2021-02-18, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är precis det dom gör. Allt är staged. Men visst jag kan inte bestämma vad du tycker om honom generellt. Du är kvinna och ser det annorlunda. I PH var han bara en kåt 28-åring med press på vad man skall säga och göra för att det hela skall bii extremt intressant. Men som jag skrev du har rätt till dina känslor.
28-åring? Han var 36 när han var med i PH. Tjejen han guilttrippade och tjatade på var 19. Han borde ha vetat bättre när han nästan var 40 år gammal, och absolut inte fallit för produktionens press - om han nu pressades till att bete sig som ett slisk. Det går inte att bortförklara hans beteende.
2021-02-18, 01:36
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Vilken röv Therese har.... Jäklar.

Den är inte dålig den kroppen
2021-02-18, 01:37
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Fast grejen är vad folk inte gör för en mille och Instagram. Många batikkärringar skulle bli såååå glada om ett par skulle vara mellan en svensk tjej från en småort och en snäll invandrare. Det är upplagt för vad dessa kvinnor älskar, predikar och lever för.

Just det...politiska agendan med programmet,inte att förglömma .
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Det är precis det dom gör. Allt är staged. Men visst jag kan inte bestämma vad du tycker om honom generellt. Du är kvinna och ser det annorlunda. I PH var han bara en kåt 28-åring med press på vad man skall säga och göra för att det hela skall bii extremt intressant. Men som jag skrev du har rätt till dina känslor.
*35-åring

Mysig stämning i sovrummen nu ändå. Det här såg man endast i Rainbow rummet förra året.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
28-åring? Han var 36 när han var med i PH. Tjejen han guilttrippade och tjatade på var 19. Han borde ha vetat bättre när han nästan var 40 år gammal, och absolut inte fallit för produktionens press - om han nu pressades till att bete sig som ett slisk. Det går inte att bortförklara hans beteende.

När var han med i PH, jag missade det.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Är det Therese eller Julia(från fjolåret) som ligger bredvid Joel?

Therese och Stephanie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Vem bryr sig om man är slisk eller inte? Låt honom var det isåfall.

Vad kallar du då tjejen han var med? Ung och dum?

Låt folk knulla vilka de vill, så länge de är byxmyndiga.
2021-02-18, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Therese och Stephanie

Syftade på att Therese ser exakt likadan ut som Julia i nattbelysningen.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
*35-åring

Mysig stämning i sovrummen nu ändå. Det här såg man endast i Rainbow rummet förra året.
Sorry missade det. Gör saken något annorlunda förutom att allt är uppgjort.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley

När hon böjer sig fram efter ca 1 min.
https://mega.nz/file/aIl2VB7b#VeEFi8PFgHw3kNQ6IwLu2aQzG1P_xUYt6fBfzXrV4 E8
Medlem
HatarIslams avatar
Vad i helvete är det för fel på Joel? Hur många diagnoser kan han ha? Sjukt svår person att tycka om. Ut med honom.
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley

Som tjej håller jag med.Till skillnad mot Nardos tex så har hon symmetri .Mkt viktigt hos både killar och tjejer när det gäller kroppen.
Senast redigerad av MrsVanity1 2021-02-18 kl. 01:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in