2021-04-29, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHAHA nu börjas det... Sedan när det blir alkohol så blir det att de ska sova ihop också. Fan så utstuderat.
Ett vider... Men hon är också väldigt konstig. På alla sätt. 34 år? Och då kan jag nog säga, lite kört för henne på relationsfronten. Just saying...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Haha ursäkta men vem la sig bredvid vem i sängen av Adrian o Madde?
Känns som om dom vore på en SJUKT stel dejt där Madde tydligt vill göra mer, försöker närma sig lite grann, men mitt i allt reser sig Adrian "gäsp, nä jag ska upp tidigt imorgon o äta frulle med ust, men det var trevligt. veRkligen. Vi höRs"

Madde la sig först och Adrian kom sen. Allt enligt hans plan för att få han och Maddes fankonto att rösta kvar han. Nästa vecka är hon som luft för honom igen.
Medlem
Vilken diktator Judith är, eller jag menar Nodby. Nej förlåt det är bara Nardos det gäller.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Oljudith håller verkligen inte tyst många minuter av sin vakna tid.. Nardos ligger i lä både vad gäller kacklande och ljudnivå.

Hon har ju sååååå mycket ADHD som hon säger. Hennes suoerkraft. Ingen diagnos men hon har ändå det så klart.

Jag tror mer på att hon älskar sin egen röst och tror att hon är så jävla skön och rolig.
2021-04-29, 17:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vad har de fått fest i från? Det stod väl inte på schemat?]

jaja skitsamma

Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Tror tittarna fick rösta om det skulle bli fest eller inte.

Reaktionsmonstret kom in och skylta med denna emoji. 🥳
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Hur stort stöd har Adrian på utsidan?
14 000 följare på instagram och antagligen maddes fans
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det är ett jättekonstigt tema. Tror inte ens produktionen själva hänger med längre. Deltagarna fattade ju inte saken utan tror de är barn.

Håller med om Narcos, hatade henne över allt annat tidigare men hon har faktiskt sina stunder där hon glänser till. Tyvärr skriker hon och är for jobbig i övrigt för att vara en favorit men hon är inte den har helst vill havet längre.

Så otroligt snurrigt! Jag trodde i min enfald att veckan skulle vara ett slags meta-BB. Så fel ja hade.

Kan säga att Nardos växer när man inte sett henne på ett tag. Man glömmer bort hennes skrikande och tänker men va de verkligen så illa
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ironin när Adrian säger åt Simon att han gör en min varje gång han kollar sig själv i spegeln.

Kommer från han som putar med läpparna alla de 856 gångerna om dagen han glor sig själv i spegeln.

Hahaha vilken pärla
Medlem
SphincterAnis avatar
Vad är det för half reps Adrian håller på med.
Han får nog inga brudar på gymmet i alla fall...
2021-04-29, 17:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Hon har ju sååååå mycket ADHD som hon säger. Hennes suoerkraft. Ingen diagnos men hon har ändå det så klart.

Jag tror mer på att hon älskar sin egen röst och tror att hon är så jävla skön och rolig.

Att det inte blivit mer snack om det.. Att liksom luta sig tillbaka och skylla på en icke-existerande diagnos på hur man beter sig. Hon drar ju ständigt ADHD-kortet fast hon inte ens fått det fastställt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Nu har jag bestämt mig, sära på Suremelir och Dennis. Mina röster går till Dennis. Dom har ju fan vuxit ihop!

Grattis och skål för ett vettigt beslut!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Ironin när Adrian säger åt Simon att han gör en min varje gång han kollar sig själv i spegeln.

Kommer från han som putar med läpparna alla de 856 gångerna om dagen han glor sig själv i spegeln.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in