Citat:
Ursprungligen postat av
Avlans
Kanske, eftersom hon fått bra egen erfarenhet av löpridning med proffsen nu. Kommer hästägare våga satsa på henne och hon får bra ägare är det väl möjligt.
Hon kommer nog i första hand att träna de egna hästarna i andelskonceptet Min Galopphäst. Får hon framgångar med dem så kan hon nog få nya hästägare. Finns väl galoppintresserade i Sörmland som vill ha hästar på lite närmare håll än på Bro.
Vet inte hur hennes (tidigare?) engagemang i Alternativ för Sverige påverkar folks vilja att ha hästar hos henne.
När hon flyttat hem kan hon ju jobba extra som jurist på pappans byrå om det kniper med pengar.