laddaren faktiskt var gömd. Brevbärartjejen som låg bakom dådet.
2021-02-18, 11:07
Medlem
Kommer de bli tvingade att laga lunch till kl 12 idag med? Ok att det var helt urspårat förra året när luncherna var klara runt 16 men lite flexibilitet måste de väl kunna få, särskilt om de äter frukost runt 1030-ish.
2021-02-18, 11:09
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kommer de bli tvingade att laga lunch till kl 12 idag med? Ok att det var helt urspårat förra året när luncherna var klara runt 16 men lite flexibilitet måste de väl kunna få, särskilt om de äter frukost runt 1030-ish.
Ja speciellt nardos som inte ätit upp förrän 1 timme efter alla andra.
2021-02-18, 11:11
Medlem
Nu har det kommit två avsnitt efter det första och båda har varit med studio och massa prat, inte som förra säsongen där det bara var inifrån huset. Ska det vara så hela säsongen...? Känner hur mitt intresse sakta men säkert sugs ur mig.
2021-02-18, 11:22
Medlem
Haha hur gör de om det visar sig att någon har corona? Skickar in läkarteam som håller Luis vid liv?
2021-02-18, 11:30
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha hur gör de om det visar sig att någon har corona? Skickar in läkarteam som håller Luis vid liv?
Men de som varit isolerade 1 v på hotell kan knappast ha corona

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in