2021-02-17, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Stephanie har en tendens att försvinna från DC i långa perioder. Trist.
Känns som att de enda som är i huset är Joel, Nardos, Simon, Judith och Therese haha.
2021-02-17, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Stephanie har en tendens att försvinna från DC i långa perioder. Trist.

Dc fokuserar ju på roliga personer
2021-02-17, 14:14
Medlem
Har inte hängt med så mkt hittills dels för att Livesändningen har krånglat så in i helvete från och till och dels för att det inte finns några roliga människor därinne, men varför förbjuda pakter? det är ju då drama och bråk uppstår. Det är ju det man vill se, jag vill inte se ett gäng frikyrkliga deltagare som sitter snällt i soffan dag ut och in. Förhoppningsvis kommer denna säsong bli bättre ju mer tiden går och alla lär känna varandra till den grand vilka knappar man ska och inte ska trycka på om man vill ha bråk.

Men hittills är det rena skiten, förra säsongen fanns det en del saker som gjorde att man ville fortsätta titta. Men denna säsongen finns det ingen "profil" eller vad man ska kalla de.
2021-02-17, 14:17
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vi skiter i vad du säger du är minoritet härinne nardos ska ut fort som fan
Allan för fan, TONEN. Hon kommer få lämna tids nog, om hon inte blir utslängd först.
2021-02-17, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukendrarajah
Du är tjej?

Que?
2021-02-17, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Allan för fan, TONEN. Hon kommer få lämna tids nog, om hon inte blir utslängd först.

jag vet men ibland pallar man inte med vissa medlemmar
2021-02-17, 14:18
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
ja märks att du gillar drama då du gärna skapar det i tråden vill du se massa bråk å konflikter så stick o glo på ryska bb eller nåt där bråkas det 24/7

Nej, vill inte ha drama i tråden.
Men tänker absolut inte tänka som någon annan bara för att följa strömmen.

Jag bildar min uppfattning om deltagarna, det borde du också göra 🤠

Klart jag vill se konflikter och bråk?
Det jag absolut inte vill se är en grupp ryggradslösa som blir som Mergim och Lennie, som ligger och gruppkramas och pussar varandra.
2021-02-17, 14:20
Medlem
Citat:
jag vet men ibland pallar man inte med vissa medlemmar

Är du how to get away with murder fan? Intressant med en vecka som har det temat
2021-02-17, 14:20
Medlem
Simon är som en blandning av Nicky Sthlm och Amandus Allstadius, känslan är att folk kommer störa ihjäl sig på honom om 2-3v
2021-02-17, 14:22
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Nardos och Ponne smider planer.

”Vi kan sprida ett sjukt rykte för att se om de andra deltagarna läcker och det kommer tillbaka till oss”

NU KÖR VI. Såhär börjar tjafs.

”Katti kommer bli riktigt förbannad.”

NARDOS! Såjaaaaaaaa.
2021-02-17, 14:22
Medlem
En ganska intressant sak är att Judith är ganska favorittippad. Fattar ni varför?
2021-02-17, 14:24
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blarod15
Simon är som en blandning av Nicky Sthlm och Amandus Allstadius, känslan är att folk kommer störa ihjäl sig på honom om 2-3v

Håller med om att han påminner om amandus faktiskt men tror inte att han är lika konflikträdd och fjäskig som Amandus.

Nardos planerar att få Katti arg. Tror inte detta kommer sluta bra. Katti är väl redan trött på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in