2021-04-26, 18:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Tess har aldrig gillat Emelie , hon avskydde Emelies ofiltrerade sätt och tyckte att hon borde tänka till innan hon öppnade munnen.
Tess tillhörde inte dom mest begåvade och självklart blev vackra Emilie därför ett hot i flera sammanhang. Få medelmåttor klarar av en stark kvinna som Emilie. Pedran är en slasktratt som använder varje hål som finns att tömma sin säd i. Han har redan haft 2 och jag tror han försökt med homofilen Judit också men fick nobben. Eller blev det nåt kanske då hon också tar det som finns?
2021-04-26, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag har en teori att Adrian är en så fruktansvärt dålig förlorare själv att det sticker i hans ögon när han ser Simons reaktioner. Människor i allmänhet temderar ju att reagera starkt när en persons dåliga sidor påminner om det man själv brottas med.

Absolut det kan trigga hans ogillande😉
2021-04-26, 18:15
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det hoppas jag verkligen att han blir. Vi behöver förra veckans drama tillbaka, helst nyss trots att Peddi betedde sig som ett kränkt djur så var Emelie värd skiten.
Varför var hon värd detta? Nardos som frågar om alla fattar borde själv begripit vilken hon skulle rösta på. Syskonskaran Nardos och Pedro kan gärna försvinna fortast möjligt. Vidriga människor.
2021-04-26, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tess tillhörde inte dom mest begåvade och självklart blev vackra Emilie därför ett hot i flera sammanhang. Få medelmåttor klarar av en stark kvinna som Emilie. Pedran är en slasktratt som använder varje hål som finns att tömma sin säd i. Han har redan haft 2 och jag tror han försökt med homofilen Judit också men fick nobben. Eller blev det nåt kanske då hon också tar det som finns?

Tess visste redan att hon var den snygga av dom två så den teorin håller inte. Men håller med om att Pedram är sliskig och har moralkod noll.
2021-04-26, 18:19
Medlem
Varför kan inte folk tänka själva? så tråkigt med stora influencer konton som pushar på sina kompisar. Tänk lite själv och rösta på den du inte vill se i TV eller en person du inte vill se vinna finalen och detta ska ingen jävla influencer påverka.

för min del så vill jag ha ut adrian. Mergim får gärna stanna, inte för att jag gillar människan utan för att jag är självdestruktiv och gillar att se på drama och bli irriterad.

Hoppas alla flashbackare mår bra! Ni gjorde denna säsong sebar med era brilijanta sågningar av samtliga deltagare. Fortsätt!
2021-04-26, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Tess har aldrig gillat Emelie , hon avskydde Emelies ofiltrerade sätt och tyckte att hon borde tänka till innan hon öppnade munnen.
Så ere. Men sen har det hänt rätt mycket sedan hon kom ut som fortsätter spinna på det.
Steph sa tex i senaste ”Hallå Huset” att den deltagare hon ändrat mest uppfattning om var Emelie. Eller att hon kanske snarare fått de tankar hon hade redan inne i huset bekräftade.

Har inte hört att någon av de som lämnat BB promotar Emelie. Bara hennes ”blinda” skara fans som står stadigt kvar och hejjar på av oklar orsak.

Chansen att Emelie åker hem ikväll är nog nära noll, men någon vinnare det är hon definitivt inte.
2021-04-26, 18:20
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Varför var hon värd detta? Nardos som frågar om alla fattar borde själv begripit vilken hon skulle rösta på. Syskonskaran Nardos och Pedro kan gärna försvinna fortast möjligt. Vidriga människor.

Så roligt ska vi inte ha, lilla zigarillgubben. Har du inte förstått varför på dem senaste 2000 sidorna där detta diskuteras så lär du inte förstå nu heller.

Sök din uppmärksamhet hos någon annan. Ignored.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det hoppas jag verkligen att han blir. Vi behöver förra veckans drama tillbaka, helst nyss trots att Peddi betedde sig som ett kränkt djur så var Emelie värd skiten.

Du är ju verkligen sjuk i huvudet som skriver sådär.
Ingenting ger ngn rätten att någonsin bete sig som han gjorde. Att han ens är kvar är otroligt. Fy fan vad äcklad jag blir av normalisering av sånt beteende.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Var det inte Tess ni här på Flashback sa att han vart på först? Hon verkar ju heja på honom? Så det kan ju inte vart så hemsk upplevelse?

Enligt tess insta vill hon ha kvar Peddi och Ut med Emelie.

Men Tess kommer ju inte ihåg någonting mer än att hon hade en jävlig skum mardröm och hon hade svarat när folk berättade att han låg i mörkret och stirrade på henne samtidigt som han låg och flinade för sig själv. Hon sa själv att det lät creepy!

Ja hon får väl heja på Pedram hur mycket hon vill. Jag och många med mig vet vad vi såg iaf och även grejen med Tanja i poolen, hon sa ifrån precis lika mycket som Emelie och hon kände sig bedrövlig för hon ville inte hennes Pappa med familj skulle se. Detta sa hon flera gånger men Pedram brydde sig inte ett endaste skit. Så han skulle också ha haft en ännu fetare artikel i nöjesbladet. Hon sa även till Mergim att hon inte minns poolgrejen då hon ibland får blackouts.

och det man inte vet om, mår man inte dåligt av
2021-04-26, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardos kommer vinna BB och ersätta Malou von Sivers i Efter tio. Nardos Efter 22 blir ett helt nytt program där en gäst får höra härliga Nardologer i 2,5 h men enligt Malous tradition avbryter så fort gästen försöker säga något.

Bjuder hon in Edward Blom istället för Arga Snickaren, tro? Spännande att se vad för stackars sate som de ska ställa mot väggen och låta bära hundhuvudet för -insert valfritt samhällsproblem-.
2021-04-26, 18:21
Medlem
Citat:
Jag har en teori att Adrian är en så fruktansvärt dålig förlorare själv att det sticker i hans ögon när han ser Simons reaktioner. Människor i allmänhet temderar ju att reagera starkt när en persons dåliga sidor påminner om det man själv brottas med.
Citat:
ALLA ÄR HOT. Idioten är där för millen, håller sig under radarn. Madde stör hans plan, måste agera, ormar sig ut med ickelöften. Vänder svar till fråga. Han vinner tävlingar. Tyvärr kommer han gå långt. Alla i huset har öppnat upp och visat sitt jag. Han går inte den väģen. Han ställer frågor, dumma må vara, men normala människor tror det bor genuint intresse och öppnar upp. Så beväpnar han sig. Nästa sekund hittar han ett sätt att nyttja mot person. Viiiiider!!!!🤬🤬🤬
2021-04-26, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gooddays10
Varför kan inte folk tänka själva? så tråkigt med stora influencer konton som pushar på sina kompisar. Tänk lite själv och rösta på den du inte vill se i TV eller en person du inte vill se vinna finalen och detta ska ingen jävla influencer påverka.

för min del så vill jag ha ut adrian. Mergim får gärna stanna, inte för att jag gillar människan utan för att jag är självdestruktiv och gillar att se på drama och bli irriterad.

Hoppas alla flashbackare mår bra! Ni gjorde denna säsong sebar med era brilijanta sågningar av samtliga deltagare. Fortsätt!
Håller med! 🥰

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in