• 1
  • 2
2020-10-11, 23:45
Bannlyst
Nu har Willys kassapersonal brjat med att sga att en vara som en kund handlar r en "bra produkt" eller att man "sjlv" handlar den eller att det var ett "bra" val. Att man som kassapersonal ska ge kunden positiv terkoppling fr att kunden ska komma tillbaka eller tycka att de r trevliga.

I andra butiker hr man inget sdant dravel och nr man str dr vill man inte st bland koronasmittade muslimer som str 5 cm frn en fr att man r provocerad av regler och lagar.

KOmmer du att handla mer och mer ofta p willys fr att de ger dig "berm" fr att du handlat ngot?

Detta r som nr man antastas av "sljare" som vill ha din uppmrksamhet och kallar dig fr "vn" eller "kompis". Sdant och sdana frlorare skiter man bara och gr vidare.
Citera
2020-10-11, 23:58
Medlem
Tangentriddarens avatar
Ska handla babyolja och en stor gurka och se vad de sger.
Citera
2020-10-12, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentriddaren
Ska handla babyolja och en stor gurka och se vad de sger.

bra point! ska handla tv stora gurkor och se vad de sger. frmodligen sger ltsasjobbaren ngot alls om det. det r fr icke pk.

om man anstller psykfall via ltsasjobb garantin fpr man ju retarderade situationer och det r ju inte kudneras fel att Willys anstller ltsasjobbare, retards som ingen normal arbetsgivare vill ha och sedan ska man parera alla dessa isiotiska situationer genom att komma med korkade PR fraser, rena lgner som kunderna ser rtt igenom.

har aldrig varit med om ngot liknande hos de andra butikerna. man handlar, betalar och drar. fr man ett leende s fpr man, fr man inte det s r det inte mer med det.
Citera
2020-10-12, 00:23
Medlem
Miys avatar
- hur menar du, utveckla?

Exakt s kommer jag svara.
Citera
2020-10-12, 01:05
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maalkaatsnut
Nu har Willys kassapersonal brjat med att sga att en vara som en kund handlar r en "bra produkt" eller att man "sjlv" handlar den eller att det var ett "bra" val. Att man som kassapersonal ska ge kunden positiv terkoppling fr att kunden ska komma tillbaka eller tycka att de r trevliga.

I andra butiker hr man inget sdant dravel och nr man str dr vill man inte st bland koronasmittade muslimer som str 5 cm frn en fr att man r provocerad av regler och lagar.

KOmmer du att handla mer och mer ofta p willys fr att de ger dig "berm" fr att du handlat ngot?

Detta r som nr man antastas av "sljare" som vill ha din uppmrksamhet och kallar dig fr "vn" eller "kompis". Sdant och sdana frlorare skiter man bara och gr vidare.

Mrkligt, jag var p Willys idag och handlade och kassrskan sa inget mer n Hej & Vill du ha kvitto?
Fr min del kan de brja sjunga ryska nationalsngen medans de blippar mina varor, jag r dr fr priset p maten och inget annat.
Citera
2020-10-12, 01:08
Medlem
Fan vad obehagligt. Jag vill inte att kassapersonalen ska kommentera det jag kper. Knns ju som en Johan Rheborg-Sketch
Citera
2020-10-12, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Fan vad obehagligt. Jag vill inte att kassapersonalen ska kommentera det jag kper. Knns ju som en Johan Rheborg-Sketch

kunder har reagerat p det usla bemtandet man fr som kund fr att de drar in gratis eller billig arbetskraft som ltsasjobb dr skattebetalarna tar kostnaden och d frman in sdana som ingen vill ha med att gra, nu ska man gra ngot att folk undviker skitstllen som willys genom att "utbilda" sin kassapersonal i hur de ska "bemta" kunder som kan svenska. willys r dr creeps och psyksjuka jobbar. ialla fall dr jag bor.
Citera
2020-10-12, 01:26
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
kunder har reagerat p det usla bemtandet man fr som kund fr att de drar in gratis eller billig arbetskraft som ltsasjobb dr skattebetalarna tar kostnaden och d frman in sdana som ingen vill ha med att gra, nu ska man gra ngot att folk undviker skitstllen som willys genom att "utbilda" sin kassapersonal i hur de ska "bemta" kunder som kan svenska. willys r dr creeps och psyksjuka jobbar. ialla fall dr jag bor.

Personalen r knepig, ja. Men om man scannar sjlv s r det sllan man behver snacka.
Citera
2020-10-12, 01:27
Bannlyst
Detta kan bli lite som en kul grej likt dom medvetna felstavningarna p kaffemuggarna p starbucks.

Vem tar det lngst?
#TerraWillysPersonalen

1 liter babyolja
3 Gurkor
Ett paket kondomer
900m gladpack
Barnunderklder

-men gud vilka bra produkter du handlat! Bra val!
Citera
2020-10-12, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Personalen r knepig, ja. Men om man scannar sjlv s r det sllan man behver snacka.

om maskinen tar kreditkort r programmerad s att man slipper vara stamkund s kan man scanna men det gr inte alla skitstllen dr jag finns fr att man satt i spel att stjla.
Citera
2020-10-12, 01:38
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
om maskinen tar kreditkort r programmerad s att man slipper vara stamkund s kan man scanna men det gr inte alla skitstllen dr jag finns fr att man satt i spel att stjla.

Man drar willyskort alternativt scannar krkortet. Funkar bra.
Citera
2020-10-12, 02:44
Medlem
Det enda stt jag blir trakasserad p Willys nr jag r i Sverige r att det gr runt nn grals person och frsker locka folk till sjlvscanningen.

Man vill liksom bara skrika "Ser du inte att vi inte vill gra ditt jobb? ppna en kassa till istllet fr att trakassera oss ditt lata svin!"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in