2021-02-18, 01:25
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Skulle det inträffa så tappar jag den lilla respekt jag har kvar av Svenska tjejer.
Hoppas Peddy får Therese så att ni på Flashback blir triggade.

Ni hatar svenska kvinnor så invandrarna kan ta dem och behandla dem rätt
2021-02-18, 01:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Men snälla herregud så illa var det inte. Han hade kommit ut ur duschen gick in i sovrummet och skulle ta på sig, sen ja han pratade med tjejerna där inne. Men det personen säger där uppe är oerhört överdrivet.

Okej
2021-02-18, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Jag har invadrar-bakgrund själv.

Finns inte en chans på jorden att Peddo lyckas få Therese. Han är för torr för det.

Luis har större möjligheter där.
2021-02-18, 01:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast att tjata på tjejer och shamea de som inte vill vara fysiska är ingenting produktionen uppmanar till eller målar upp - det är han 100% ansvarig för. Han sa att en 19-årig tjej var tråkig och hade en "jag som är en så snäll kille"-attityd för att hon inte ville skeda med honom FÖRSTA natten, knappast en påtryckning från produktionen för att han skulle bli kvar i huset. Tröttsamt att skylla på produktionen för att en man inte kan bete sig runt tjejer.

Men aja, det är väl off topic. Han har fortfarande en jävla sliskaura dock, och om han inte hade haft brud redan så hade han antagligen betett sig likadant nu.

Det är precis det dom gör. Allt är staged. Men visst jag kan inte bestämma vad du tycker om honom generellt. Du är kvinna och ser det annorlunda. I PH var han bara en kåt 28-åring med press på vad man skall säga och göra för att det hela skall bii extremt intressant. Men som jag skrev du har rätt till dina känslor.
2021-02-18, 01:29
Medlem
Fyll på i Simons lista!

Hans föräldrar investerade i en hoppborg för 100k som han hoppat i 3 gånger som liten.
2021-02-18, 01:30
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396

Brottsofferstatistiken gällande svenska kvinnor visar att det är muslimer som hatar dom mest. Så håll käft nu.
2021-02-18, 01:31
Medlem
FredrickFederleys avatar
Är det bara jag eller låter Simon precis som Big Brother rösten ibland?!
2021-02-18, 01:32
Medlem
HatarIslams avatar
Vilken röv Therese har.... Jäklar.
2021-02-18, 01:33
Medlem
Peddo och Joel kommer varandra närmare och närmare i sovrummet
2021-02-18, 01:33
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Skulle det inträffa så tappar jag den lilla respekt jag har kvar av Svenska tjejer.

Fast grejen är vad folk inte gör för en mille och Instagram. Många batikkärringar skulle bli såååå glada om ett par skulle vara mellan en svensk tjej från en småort och en snäll invandrare. Det är upplagt för vad dessa kvinnor älskar, predikar och lever för.
2021-02-18, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fast grejen är vad folk inte gör för en mille och Instagram. Många batikkärringar skulle bli såååå glada om ett par skulle vara mellan en svensk tjej från en småort och en snäll invandrare. Det är upplagt för vad dessa kvinnor älskar, predikar och lever för.

Vill Peddo dock vara 100 procent säker på att vinna, så ska han nog försöka få till det med Joel.

Då kommer han vinna Svenska folkets hjärtan och röster
2021-02-18, 01:36
Medlem
Är det Therese eller Julia(från fjolåret) som ligger bredvid Joel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in