Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Jag vill bara säga detta. Off-Topic jag vet men jag måste! Under de två senaste säsongerna har många bekanta avatarer(individer) återkommit hit. Vissa känner jag igen och andra inte och det här är så stort, vi får ta del av varandras tankar och känslor genom vilka värderingar vi har.
Vi behöver inte alltid vara överens och hur tråkigt hade inte det varit? Då hade inte denna tråd funnits och vi hade inte kunnat utveckla oss själva.
Nu är vi samlade här som en enda stor färgpalett där var och en av oss symboliserar de olika färgklickarna, alla lika viktiga och tillsammans bidrar vi till att färdigställa den färgglada målning som är vår BB- tråd till den siste lämnar huset!
Älskar er så jäkla mycket och tack för att ni lärt mig så mycket! <3

Åh, vad fint! Jag har känt igen ditt avatar i den här säsongen (kollade inte förra) och tycker att du alltid visar dig vara en empatisk människa, men ändå rationell. Cyber-kramar till dig!!!
Har tvekar på att hänga här pga idioter som bara säger att Tanja är en slampa, säger att man inte kan tycka synd om Nardos om hon skulle ha genomgått en könsstympning m.m.
MEN det är ändå ni vettiga här som gör det värt att se på BB live. Att läsa kommentarerna här och diskutera/analysera saker gör det sååååååå mycket roligare att följa detta program. Annars hade jag nog inte gjort det faktiskt.
Jag har faktiskt lärt mig en del av att se programmet, låter kanske sjukt. Men att t.ex. se Tanjas mognad genom att välja sina strider och att man inte alltid måste säga vad man tycker; man kan ändå vara ärlig genom att inte ljuga och snacka skit. Det har gjort att jag fått en funderare.
Likadant har jag genom att se Emelie/Dompa och Adrian/Madde sett vad jag inte vill ha i en framtida relation. Hur jag inte skulle orka med spel.
Sedan så har jag lärt mig av Simon att även om man kan sakna filter, har ångest och ADHD (som jag själv har, men är en välfungerande sådan som fick diagnos i vuxen ålder). Så kan man ändå ha fina och roliga sidor och visa sig vara sympatisk. Man ska inte döma andra vid första ögonkastet. Glad att folk här kan se det hos Simon och hoppas de även kan se det hos mig.
Sedan ser man ju att det finns människor som har sidor man verkligen inte vill ha och man är glad över att man inte har. Likaså vilka typer av människor man inte vill ha i sitt liv (tänker främst på Pedram och Mergim).
Tack ni som ger mig ett Flashback där man kan säga sina åsikter om folk utan att hata allt och alla utan anledning.
Moderatorerna borde dock vara hårdare på att låsa folk från tråden.