2021-02-18, 16:47
Medlem
xrlpyts avatar
Pontus och Therese pratar på tu man hand igen i slussen, så jävla irriterande. Sluta lägg beslag på henne.
2021-02-18, 16:50
Medlem
SÅHÄR kan man ventilera sina åsikter och tankar om andra utan att vara elak. Fortfarande på ett respektfullt och icke-skitsnackande sätt.

Känns vuxet.
2021-02-18, 16:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Pontus och Therese pratar på tu man hand igen i slussen, så jävla irriterande. Sluta lägg beslag på henne.

Tess är inte dum hon skaffar sig bundsförvanter. Igår lekte hon med Peddo som nu är nerkärad i flickan. My Little Pony har hon redan runt sitt finger. En farlig kvinna
2021-02-18, 16:51
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tess är inte dum hon skaffar sig bundsförvanter. Igår lekte hon med Peddo som nu är nerkärad i flickan. My Little Pony har hon redan runt sitt finger. En farlig kvinna

Ja, hon är en riktig slam creeper som kan gå långt.

Alltså herregud, stava kan jag inte heller, men ni fattar.
Senast redigerad av Blaisen 2021-02-18 kl. 16:55.
2021-02-18, 16:51
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är det positivt eller negativt?

Tänker att ju mer tv-tid hon får, desto mer kan tittarna störa sig på henne, och kanske vilja ha ut henne. För tror FÅ normalt funtade människor INTE stör sig på henne. Men å andra sidan – ju mer tv-tid, desto mer "lär man känna" henne och kan vilja ha henne kvar.

Är hon kär i Judith förresten? Tror aldrig jag sett Judith utan att Narnia är i närheten. A la Marek och Lennie.

Hon är söt, rolig och jobbig på samma gång så har inte riktigt bestämt mig än. (När jag säger rolig så menar jag omedvetet rolig, känslan för "skämt" besitter hon ej).

Hon är den mest intressanta deltagarna just nu i det sociala spelets aspekt. Hennes egocentriska sida har redan börjat lysa igenom fasaden och i nästintill varje konversation refererar hon allting till sig själv och sin egen upplevelse. Hon har gjort sitt allra yttersta för att hålla sig i schack men blir avslöjad mer och mer.

Tror ingen kan förneka att hon är den med mest dramapotential, och det är vad många av oss vill se.

Så nä, behåller gärna Barbados i både DC och huset.
2021-02-18, 16:52
Medlem
Zingo2s avatar
Är det inte lite paktsnack i slussen nu?
2021-02-18, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
SÅHÄR kan man ventilera sina åsikter och tankar om andra utan att vara elak. Fortfarande på ett respektfullt och icke-skitsnackande sätt.

Känns vuxet.

Känns de inte som de censurerar sig själva lite? Jag personligen känner väldigt snabbt vilka inte kommer överens med även fast vi inte hamnat i dispyt än. Kännares skumt att de måste tänka så länge över vem de tycker minst om. Eller så är de bara ett så otroooooligt härligt gäng.
2021-02-18, 16:55
Medlem
xrlpyts avatar
Pontus ältar igen att Simon hälsade så översvallande på Jesper, men inte på honom. Stackars bubben..
2021-02-18, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Klippet när Judith hulkar ligger uppe i appen, så de verkar inte bry sig. Kommer nog ett klipp på Emelies fontänspya också.

Ja den på Judith såg jag, hade gärna sett kämparklippet och spyan från Emelie! 💪🏻 Herregud, jag måste vara sjuk som skriver en sån sak😅
2021-02-18, 16:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hon är söt, rolig och jobbig på samma gång så har inte riktigt bestämt mig än. (När jag säger rolig så menar jag omedvetet rolig, känslan för "skämt" besitter hon ej).

Hon är den mest intressanta deltagarna just nu i det sociala spelets aspekt. Hennes egocentriska sida har redan börjat lysa igenom fasaden och i nästintill varje konversation refererar hon allting till sig själv och sin egen upplevelse. Hon har gjort sitt allra yttersta för att hålla sig i schack men blir avslöjad mer och mer.

Tror ingen kan förneka att hon är den med mest dramapotential, och det är vad många av oss vill se.

Så nä, behåller gärna Barbados i både DC och huset.

Hon är som förra årets flygvärdinna...allt vändes till att handla om henne.
2021-02-18, 16:57
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Ja den på Judith såg jag, hade gärna sett kämparklippet och spyan från Emelie! 💪🏻 Herregud, jag måste vara sjuk som skriver en sån sak😅
Det var legendariskt. Helt i nivå med Kräk-Eva, från det där tävlingsprogrammet..
2021-02-18, 16:58
Medlem
svensken77s avatar
Vad är det för jävla muppar som sköter kamerorna på den där liven? Måste fan va bidragsfolk från Arbetsförmedlingen? Ibland ser man max 2 pers på alla kameror TILLSAMMANS......

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in