2021-04-26, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Rösta Mergim

Jag hoppas att du intr röstat på Mergim om du vill ha ut honom. Man ska rösta på sin favorit
2021-04-26, 10:00
Medlem
🧡🧡🧡RÖSTA PÅ MERGIM. BE FAMILJ.🔥SLÄKT. VÄNNER. GRANNAR. ARBETSKAMRATER. ALLA DU HAR PÅ FACEBOOK PÅ MESSENGER. KOLLAR DOM INTE på big brother så kan dom hjälpa dig med röster. Rösta mergim🧡🧡🧡
Dennis åker hem idag
2021-04-26, 10:00
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
du har rätt, fast blir nog ingen nästa säsong för mig om:
1) Fyran håller i det eller
2) Om de castar lika dåligt med influensers, folk som redan är kända osv. Vill ha mer åldersmix.
Ja faktiskt. Jag hoppas kanal 5 tar över snart. Då blir det konversiell musik och sprit.
2021-04-26, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Jag hoppas att du intr röstat på Mergim om du vill ha ut honom. Man ska rösta på sin favorit

Haha naturligtvis. Så uppspelt 😁 rösta kvar mongodennis.
2021-04-26, 10:02
Medlem
Ni som vill se Mergim alternativt Emelie lämna, hur röstar ni?

Jag vet att Emelie knappast kommer ryka ikväll, men nyfiken på hur ni resonerar. I förlängningen vill jag att utfallet i största möjliga mån ska gynna Tanja.

COME ON PEOPLE, help a confused fucker out.
2021-04-26, 10:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Emelie har ju under drygt en veckas tid sagt att de borde flytta in i turkosa för att komma närmare hennes främsta konkurrenter (Tanja och Simon). Nu är det bara att Madde flyttar dit permanent också och att de kör ut Pedram och Judit så har de finalveckans deltagare klara i turkosa.
Haha, VA?

När Simon (för nån vecka sen) förstod att DC och mupparna som klipper avsnitten har som praxis att filma Emelie och Nardos 85 % av tiden, och att rosa rummet paktade ut dom i turkosa en efter en, ville han ju att alla skulle sova i rosa rummet.

Men NÄÄEEE, det gick ju den sura jävla Ystadshäxan verkligen ENTE med på! Alla skulle ju ligga i sina respektive soouuuvrum minsann! Som det alltid varit, tyckte hon ju surare än någonsin!

Men när det (för en gångs skull) är idioterna i rosa rummet som blir nominerade, då jävlar passar det minsann för den bortskämda surfittan att flytta på sitt platta arsel OCH dessutom lämna kvar sina korkade och vilsna shackpjäser (Joel och Madde) ensamma i sitt gamla rum!

Stackars lilla radiostyrda Joel blir så lost in space att han bestämmer sig för att lämna.

FY FAN vilket surt beräknande svin hon är! 😂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-26 kl. 10:22.
2021-04-26, 10:06
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
🧡🧡🧡RÖSTA PÅ MERGIM. BE FAMILJ.🔥SLÄKT. VÄNNER. GRANNAR. ARBETSKAMRATER. ALLA DU HAR PÅ FACEBOOK PÅ MESSENGER. KOLLAR DOM INTE på big brother så kan dom hjälpa dig med röster. Rösta mergim🧡🧡🧡
Dennis åker hem idag

Nej, smyghomot ska ut.
2021-04-26, 10:07
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

Jag vet att Emelie knappast kommer ryka ikväll, men nyfiken på hur ni resonerar. I förlängningen vill jag att utfallet i största möjliga mån ska gynna Tanja.

Well. Det logiska är ju att rösta på Dennis eller Pedram för att se Mergim lr Emelie lämna.
Vill du gynna Tanja mest är det Pedram som gäller då han sover i Turkosa och har en rätt nära relation till Tanja men kanske främst till Tanjas bästis Judith vilket definitivt gynnar Tanja.

Sedan har Tanja och Nardos närmat sig varandra den senaste tiden också och där kommer ju Pedram in igen som en slags mellanhand.

Så Pedram och du vill gynna Tanja MEST.
2021-04-26, 10:11
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Well. Det logiska är ju att rösta på Dennis eller Pedram för att se Mergim lr Emelie lämna.
Vill du gynna Tanja mest är det Pedram som gäller då han sover i Turkosa och har en rätt nära relation till Tanja men kanske främst till Tanjas bästis Judith vilket definitivt gynnar Tanja.

Sedan har Tanja och Nardos närmat sig varandra den senaste tiden också och där kommer ju Pedram in igen som en slags mellanhand.

Så Pedram och du vill gynna Tanja MEST.

Ja så funderar jag på att rösta även om jag inte gillar Pedram. Röstar jag kvar Dennis så gynnar det Emelie vilket tar emot. Allt tar emot denna gången
2021-04-26, 10:11
Medlem
Men hjälp, vad är det Mergim sitter och säger? "Jag kommer åka runt och träffa era familjer om jag åker ut idag, jag svär, jag är sån alltså"
Glad jag inte har ngn familjemedlem där inne..
2021-04-26, 10:12
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

ELLER så tänker du så här. Tanja och Dennis klickar som fan. Dennis sover med fienden som inte gillar Tanja. Dennis kan påverka fienden att inte nominera Tanja.

Största problemet där tror jag dock är att Dennis är en toffel. KAN dock vara strategiskt smart att ha den mellanhanden kvar mellan Emelie och Tanja.
2021-04-26, 10:12
Medlem
Har vi i tråden varit positiva att Mergim skulle in i huset innan han gick in? Han sa att han läst att han passar bättre in i denna säsongen mm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in