2021-04-26, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Nej, smyghomot ska ut.

Men vänta, är Mergim inte öppet gay?!
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Men hjälp, vad är det Mergim sitter och säger? "Jag kommer åka runt och träffa era familjer om jag åker ut idag, jag svär, jag är sån alltså"
Glad jag inte har ngn familjemedlem där inne..

En stalker med andra ord, usch, lås dörrar och fönster.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Ja så funderar jag på att rösta även om jag inte gillar Pedram. Röstar jag kvar Dennis så gynnar det Emelie vilket tar emot. Allt tar emot denna gången

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
ELLER så tänker du så här. Tanja och Dennis klickar som fan. Dennis sover med fienden som inte gillar Tanja. Dennis kan påverka fienden att inte nominera Tanja.

Största problemet där tror jag dock är att Dennis är en toffel. KAN dock vara strategiskt smart att ha den mellanhanden kvar mellan Emelie och Tanja.

Skrev till varför Dennis kan vara ett smart val också.

Men visst tar det emot. Peddie är ingen favorit på något sätt.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Nej.
2021-04-26, 10:14
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
ELLER så tänker du så här. Tanja och Dennis klickar som fan. Dennis sover med fienden som inte gillar Tanja. Dennis kan påverka fienden att inte nominera Tanja.

Största problemet där tror jag dock är att Dennis är en toffel. KAN dock vara strategiskt smart att ha den mellanhanden kvar mellan Emelie och Tanja.

Officially big brain Paladin
2021-04-26, 10:14
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Har vi i tråden varit positiva att Mergim skulle in i huset innan han gick in? Han sa att han läst att han passar bättre in i denna säsongen mm.
Nej.
2021-04-26, 10:15
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Har vi i tråden varit positiva att Mergim skulle in i huset innan han gick in? Han sa att han läst att han passar bättre in i denna säsongen mm.

Han måste vara delusional
2021-04-26, 10:15
Medlem
codemeds avatar
Citat:

Nej, han verkar vägra erkänna det för sig själv. Så uppenbart!
2021-04-26, 10:16
Medlem
Väljer att starta dagen med att dra min upplevda status just nu på några deltagare, om nån är intresserad av å läsa.

Mergim: lugnare än för någon vecka sedan. Nästan uthärdlig. Han ligger nog lågt inför röstningen idag då han fattar att tittarna sett igenom hans offerkofta. Något skumt är det, ibland hör jag honom inte på flera timmar i lajven. Som många andra så tycker jag att han ska ut.

Joel: deppig och eftertänksam efter tankar på familjen, vilket man kan förstå. Folk här i tråden tolkade ett kort avbrott i gårdagens censur som att han berättade att han tänker lämna* på tisdag. Om det är så kanske han tänker lämna om Emelie inte är kvar, alternativt att han vill ha ut någon av de som hänger löst. Time will tell.

Judith: jag gillar hur hon sätter dit Simon och Adrian ibland, på ett snällt men ack så bestämt sätt. Kan hugga emot Simons dryga kommentarer, kan säga till Adrian när han beter sig som morsgrisen. Hon bjuder på sig själv och har enligt mig tagit en av platserna som De äldre i huset. (SAKNAR Loui och Katti nu...)

Emelie: märks hur hon försöker att inte bry sig om Dompa, men hon har koll på honom hela tiden. De har något toxic men TV-vänligt tillsammans. Jag blir dock sur när jag ser hennes sura min, men man förstår att det är hennes normalmin när hon ibland spricker upp i ett leende när någon skämtar med henne. Mycket fram och tillbaka i hur jag tycker om Emelie. Men jag tycker att hon ska stanna.

Adrian: Angel face syndrome. Kan han hänga löst snart så vi får rösta ut honom?

Dompa: jag hoppas han får stanna en vecka till. Programmet behöver honom. Minus att han klagar på allt drama där inne och vill lämna stup i kvarten, men stort plus att han bjuder på sig själv som när han snurrade på hjulet igår söndag och kröp runt i kartonger tillsammans med Tanja. Haha. Sån underhållning man skulle vilja ha varje dag!

Madde: Madde, kära Madde. Var ska jag börja? Du är en stjärna som skiner starkare för var dag. När hon fick brevet från sina anhöriga igår, som bland annat skrev att de vill se mer av den busiga Madde, var det som att hon kom ihåg vem hon är. Hennes diss till Adrian bara timmen efter brevet var priceless. Lätt en stigande stjärna. Nu är jag glad att Madde röstades kvar, trots eventuellt stöd från högre makter*.
*
Senast redigerad av nudelfan 2021-04-26 kl. 10:19.
2021-04-26, 10:16
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Officially big brain Paladin
Haha inte alls.

Jag tänker såhär. Jag vill att Tanja skall vinna 100%. Min röstning skall åtminstone inte skada Tanjas direkt. Denna gången tror jag därför man är ganska "fri" att rösta på Peddie eller Dennis utan att det gör så mycket.

Mergim och Emelie vill jag se lämna a s a p.
2021-04-26, 10:19
Medlem
Vad heter mamma-supportgruppen? Hur ser ställning ut där och hur går snacket om kvällen?
2021-04-26, 10:21
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Vad heter mamma-supportgruppen? Hur ser ställning ut där och hur går snacket om kvällen?

Big brother sverige 2021 supportergrupp

Vem räddar du kvar?

Emelie 532
Pedram 421
Dennis 226

Mergim 71

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in