2021-04-25, 20:00
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Absolut, håller med dig där. Simon behöver verkligen ta ett allvarligt snack med sig själv angående sitt alkoholmissbruk.
Men att produktionen ger ett straff som kan ge allvarliga hälsoproblem är under all kritik.
Det tar ofta flera år att komma till bukt med svår IBS, och äter man nåt olämpligt kan de framsteg man gjort vara utraderade.

Sjäkvklart är det ju individuellt med besvär men tvivlar på att produktionen medvetet vill dem fysiskt illa.

Judith, Pedram, Mergim och Joel har ju också överreagerat på harakirrikorv/nötter.

Vet att dom kan vara sjukt starka men både Judiths och Pedrams överdrifter tidigare är inget annat än ett sätt att få mer TV-tid.
Och Simons agerande beror nog mer eller mindre på livsstilsfaktorer än 3 chillinötter...
2021-04-25, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Tror de heter Hot headz Satan nutz!
Ja. Vet nån sort med carolina reaper paprika i...😀
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Nej därför jag frågade? Cynisk är jag dock.

Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Man behöver inte vara läkare för att lista ut att alkohol missbruk är dåligt i överlag. Jag har IBS, alkohol är som gift för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Klart du behöver få hjälp. Kontakta 1177 så hittar du vad du söker. Inte sitta här och skriva på flashback.

Citat:
Jag utgår från vad Simon själv sagt. Har svårt att se varför man skulle ljuga om en sån sak.

Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
simon har sagt det själv i en frågestund
Ett litet tips, kväv den där maniska dåren med tystnad. 😉
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Ja, antagligen var chilinöten droppen efter flera veckor av vanskötsel
så bägaren rann över eller vad man ska säga men tycker bara det här med chili och harakiri är billig underhållning.Finns inget roligt med att de ska bli sjuka av tävlingar.
2021-04-25, 20:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Bra! Jag tolkade det som att du försökte säga något helt annat. Vet att jag är oomtyckt av vissa i tråden och kan därför ”misstolkas med flit” är min erfarenhet. Brukar bara skrolla förbi eller ge fan i, men nu kändes det ändå aktuellt att fråga då jag tänkte precis så också, att ”men vi tänker ju samma sak i detta för böveln”!

Äsch ibland håller jag inte med dig men oftast är du klockren Tycker inte illa om dig alls.
2021-04-25, 20:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Jag utgår från vad Simon själv sagt. Har svårt att se varför man skulle ljuga om en sån sak.
Varför har du och dom andra trollen så stora problem om det? Han borde väl veta själv vad som gäller och behöver inte en massa gamla tanter som drar upp sina egna pruttproblem här i forumet.
2021-04-25, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Det var nog något starkare än chilinötter.
+1 Var väl samma nötter som de fick förra året i rullskridskotävlingen där Glas1 avbröt efter typ andra nöten och sedan låg och krampsvettades hela kvällen sen?
Ingen lek de nötterna! Kan bara tänka mig om man dessutom har problem med magen sedan innan.
2021-04-25, 20:05
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Är det konstigt tycker du att inte gilla en person som Emelie när hon beter sig som ett sönder curlat svin utan anledning? Uppenbarligen inte eftersom att du har kärat ner hela dina 6cm gubbsnopp i Emelie. Vilket för mig är helt sjukt. Din jävla pajas.

Vill du veta vad som är konstigt? Att det finns sådana tragiska människor som er som väljer att göra ett anonymt konto och hata på kvinnor som uppenbarligen inte gör en fluga förnär. Men ni är en såna svaga individer som bara måste skicka hat om kvinnor som inte förtjänar det. Inte ens till dom utan om dom, vad får ni ut av det? Kittlar det till nere i paketet eller hur funkar det? Får du en endorfinbomb? Om inte så är fallen så kan jag inte förstå vad ni håller på med. Jag skriver själv starka grejer om deltagare men det är speglade utav deras agerande, det ni håller på med är rent hat. Vilka små människor ni är.

Måste säga att jag blir lika nyfiken på dig som jag blir på knulltanja konton om vad ni är för några människor. Finns det en chans att du vill dela med dig om din bakgrund och hur många gånger din pappa förgrep sig på dig under din uppväxt? Man blir genuint intresserad av hur ni har kunnat formats till dom små människorna ni är idag. Det värsta är väl att du är en vit svensk man i medelåldern. Så, så tragiskt.

Kort och enkelt: Varför känner ni ett sånt hat gentemot henne?

Det här blir sista gången jag citerar ett inlägg av er för hur mycket man än försöker få ut något från era små babianhjärnor så kommer det aldrig att gå. Vilket är väldigt synd men vi andra får väl lära oss att leva med er likt era stackars familjer har behövt göra.

Till er andra, jag ber om ursäkt. Jag vet att man inte ska svara dessa förvuxna bäbisar men nu kunde jag inte låta bli.

👏👏👏👏👏👏👏👏👏 faller också dit ibland.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Tror de heter Hot headz Satan nutz!
haha läste bara det fetade först och tänkte vad har emelie gjort och sagt nu då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ett litet tips, kväv den där maniska dåren med tystnad. 😉
Ja, mitt råd är iaf bortkastat! Går INTE bota trollvirus med "vanlig" läkare...
2021-04-25, 20:06
Medlem
Är det skådespeleri även när Simon har ätit starkt, och har ont?

Eller det gäller bara Pedram?
2021-04-25, 20:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, mitt råd är iaf bortkastat! Går INTE bota trollvirus med "vanlig" läkare...
Nä, lobotomering är ju tyvärr inte tillåtet längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in