2021-04-26, 13:55
Medlem
Det står en ska lämna idag, men med tanke på hur många de är kvar och hur få veckor de är kvar, borde inte två få lämna idag kan man tycka?
När ska tvisten börja som produktionen pratade om för några veckors sedan?
2021-04-26, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Emelie la sig mellan Tanja o Dompa

Nej först låg dom i mitten och snacka med pedram på ena sidan och Judith Simon på andra sidan. Tanja va i duschen när dom väl båda två Dennis och Emelie flytta ut längst ut i sängarna .
Sen kom Tanja la sig hos pedram

Det du såg när Emelie kom va när hon bara hade varit på toa . Hon låg bredvid Dompa innna tja va klar i duschen . Hitta inte på nått.

Anledning att dom sov där var för dom ville höra fortsätt på pedramas Saga
2021-04-26, 13:56
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Underbart att Tanja börjat yoga och meditera igen. Hon går helt in i det också. Låter inget störa hennes koncentration i meditationen Det är så hon får sin styrka.
Joel skulle behöva meditera också. Nice att BB fixar rätt musik också ❤

Jag sysslar själv med yoga några gånger i veckan. Från att hata allt flummigt till att se det fina i det.

Hon borde lägga upp lite yoga på sin YT-kanal senare! Skulle gärna yoga med henne! Märks att hon jobbat som danslärare innan. Jag hade ju inte kunnat låta blir att skratta åt Judith t.ex. Hade varit kul att se AD på det. Vältränade killar tror alltid att det är såååå lätt och sedan suger de balle på det.
2021-04-26, 13:56
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Det står en ska lämna idag, men med tanke på hur många de är kvar och hur få veckor de är kvar, borde inte två få lämna idag kan man tycka?
Troligtvis har produktionen glömt det ock ja många kvar 😂 Robinson antagligen nästa vecka o minst 3 åker
Senast redigerad av Conny63 2021-04-26 kl. 14:01.
2021-04-26, 13:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men hjälp, vad är det Mergim sitter och säger? "Jag kommer åka runt och träffa era familjer om jag åker ut idag, jag svär, jag är sån alltså"
Glad jag inte har ngn familjemedlem där inne..
Haha..faktiskt djävligt kul kille. Själv skulle jag låsa dörren extra noga. Hoppas släkterna hörde varningen.
2021-04-26, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
🧡🧡🧡RÖSTA PÅ MERGIM. BE FAMILJ.🔥SLÄKT. VÄNNER. GRANNAR. ARBETSKAMRATER. ALLA DU HAR PÅ FACEBOOK PÅ MESSENGER. KOLLAR DOM INTE på big brother så kan dom hjälpa dig med röster. Rösta mergim🧡🧡🧡
Dennis åker hem idag

Hahahha jag dör , det är nog inte så många röster du kan fiska här när det gäller Mergim.

Hahahaa fy fan vad du gör bort dej. Åker han kanske vi slipper dej här inne hahahaha
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Övertygad att Adrian tror miljonen redan är hans, om han bara visste att han flyger ut med huvudet före så fort han hänger löst.
Tanja tror hon kan knulla och suga många kukar för att vinna något. Gräver i sin smutsiga röv för att sedan äta pasta med händerna. Det vidrigaste man skådat från fågelholken
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men vänta, är Mergim inte öppet gay?!
Nej. Han är hetero ut i kukspetsen har han sagt. En riktig casanova.
2021-04-26, 14:01
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag misstänker att du är byns största skvallerkärring. En riktig ragata. Det är nåt fel på dig.
Vad var fel i inlägget? Tycker det var klockrent skrivet.👍
2021-04-26, 14:01
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz

Kan också bli att en lämnar idag och en får lämna senare i veckan.
Men då blir det ingen twist på måndagsfinalen som dom sagt om inte twisten är att dom talar om för deltagarna idag att en till ska få lämna senare i veckan för att skapa lite "oro" hos dom. Tror faktiskt inte det blir några twister. Dom ville nog bara locka tittare till måndagsprogrammet.
2021-04-26, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Troligtvis har produktionen glömt det ock ja många kvar 😂

Haha inte förvånande😂
In med röstningsdueller mellan två som blir nominerade av de i huset mitt i veckan där en måste lämna...eller ngt måste ju hända snart😬 det kan sätta fart på paktningen lite😜
2021-04-26, 14:02
Medlem
Nu har det gått flera TIMMAR sedan Adrian åt en enorm tallrik med köttfärssås till "frukost". Sitter och väntar på att han ska komma in och fråga när det är mat... Kurrar nog i hans mage nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in