2021-04-25, 19:34
Medlem
Madde "Kan du inte ta emblakräm?"
Simon "Änglakräm?"

2021-04-25, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Jag har missat lite men varför har Simon ont i magen?
Fick som straff i tävling äta chillinötter. Och han har ibs.
2021-04-25, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Så fort någon säger att den måste gå på toa kommer Adrian springande och frågar om han inte får kissa först. Vad är grejen med AD och blåsan? Samt varför blir det alltid akut när:
1. Någon annan behöver nyttja faciliteterna?
2. När det är tävling, samling, brev, uppdragsrum eller annex?

Han kan sitta och såsa i soffan en timme och precis när något av ovan sker så flyger han upp och kan inte ens vänta en extra sekund.
Det är så sjukt märkligt beteende. Det är ofta det händer att han måste gå på toa innan någon annan. Finns så många märkliga saker med den där mannen.
2021-04-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag vill bara säga detta. Off-Topic jag vet men jag måste! Under de två senaste säsongerna har många bekanta avatarer(individer) återkommit hit. Vissa känner jag igen och andra inte och det här är så stort, vi får ta del av varandras tankar och känslor genom vilka värderingar vi har.

Vi behöver inte alltid vara överens och hur tråkigt hade inte det varit? Då hade inte denna tråd funnits och vi hade inte kunnat utveckla oss själva.

Nu är vi samlade här som en enda stor färgpalett där var och en av oss symboliserar de olika färgklickarna, alla lika viktiga och tillsammans bidrar vi till att färdigställa den färgglada målning som är vår BB- tråd till den siste lämnar huset!

Älskar er så jäkla mycket och tack för att ni lärt mig så mycket! <3
+1. 😘😘😘
2021-04-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Fick som straff i tävling äta chillinötter. Och han har ibs.

Det var nog något starkare än chilinötter.
2021-04-25, 19:37
Medlem
Bbbloopers avatar
Tänk om BB kunde överraska med att skicka in ett par hinkar på en söndag någon gång.
Hade varit oväntat för deltagarna och lite roligare och mindre förutsägbart för oss tittare.

Som det är nu vet man exakt hur varje söndag och måndag ser ut. Inte jättekul TV..
2021-04-25, 19:38
Medlem
Flor-Idas avatar
Produktionen försöker verkligen sabba för Simon!

De vet att han har svår IBS, och pga det inte kunnat ta sig utanför hemmet på flera år. Ändå tvingar de i honom harakirinötter. De vill att han ska behöva lämna självmant. Allt för att rädda vinsten till deras favorit Nardos.
Det här är sadism
2021-04-25, 19:39
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Jag vill bara säga detta. Off-Topic jag vet men jag måste! Under de två senaste säsongerna har många bekanta avatarer(individer) återkommit hit. Vissa känner jag igen och andra inte och det här är så stort, vi får ta del av varandras tankar och känslor genom vilka värderingar vi har.

Vi behöver inte alltid vara överens och hur tråkigt hade inte det varit? Då hade inte denna tråd funnits och vi hade inte kunnat utveckla oss själva.

Nu är vi samlade här som en enda stor färgpalett där var och en av oss symboliserar de olika färgklickarna, alla lika viktiga och tillsammans bidrar vi till att färdigställa den färgglada målning som är vår BB- tråd till den siste lämnar huset!

Åh, vad fint! Jag har känt igen ditt avatar i den här säsongen (kollade inte förra) och tycker att du alltid visar dig vara en empatisk människa, men ändå rationell. Cyber-kramar till dig!!!

Har tvekar på att hänga här pga idioter som bara säger att Tanja är en slampa, säger att man inte kan tycka synd om Nardos om hon skulle ha genomgått en könsstympning m.m.

MEN det är ändå ni vettiga här som gör det värt att se på BB live. Att läsa kommentarerna här och diskutera/analysera saker gör det sååååååå mycket roligare att följa detta program. Annars hade jag nog inte gjort det faktiskt.

Jag har faktiskt lärt mig en del av att se programmet, låter kanske sjukt. Men att t.ex. se Tanjas mognad genom att välja sina strider och att man inte alltid måste säga vad man tycker; man kan ändå vara ärlig genom att inte ljuga och snacka skit. Det har gjort att jag fått en funderare.

Likadant har jag genom att se Emelie/Dompa och Adrian/Madde sett vad jag inte vill ha i en framtida relation. Hur jag inte skulle orka med spel.

Sedan så har jag lärt mig av Simon att även om man kan sakna filter, har ångest och ADHD (som jag själv har, men är en välfungerande sådan som fick diagnos i vuxen ålder). Så kan man ändå ha fina och roliga sidor och visa sig vara sympatisk. Man ska inte döma andra vid första ögonkastet. Glad att folk här kan se det hos Simon och hoppas de även kan se det hos mig.

Sedan ser man ju att det finns människor som har sidor man verkligen inte vill ha och man är glad över att man inte har. Likaså vilka typer av människor man inte vill ha i sitt liv (tänker främst på Pedram och Mergim).

Tack ni som ger mig ett Flashback där man kan säga sina åsikter om folk utan att hata allt och alla utan anledning.

Moderatorerna borde dock vara hårdare på att låsa folk från tråden.
Senast redigerad av hittanemoo 2021-04-25 kl. 19:40. Anledning: felstavning
2021-04-25, 19:40
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Produktionen försöker verkligen sabba för Simon!

De vet att han har svår IBS, och pga det inte kunnat ta sig utanför hemmet på flera år. Ändå tvingar de i honom harakirinötter. De vill att han ska behöva lämna självmant. Allt för att rädda vinsten till deras favorit Nardos.
Det här är sadism

Hur fungerar ibs och öl? Har för mig att min vän blir knas i magen av öl men kan ha fel
2021-04-25, 19:40
Medlem
Citat:

2021-04-25, 19:41
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Varför äter Tanja spagetti och ketchup med händerna?
Därför att hon förmodligen är nära släkt med babianerna. Har aldrig sett en människa vara så lik den sortens apa. Hon uppför sig som en sådan också och sätter upp arslet i vädret för vem som helst. Det var väl av den anledningen hon blev erbjuden plats i huset för dom vill ha extrema och äckliga personer som drar tittare. Samma sak med den äckliga flatan Judit, Julia och Mergim. Ju mer udda och pervers, desto större chans. Hur bögen Adrian kom med är också en gåta. Öppnade han ens munnen under intervjun? Om det var normala människor skulle det blivit intressant men dom söker inte till sån här skit.
2021-04-25, 19:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hela din lyckliga familj gick till attack men jag kan bara skratta åt er hycklare som är så godhjärtade och fina tanter. Får nästan kväljningar då ni tackar varandra och skickar små hjärtan. Som tur är så får alla medlemmar skriva och du ska inte sitta och bestämma vad det ska stå. Är du någon slags pappa åt alla dom andra trollen?

Trollen är och förblir Hycklarna,, för jag hoppas verkligen inte att ni själva bor i en trailer trash (mobilt hem) område eller har problem runt ämnet sex och det motsatta könet? Någonting är det som gnager..

Är du trollens försvarsadvokat?

Läs reglerna och kom inte och lär oss hur vi ska skriva för det är skillnad på skrift och nonsens! Skrift är att kunna nå personer "UTAN" provokation!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in