Citat:
Ursprungligen postat av
Trollfeeder
Det finns rätt många kandidater. Lafreniere, Cozens, en och annan rysk målvakt, Zegras om han får spela, Romanov, och såklart Kaprizov.
Grattis till vinsten inatt.

1 av 10 vinster mot Leafs, inatt kommer nr.2
Tankar kring premiärmatchen:
- Hoppas verkligen att Paul fortsätter som han gjorde igår och verkligen slår sig in helt i NHL nu. Han har alltid visat glimpsar av det man såg igår, men faller alltid några matcher in. Därför han spenderat tid i AHL. Igår använde han sin storlek väl, forecheckar, kör fysiskt och skapade även lägen.
- Reilly och Zaitsev imponerar inte, Zaitsev är likadan som förra säsongen med skitpassningar, blir av med Ceci och får in en annan Ceci. Wolanin såg skakig ut defensivt, kanske premiärnerver. Anisimov med en del dåliga passningar och turnovers.
- Chabot såg säker ut defensivt och offensivt. Spelar lugnt och kontrollerat. Med det håret och spelstilen ser jag fan Erkka framför mig. Han har utvecklats fint.
- Tkachuk, satan vad jag får äta upp mina ord

Han gör allt.
- Gudbranson, J.Brown och Coburn såg bra ut.
Vill nog se White istället för Anisimov och vill gärna se Zub istället för Zaitsev.
Citat:
Ursprungligen postat av
KennethRothman
Vad fan håller TJ och Wilson på med i detta klipp? Tydligen Warm up ritual!
https://mobile.twitter.com/Capitals/status/1349867107903795201
På tal om pregameritualer finns det inget som slår
Martinook(Varning för högt ljud).