Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-05-12, 21:14
  #1
Medlem
jäääs avatar
Har några dagar kvar av min 30/60 Dbol kur.
Har ätit ECA nu i några dagar vilket jag ska göra 5dagar sen off i 5 osv tills jag är nöjd.
Tänkte slänga in 50mg anavar ed inom kort tid.
så tänkte nu höra om nån annan har erfarenhet av detta? tänkte nämligen bränna fett och vill inte riskera att det är massa muskler som även försvinner så därav anavaret i 4 veckor.

Lite synpunkter och erfarenhet inom det jag skrivit ser jag fram emot
Citera
2006-05-12, 21:19
  #2
Medlem
Action Heros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jäää
Har några dagar kvar av min 30/60 Dbol kur.
Har ätit ECA nu i några dagar vilket jag ska göra 5dagar sen off i 5 osv tills jag är nöjd.
Tänkte slänga in 50mg anavar ed inom kort tid.
så tänkte nu höra om nån annan har erfarenhet av detta? tänkte nämligen bränna fett och vill inte riskera att det är massa muskler som även försvinner så därav anavaret i 4 veckor.

Lite synpunkter och erfarenhet inom det jag skrivit ser jag fram emot

Har du kört en vettig PCT efter kuren.
Min första kur vart det en riktigt dålig PCT till, och jag började deffen direkt efter kuravslut och tappade MYCKET muskler.

Skötte inte kosten till hundra heller.

Mvh A-H
Citera
2006-05-12, 21:27
  #3
Medlem
jäääs avatar
dem drar igång om 6 dagar. känns jobbigt att 30/60 tar slut vill så gärna förlänga för det har varit så underbara ökningar nu det blir nolva sen och kreatin.
ECAn bränner för fullt och jag tränar fortfarande fullt ut så är lite skraj att man kan tappa av det med.
Kosten sköter jag bra nu. men det blir väl ett lite mindre kaloriintag framöver men mycket proteiner.
Vad tror du mer om anavaren då till detta?


Citat:
Ursprungligen postat av Action Hero
Har du kört en vettig PCT efter kuren.
Min första kur vart det en riktigt dålig PCT till, och jag började deffen direkt efter kuravslut och tappade MYCKET muskler.

Skötte inte kosten till hundra heller.

Mvh A-H
Citera
2006-05-12, 21:37
  #4
Medlem
Action Heros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jäää
dem drar igång om 6 dagar. känns jobbigt att 30/60 tar slut vill så gärna förlänga för det har varit så underbara ökningar nu det blir nolva sen och kreatin.
ECAn bränner för fullt och jag tränar fortfarande fullt ut så är lite skraj att man kan tappa av det med.
Kosten sköter jag bra nu. men det blir väl ett lite mindre kaloriintag framöver men mycket proteiner.
Vad tror du mer om anavaren då till detta?

Blir nog bra för att behålla muskelmassan (Om du inte är ett muskelmonster).
Passa dig för högt blodtryck bara när du ligger på kur och kör ECA.

Det bästa är om du sköter kosten väldigt bra, minst 6 mål om dagen.
Då kommer du inte behöva Anavaren.
Gå en timme före frukost. Det sätter fart på förbränningen.

Mvh A-H
Citera
2006-05-12, 21:39
  #5
Medlem
jäääs avatar
anavaren har jag ju för att inte tappa mycket plus att få hårdare muskler och öka i styrka. vill inte bli ren riktigt än

Citat:
Ursprungligen postat av Action Hero
Blir nog bra för att behålla muskelmassan (Om du inte är ett muskelmonster).
Passa dig för högt blodtryck bara när du ligger på kur och kör ECA.

Det bästa är om du sköter kosten väldigt bra, minst 6 mål om dagen.
Då kommer du inte behöva Anavaren.
Gå en timme före frukost. Det sätter fart på förbränningen.

Mvh A-H
Citera
2006-05-13, 08:54
  #6
Medlem
jäääs avatar
Det var jäkligt tyst i den här tråden!
Hade trott att man skulle få någon respons iallafall.
Citera
2006-05-13, 09:00
  #7
Medlem
Jag skulle vara aktsam för att deffa utan prepp efter en kur på dbol, dom kilona du lagt på dig ramlar väldigt lätt av. Till nästa gång skulle jag råda dig att deffa på kur istället.
Citera
2006-05-13, 09:08
  #8
Medlem
jäääs avatar
Men det blir inte deff rakt igenom utan bara lite lätta. något mindre kalorier och mest ECAn och anavaret jag tänkte skulle få jobba. har inte planerat att minska ofantligt mycket kroppsfett utan framhäva musklerna lite iallafall.

Men vad tror du om detta då?
tänkte köra på 50mg anavar ed i en månadstid.

Citat:
Ursprungligen postat av Scumfuck
Jag skulle vara aktsam för att deffa utan prepp efter en kur på dbol, dom kilona du lagt på dig ramlar väldigt lätt av. Till nästa gång skulle jag råda dig att deffa på kur istället.
Citera
2006-05-13, 09:15
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jäää
Men det blir inte deff rakt igenom utan bara lite lätta. något mindre kalorier och mest ECAn och anavaret jag tänkte skulle få jobba. har inte planerat att minska ofantligt mycket kroppsfett utan framhäva musklerna lite iallafall.

Men vad tror du om detta då?
tänkte köra på 50mg anavar ed i en månadstid.

Ja går du på 50mg anavar så kommer du inte tappa så mycket förutom vattnet antar jag.

Men det är lite korkat att du först kör 8 veckor på 30mg dbol och sen 4 veckor till på 50mg anavar. Det blir 12 veckor på 17aa. Lär dig sätta sprutor istället..
Citera
2006-05-13, 09:18
  #10
Medlem
jäääs avatar
jo jag vet men har man väl börjat är det lätt att man fastnar man blir ju bara helt till sig när allt går kanon bra då vill man bara inte sluta!
men anavar ska ju vara mycket mildare än Dbol iallafall och det äter jag ju inte speciellt länge utan kör på i 30dagar. men det blir ju iallafall 2-4 veckor jag håller mig ren oxå innan jag kör igång!
jo tack jag vet att sprutor ger en bättre effekt men jag har lite som hindrar mig från att ta det!
inte lika osynligt som tabs om jag säger så!

Citat:
Ursprungligen postat av Pansar
Ja går du på 50mg anavar så kommer du inte tappa så mycket förutom vattnet antar jag.

Men det är lite korkat att du först kör 8 veckor på 30mg dbol och sen 4 veckor till på 50mg anavar. Det blir 12 veckor på 17aa. Lär dig sätta sprutor istället..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback