2021-04-26, 00:14
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tack för att du tog dig tid att läsa, blev lite långt men blir så upprörd över det orättvisa synsättet en del har. Man upphöjer Pedram till skyarna och kör kamapanj över att han ska stanna som begått övergrepp på sovande och redlösa kvinnor "INNE I HUSET" framför kamerorna. Tanja uttryckte samma obekvämlighet som Emelie flera gånger.

Dompa begår ett misstag med Emelie och får en kraftfull varning samt lynchmobben på Insta på sig "OCH" en notis i nöjesbladet?

Helt otroligt och nu ska Pedram prisas och hedras genom att låta honom fortsätta i BB?
Håller med dig. Sjukt hur snabbt folk glömde bort Pedrams vidriga beteende mot Tess, där visade han verkligen vilken skev kvinnosyn han har.

Som vi alla vet har även Judith begått några minst sagt tveksamma handlingar i huset, vilket bland annat Aftonbladet skrev om, men även det verkar alla på Facebook och Instagram ha förträngt. Men Dennis är tydligen en mansgris som begår övergrepp och måste ut till varje pris. Idioter.
2021-04-26, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hur kommer det sig att Tanya fått detta nick? Hon är ju inte lik Victoria på något vis.

Emelie är det enligt ett konto som kallar henne detta . han svara bara Tanja för hatet mot tanja
2021-04-26, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han satt även under en filt och bara bölade och sade typ "nej nej nej". Verkade även som han hade svårt att andas. Så det var illa med honom igår. Mer än lite "gråtstäd."

Men är detta sant allt han säger om sin familj och pappa . DÅ ÄR DET FÖR JÄVLIGT
2021-04-26, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Skojar. Det är Emelie. Zingo2 hatar henne djupt

Ja du hatar Tanja då eller ??
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Emelie är det enligt ett konto som kallar henne detta . han svara bara Tanja för hatet mot tanja
Vilken hemsk människa kan göra något sådant mot Tanja?
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Men är detta sant allt han säger om sin familj och pappa . DÅ ÄR DET FÖR JÄVLIGT
Ja absolut. Om det är sant (vilket jag tror) så är det såååå jävla illa, tragiskt och ledsamt.
2021-04-26, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Har för mig han nämnde sin första kväll att han kallas Dompa love..typ.

ett annat namn kan oxå va: Dousche Love. typ.

stora Krambjörnen Baloo
2021-04-26, 00:21
Medlem
Ber om ursäkt att jag är sen på bollen..men nu har jag sett klippen på lyckohjulet o läst igenom tråden lite löst...Men kan någon med koll säga en gång för alla om det där hjulet var riggat och isf hur gjorde dem?
Helt sjuk slump att det blir 6 hjärtan på rad och sen bara kryss? Eller har jag missuppfattat hur det utspelade sig? Tack på förhand!
2021-04-26, 00:24
Medlem
upptagetvardets avatar
Nardos. "jag är allergisk mot hanhundar"
2021-04-26, 00:29
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Ber om ursäkt att jag är sen på bollen..men nu har jag sett klippen på lyckohjulet o läst igenom tråden lite löst...Men kan någon med koll säga en gång för alla om det där hjulet var riggat och isf hur gjorde dem?
Helt sjuk slump att det blir 6 hjärtan på rad och sen bara kryss? Eller har jag missuppfattat hur det utspelade sig? Tack på förhand!
Ingen aning, men man behöver nog inte jobba på CIA för att kunna rigga ett sånt där hjul?
Några magneter, servos och en simpel tvåkanals rc? Eventuellt kanske nåt lite mer avancerat, med ett styrchip?

Finns dessutom säkert färdiga att köpa, på typ Fasttech? Riggat och klart för 39.90 $. (+ ett 10000 pack ballonger för 12 $ så blir det fri frakt och dessutom 95% av alla "BB-tävlingar" färdig-planerade och betalade.)😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-26 kl. 00:53.
2021-04-26, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja absolut. Om det är sant (vilket jag tror) så är det såååå jävla illa, tragiskt och ledsamt.

Hur gammal är Joel minns inte . Fy fan 100% tragiskt
2021-04-26, 00:30
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Hur gammal är Joel minns inte . Fy fan 100% tragiskt
20 år...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto