2021-04-26, 13:21
Bannlyst
Mergim tror som jag, den första dom räddar är Pedram.
Sen får Emelie, Dennis och Mergim gå in i annexet och där lämnar Mergim 👮🏽‍♀️✌️
2021-04-26, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tipsa BB

Hittar inte mejlen

nån som vet den?
2021-04-26, 13:23
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hon gör väldigt ofta så när någon annan vill öppna upp sig och prata, hon vänder samtalet till att handla om henne istället.

Dock tror jag inte hon gör det för att medvetet vara "elak", utan jag tror tyvärr hon inte besitter på speciellt mycket social kompetens när det iaf handlar om samtal, och att förstå och känna in andra.
Sedan verkar hon ju ha lite svårt att förstå. Jag vet inte riktigt om det är svenska språket eller om hon saknar det som gör att man förstår text och samtal överlag för även i tävlingar hat hon väldigt svårt att förstå brevet med "spelreglerna", och när hon pratar med någon består väldigt mycket av att hon bara repeterar det den andra personen sagt. Ibland till och med om hon menade något helt annat i början av samtalet.
Sedan kan jag i några tillfällen tycka att hon säger och resonerar klokt när det bara är hon som pratar om något. Så det verkar som att hon, enligt mig, har svårt att ta in sådant som kommer från andra i form av text och samtal.

Nej, jag tror inte heller det handlar om illvilja, hon tror säkert att det hjälper andra att få höra att hon, den starka tuffa Nardos, också känner sig svag ibland.. vilket det kanske gör, stundtals, men det finns ju också oändliga många tillfällen då det är helt fel strategi. Jag hoppas hon kan lära sig det någon dag, men det kommer krävas väldigt mycket levlande. Hon är fortfarande fast i newbie-zonen tyvärr, och kommer stanna där tills hon förstår att det finns en hel värld utanför hennes självcentrerade lilla bubbla.
2021-04-26, 13:26
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Mergim tror som jag, den första dom räddar är Pedram.
Sen får Emelie, Dennis och Mergim gå in i annexet och där lämnar Mergim 👮🏽‍♀️✌️
Kan bli så, men Pedram har aldrig varit i annexet till skillnad från Dennis...
2021-04-26, 13:33
Medlem
royalqualitys avatar
Underhållande TV hörni
Sällan jag tittar nå mer, men märkligt att de alltid sover eller ligger när man kollar på liven.
Bekväm resa fram till miljonen om inget annat.
2021-04-26, 13:36
Medlem
esetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Hittar inte mejlen

nån som vet den?
bigbrother@meter.tv
2021-04-26, 13:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Underhållande TV hörni
Sällan jag tittar nå mer, men märkligt att de alltid sover eller ligger när man kollar på liven.

Måndagar är ju utan konkurrens den tråkigaste dagen och det är ju inte så konstigt. Alla är spända inför liven, vem so får lämna och om det händer något särskilt. De som hänger löst grubblar nog mycket på om det är just de som får lämna, vad som kommer hända på utsidan osv.
2021-04-26, 13:47
Medlem
Conny63s avatar
Tycker ni inte att det är helt sjukt att personer som tävlar i BB känner folk i TV4 s produktion eller jobbar jobbat åt tv4?
Senast redigerad av Conny63 2021-04-26 kl. 13:49.
2021-04-26, 13:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Måndagar är ju utan konkurrens den tråkigaste dagen och det är ju inte så konstigt. Alla är spända inför liven, vem so får lämna och om det händer något särskilt. De som hänger löst grubblar nog mycket på om det är just de som får lämna, vad som kommer hända på utsidan osv.

Just därför borde dom få något att göra på måndagar. Behöver inte vara något märkvärdigt men BB kan väl bestämma att dom alla måste städa tex mellan 10-12 och ge var och en av deltagarna bestämda uppgifter som antingen BB bestämmer eller vi röstar fram. Sedan när det är klart så kan vi eller BB avgöra om dom klarat det och då få nån slags belöning. Det kan vara takeaway mat till middag så dom slipper laga massa mat och hålla det snyggt inför måndagsfinalen. Eller få in en basketkorg och boll till utegården med musik i nån timme så dom får nåt att göra. Eller nåt litet roligt/klurigt uppdrag, typ vem kan sticka den finaste saken som ska vara klara och inlämnade i slussen senast kl 18. Därefter får vi rösta och den som vann får ett litet pris i direktsänd måndagsfinal.

Måndagar är bara såååå tråkiga när det är såhär att alla bara sover och grubblar i tysthet.
2021-04-26, 13:50
Medlem
hittanemoos avatar
Har inte AD med matvecka?

Inte alls lika skoj att följa matlagningen när det inte är Joel och Emelie som sköter den. Det var ett nöje varje gång. Judith, sluta ha matvecka. Det är tråkigt.
2021-04-26, 13:52
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Underhållande TV hörni
Får hoppas på en hård vecka med robinson ock slut med fjanteri nu 4 veckor kvar till miljonen
2021-04-26, 13:53
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Tycker ni inte att det är helt sjukt att personer som tävlar i BB känner folk i TV4 s produktion eller jobbar jobbat åt tv4?

Kanske inte om nån bara känner någon på hela tv4 produktionen (det är ju mer än BB). Men tycker inte att folk i någon del av tv4 produktionen ska få lägga ut på sina sociala medier om deltagarna såsom att "rösta på honom!" och liknande.
Känns inte heller ok om man jobbar för tv4 och är deltagare i BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in