2021-02-18, 01:15
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Pedo: ”ser jag desperat ut?”
Emelie: *knäpptyst*
Ponne: ”neeej, verkligen inte” och garvar 😂
2021-02-18, 01:17
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Pedo: ”ser jag desperat ut?”
Emelie: *knäpptyst*
Ponne: ”neeej, verkligen inte” och garvar 😂

LOL! Alla ser hur Peddo tittar på och dreglar över Therese, och Peddo själv tror att han sköter det snyggt..
2021-02-18, 01:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Han sumpade tyvärr sin chans hos mig redan i PH. Har extremt svårt att komma över att han försökte använda sig av "" för att tjejer skulle ligga med honom. Vet inte om någon som guilttrippar och tjatar (oavsett om tjejerna är 17 år yngre eller 17 år äldre) har ett så gott hjärta tbh...

Moder du måste förstå vad PH är. Produktionen triggar folk till vad de inte är. Jeppe har ingen chans mot det trycket och kan inte motstå skiten annars åker han ut. Allt är plastigt och uppgjort. Många äldre deltagare har redan avslöjat om hur de jobbar.
2021-02-18, 01:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
LOL! Alla ser hur Peddo tittar på och dreglar över Therese, och Peddo själv tror att han sköter det snyggt..

Större risk att Joel och Judith får till det
2021-02-18, 01:20
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam

Hahaha, ja!
Men alkoholen fick han att våga prata lite ikväll iallafall 😃

Lite mer sprit i honom så kommer det spåra 😃
2021-02-18, 01:21
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Jesper och Ponne har verkligen fått lite liv i huset. Jag förstår att Luis tror att duon är där för att ”liva upp”.

Ponne agerar matchmaker och vet att tittarna vill se Therese knulla.

Jesper är uppe och härjar runt lite överallt, hade Jeppe varit singel hade han kunnat spela fullt ut, han har ju potential.

Therese + Pedo
Emelie + Ponne
Steph + Simon

Alla rätt!!!

Men landar Peddot Therese blir jag mycket förvånad.
2021-02-18, 01:21
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Citat:
Hahaha, ja!
Men alkoholen fick han att våga prata lite ikväll iallafall 😃

Lite mer sprit i honom så kommer det spåra 😃

Jupp
2021-02-18, 01:22
Medlem
Citat:
Moder du måste förstå vad PH är. Produktionen triggar folk till vad de inte är. Jeppe har ingen chans mot det trycket och kan i motstå skiten annars åker han ut. Allt är plastigt och uppgjort. Många äldre deltagare har redan avslöjat om hur de jobbar.
Fast att tjata på tjejer och shamea de som inte vill vara fysiska är ingenting produktionen uppmanar till eller målar upp - det är han 100% ansvarig för. Han sa att en 19-årig tjej var tråkig och hade en "jag som är en så snäll kille"-attityd för att hon inte ville skeda med honom FÖRSTA natten, knappast en påtryckning från produktionen för att han skulle bli kvar i huset. Tröttsamt att skylla på produktionen för att en man inte kan bete sig runt tjejer.

Men aja, det är väl off topic. Han har fortfarande en jävla sliskaura dock, och om han inte hade haft brud redan så hade han antagligen betett sig likadant nu.
2021-02-18, 01:22
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Du kan din grej OG!
2021-02-18, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Alla rätt!!!

Skulle det inträffa så tappar jag den lilla respekt jag har kvar av Svenska tjejer.
Medlem
__Alez__s avatar
Therese och Emelie får flasha plasttuttarna snart så vi kan jämföra vem som fått till det bäst. Även Stephanie har väl plast.

Vill se Emelie röv också, se om den slår Tessans.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Alla rätt!!!

Om några veckor när desperationen stiger så tror jag det kan hända om Pedo inte är så jävla på, snyggare tjejer har fallit för fulare killar, så att säga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in