2021-04-27, 03:02
Medlem
Rudiebois avatar
godnatt. däckar till preddots godnattsnutteputttesaga
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Okamratligt att lämna Simon i turkosa, om de nu inte frågade om han ville sova i rosa?

De frågade, Adrian påstod att han sov, vilket han inte gjorde, men Simon valde att stanna i blå med Pellefjant.

Uuäh, 5:a på pucken. Dags att nanna eftersom idioten även glömde att säga att Coffey inte bara var anklagad för att ha dödat flickorna utan även våldtagit dem!

Natti, natt!
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-27 kl. 03:05.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Okamratligt att lämna Simon i turkosa, om de nu inte frågade om han ville sova i rosa?
nardos försökte dra ut honom men hhan ville inte
Medlem
Ridnes avatar
Varför kunde inte Peddot ha åkt ut också? Palla hans jävla sagostunder på kvällarna.. Han suger och har monoton tråkröst.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Jag har hängt med mycket, men det enda jag inte hängt med här är vem är Nicole?

Sorry, hans syster
2021-04-27, 03:06
Medlem
Citat:
Behövs ingen Psykolog för att man reagerar på Pedrams beteende, tyder mer på att man är frisk och jag behöver inte acceptera eller tycka att han förtjänar att vara kvar för att du ska bli tillfredställd.

Stör du dig över andras åsikter så bör du lära dig att vi alla är fria att tycka och tänka vad fan vi vill och jag struntar fullständigt i vad du säger för om du hade kunnat komma med ett vettigt argument så hade du kanske fått min respekt men du skriver två korta meningar och ett påstående?

Han får skylla sig själv som väljer att bete sig som han gör och han är den som utmärker sig mest med
sina idiotiska uttalanden!

Dina senaste 10 inlägg har varit om Pedram. Ingen bryr sig om den killen mer än vad du gör. Boka in tiden nu.
2021-04-27, 03:08
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Varför kunde inte Peddot ha åkt ut också? Palla hans jävla sagostunder på kvällarna.. Han suger och har monoton tråkröst.

Håller med, fast egentligen är det väl så att vi ändå får skylla oss själva som sitter här mitt i natten och stör oss på Peddmaestros godnattsagor. Det är trots allt ingen som tvingar oss.
2021-04-27, 03:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Håller med, fast egentligen är det väl så att vi ändå får skylla oss själva som sitter här mitt i natten och stör oss på Peddmaestros godnattsagor. Det är trots allt ingen som tvingar oss.

Mycket sant.. Jag stängde ner så fort han började mala. Tyckte tjejernas fyllefnitter innan var roligare att lyssna på
2021-04-27, 03:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Japp annars blir hon uuuuutanfööuur!

Föschtår'u?

Egolie vill bara att alla ska svansa efter henne men ger inte något tillbaka. Inte konstigt att hon inte har vänner utanför.
2021-04-27, 03:16
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Mycket sant.. Jag stängde ner så fort han började mala. Tyckte tjejernas fyllefnitter innan var roligare att lyssna på

Jag gjorde detsamma. Nattens tystnad har aldrig känts så skön. Tror jag kommer sova extra gott i vetskapen av att slippa lyssna på Peddot. Natti
2021-04-27, 03:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Jag gjorde detsamma. Nattens tystnad har aldrig känts så skön. Tror jag kommer sova extra gott i vetskapen av att slippa lyssna på Peddot. Natti

Hehe silence is golden :P
Natti Embargo.. dags att sova här med.
2021-04-27, 03:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Ridne kanske kan byta sin bild från den stackars gojan som måste förknippas med praktarslet

NEVER!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in