Citat:
Ursprungligen postat av
Avlans
Bodil Hallencreutz slutar
Så tråkigt! Är hon sjuk?
Bodil har under många år varit en viktig del av svensk galoppsport med många bra hästar. Nu senast med Jazz Explosion. Undrar vart den hamnar nu? Hos Castro?
Det enda negativa jag kan säga om henne är att hon ofta undanhäll information som är viktig för spelarna. Det är ingen attityd som gynnar galoppen.