2021-02-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
William Spetz säger att han längtar till han kommervut och kommer få superlikes på Tinder. Om man ens nämner det så får man nog inte ens säkert många sådana. Jag har aldrig skickat någon och kommer aldrig göra det medveten. Och bryr mig inte ett dugg om när jag får det, men det kanske beror på att man får en del. (För att vara en äldre dam som gillar ynglingar. &#129400

Jag kan superlika honom
2021-02-18, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det handlar inte om rätt eller fel. Det handlar om vad man vill ha av programmet.

De personer i tråden som skriker "ut med Nardos" är samma personer som är först med "HAHAHA" när det hettar till i huset. Det är där foten klämmer. Det om något speglar vårat samhälle.
ALLT handlar om rätt eller fel

Nej men jag menar rätt i det du säger om Nardos och potential till drama/att hennes fasad rämnar.

Ja, I get your point och förstår vad du menar. Och jag kan väl hålla med, och tycker i nuläget inte att Nardos nödvändigtvis måste lämna även om jag redan är trött på hennes skrikiga röst haha. Emelie som inte tillför något, och inte kommer tillföra något mer än spyan idag, kan gärna få åka hem.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
William Spetz säger att han längtar till han kommervut och kommer få superlikes på Tinder. Om man ens nämner det så får man nog inte ens säkert många sådana. Jag har aldrig skickat någon och kommer aldrig göra det medveten. Och bryr mig inte ett dugg om när jag får det, men det kanske beror på att man får en del. (För att vara en äldre dam som gillar ynglingar. &#129400

Du bryr dig så lite om dom så du måste skryta om det i en tråd om big brother på ett anonymt forum.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le-petit-Kommunist
Jag kan superlika honom
Gör det så blir den lilla bögen glad. Han är ändå lite gullig och skulle säkert uppskatta det. Även om det är en tjock femtioårig man.
Medlem
xrlpyts avatar
Har Judith fått bekräftat (i ett brev eller nåt) från BB att hon är immun? Jag fattar att det är uppenbart att hon vunnit, men de brukar ju få in det "officiella" resultatet.
2021-02-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokar87
Du bryr dig så lite om som så du måste skryta om det i en tråd om big brother på ett anonymt forum.
Ja, eller hur. Hur kunde jag inte ana att någon skulle skriva så? Snälla, skriv något som jag inte visste i samma stulna som jag skrev det skulle komma.
2021-02-18, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le-petit-Kommunist
Någon i gruppen som lyssnar på "HALLÅ HUSET" podcasten?

Kanske lite f-kändisar som håller den men det är ganska intressant

Ett hett tips
Har halvlyssnat på första avsnittet och tyckte det var intressant det Sara sa om att de var tvungna att skriva på sekretess om att inte prata med varandra innan, det talar ju emot att de ska ha pakta ihop sig innan som det spekulerades om här.

Och jag undrar om det verkligen var så att de RÅKADE läcka trailern och därför VAR TVUGNA att släppa deltagarna, eller om det var ett PR-trick a la Jockibois "MiNnEsKoRtEt äR KoRrUpT" för att skapa hype utan att behöva ta ansvar för att ha "ruckat" på konceptet med att deltagarna inte vet om varandra innan.
2021-02-18, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Har Judith fått bekräftat (i ett brev eller nåt) från BB att hon är immun? Jag fattar att det är uppenbart att hon vunnit, men de brukar ju få in det "officiella" resultatet.

ja dem fick ett innan jesper läste det
2021-02-18, 19:43
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Ja det stod i tävlingsreglerna. Hon har flyttat sin bild och allt.
2021-02-18, 19:45
Medlem
jeppe fröjds glasmansiska ordvitsar är så dåliga
2021-02-18, 19:46
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Är säkert redan flera som frågat men

Ska avsnitten vara sådär varje gång!? Dom visar ju ingenting i princip, missar man att kolla d.c så missar man ju i princip allt då? Vilket jävla pissupplägg vad fan är detta

Har dom inte tillräckligt me personal för att klippa ihop dagliga avsnitt?

Det har börjat lägga upp dagliga avsnitt på tv4-play som visar en halvtimme från huset, inget studiosnack.
2021-02-18, 19:46
Medlem
kukflashs avatar
Finns det bild på judiths röv någonstans? Alltså naken eller i trosorna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in