I en intervju med någon kanal som heter educate4future så sa han nyligen att han behöver pengar för att laga sina tänder, som är trasiga pga alla dykningar, han behöver 60k tror jag. I något klipp svamlar han om att han betalt typ 76 miljoner i skatt, saker går inte riktigt ihop.
I natt, klag på klaget: "jag är nog en av Sveriges främsta experter på gaser och tryck, men jag förenklar så att alla ska förstå" och han vill ha pengar då han investerat "enorma summor på kanalen"...
I natt, klag på klaget: "jag är nog en av Sveriges främsta experter på gaser och tryck, men jag förenklar så att alla ska förstå" och han vill ha pengar då han investerat "enorma summor på kanalen"...
Har lite svårt med denna H.B.
Ibland har han en poäng i det han mumlar om, men börja se försupen ut, alla donationer
går väl till systemkassen, skulle H.B redovisa vad han har investerat dessa enorma summor
i och tillsammans med alla enorma kvitton .. njaa. Tragisk att sitta att tigga bidrag mitt natten.
Om H.B läser detta, gör något, börja träna, skippa bärsen o flaskan
Senast redigerad av SKIL 2020-12-16 kl. 07:30.
Har lite svårt med denna H.B.
Ibland har han en poäng i det han mumlar om, men börja se försupen ut, alla donationer
går väl till systemkassen, skulle H.B redovisa vad han har investerat dessa enorma summor
i och tillsammans med alla enorma kvitton .. njaa. Tragisk att sitta att tigga bidrag mitt natten.
Om H.B läser detta, gör något, börja träna, skippa bärsen o flaskan
Jag tror att han är en alla dom som lever upp rejält maj-sept, resten mest en pina - alltså en smula bipolär. Han var inte alls lika gnällig i somras och tidig höst.
Jag tror att han är en alla dom som lever upp rejält maj-sept, resten mest en pina - alltså en smula bipolär. Han var inte alls lika gnällig i somras och tidig höst.
Bor väl i segelbåten under sommarhalvåret, som är säkert rätt nice, tror han är rätt kunnig i det mesta eller så svamlar han om allt och inget, men röjdykarna är väl kända för att ta sig ett "järn" mellan dyken. Men det har dragit iväg åt fel håll i det man ser, mestadels salongis med bärsen i handen.
I en intervju med någon kanal som heter educate4future så sa han nyligen att han behöver pengar för att laga sina tänder, som är trasiga pga alla dykningar, han behöver 60k tror jag. I något klipp svamlar han om att han betalt typ 76 miljoner i skatt, saker går inte riktigt ihop.
Skulle inte förvåna om tanterna i blågula korset tigger pengar till hans tänder. Enligt egen mytomanisk utsaga har han en förmögenhet investerad i metall, är det möjligtvis blykölen på segelbåten han åsyftar!
Skulle inte förvåna om tanterna i blågula korset tigger pengar till hans tänder. Enligt egen mytomanisk utsaga har han en förmögenhet investerad i metall, är det möjligtvis blykölen på segelbåten han åsyftar!
Tänkte också på det: han kanske är den förste som söker pengar ur fonden...
Citat:
I september månad tidigare i år arrangerades den så kallade “Alternativa bok- och mediamässan” i Stockholm. Bakom arrangemanget låg en förening som kallar sig för “Education4Future”. Föreningen presenterar sig som en “allmännyttig ideell förening” som verkar för folkbildning. Frontfigur och ordförande i föreningen är en kvinna vid namn Eva Donell. I styrelsen sitter också den sionistiska författarinnan och sexliberalen Katerina Janouch.
[...]
Initiativet till en alternativ bok- och mediemässa togs ursprungligen av tidningen Nya Tider, men har senare helt tagits över av Education4Future som enligt uppgifter står under Tor Paulssons kontroll.
Att Paulsson agerat i skuggorna och använt fiktiva identiteter tros ha att göra med den grova kvinnomisshandeln och tidigare misslyckade infiltrationsförsök.
Ofrivilligt samröre
Föreningen Education4Future har på sin hemsida framställt en rad aktörer som samarbetspartners. Detta har skett utan flera av aktörernas kännedom. Bland andra har Nya Dagbladets logotyp lagts upp. Nya Dagbladet har dock tackat nej till samröre med föreningen och bett att få tidningens namn bortplockat från föreningens hemsida. Detta utan att få gehör.
Intressant fynd! Både EDUCATION4FUTURE och BLÅGULA KORSET frontas av EVA D*NELL (O), samma kvinna som gav HB en frimurarliknande medalj. Eller var det så att självaste Tor Paulsson (Änglasjö) var närvarande vid medaljutdelningen?
Intressant fynd! Både EDUCATION4FUTURE och BLÅGULA KORSET frontas av EVA D*NELL (O), samma kvinna som gav HB en frimurarliknande medalj. Eller var det så att självaste Tor Paulsson (Änglasjö) var närvarande vid medaljutdelningen?
Det verkar vara såhär i dessa kretsar: samma namn som cirkulerar, hänvisas till och som dyker upp i alla möjliga sammanhang och klipp. Skenet blir att "rörelsen" är större än den är, och folk i marginalen av det vanliga samhället får titlar...
"Risk för cyber lockdown, från och med idag och för lång tid framåt. Vi har fått information från företaget Solarstorm...och Fire-eye...Carl Schwab och så vidare..." https://youtu.be/QUHdKbs5gqc?t=271