Citat:
Ursprungligen postat av
rammakaren
Slut för det här året! Vi ses igen nästa år.
Första tävlingsdagen på Bro Park redan på Nyårsdagen. Ivares får se till att inte hälla i sig för mycket champagne.

Efter detta året får Ivares och övriga sörjande i Stall Malmborg nog nöja sig med lågpriscava 😂
Dock hört att TV-sändningarna ger bra betalt. Men han är ju med någon gång i veckan så det kan ju inte vara någon överdriven inkomst.