2020-12-14, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nu är han bra slirig, "hatar" på Samnytt:
Globalismen har skaffa ett järngrepp om allah nyheter
https://www.youtube.com/watch?v=JA3pDSvLqFw

Fyllan från helgen förvaltas väl ser jag. Är det månne ett begynnande storhetsvansinne som Håkan visar prov på? Att ge sig på likasinnade med en betydligt större skara följare kan stå honom dyrt. Skulle gissa att de flesta av hans tittare kommer just från den nämnda sajten.
Citera
2020-12-15, 00:25
Medlem
Är han alltid packad?
Citera
2020-12-15, 07:18
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Klag på klag i kommentarsfältet...
Inte lätt att säga sanningar alltid
https://www.youtube.com/watch?v=S9qKYOEAw_E
Citera
2020-12-15, 15:24
Medlem
Kackotopis avatar
Elbolaget stängde just av elen för Bergmark: http://www.youtube.com/watch?v=QQjfjMUAad8&t=2m57s
Senast redigerad av Kackotopi 2020-12-15 kl. 15:27. Anledning: *Bergmark
Citera
2020-12-15, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Elbolaget stängde just av elen för Bergmark: http://www.youtube.com/watch?v=QQjfjMUAad8&t=2m57s
Haha, vilken tomte.

Sköna bortförklaringar, Morgan Johansson fel, elbrist i ett annars väldigt välmående bostadsområde och starka lampor som används till inspelningen

Har han sålt båten och flyttat till en lägenhet eller spelar han in från något behandlingshem/ sjukrum?
Citera
2020-12-15, 15:41
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Haha, vilken tomte.

Sköna bortförklaringar, Morgan Johansson fel, elbrist i ett annars väldigt välmående bostadsområde och starka lampor som används till inspelningen

Har han sålt båten och flyttat till en lägenhet eller spelar han in från något behandlingshem/ sjukrum?
Han hyr ett rum (med tillgång till kök och toa) hos en kvinna och dennes sambo.
Citera
2020-12-15, 16:21
Avslutad
Citat:

Han skröt om att han var väldigt förmögen i ngt av de senaste inläggen, han har under åren investerat i metaller sa han.

Så att han bara skulle få ut 4-5000 i pension var inget problem, om ett par är efter att han räddat Sverige (for free) skulle han leva livet utomlands i värmen.

Tyckte jag läst ngt om trassel med ekonomin, ev kontakt med Kronkalle mm.
Känns märkligt att vara inneboende om man har så pass gott ställt.

Är HB en lögnare som så många säger att han är, gillade ju honom i början, men att att super dagligen och inte då ett par "stänkare" som blivit ett populärt uttryck, utan HB är redigt full nästan dagligen, gör att man tappar förtroendet.
Kan han verkligen klara av ett 7-16 byggjobb med detta supande eller är det en lögn att han jobbar heltid?
Citera
2020-12-15, 16:23
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är han alltid packad?
Ja det är han.
Citera
2020-12-15, 16:31
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Han skröt om att han var väldigt förmögen i ngt av de senaste inläggen, han har under åren investerat i metaller sa han.

Så att han bara skulle få ut 4-5000 i pension var inget problem, om ett par är efter att han räddat Sverige (for free) skulle han leva livet utomlands i värmen.

Tyckte jag läst ngt om trassel med ekonomin, ev kontakt med Kronkalle mm.
Känns märkligt att vara inneboende om man har så pass gott ställt.

Är HB en lögnare som så många säger att han är, gillade ju honom i början, men att att super dagligen och inte då ett par "stänkare" som blivit ett populärt uttryck, utan HB är redigt full nästan dagligen, gör att man tappar förtroendet.
Kan han verkligen klara av ett 7-16 byggjobb med detta supande eller är det en lögn att han jobbar heltid?
Hörde också det, kring flytt: "jag har gott om pengar" (ung), ändå säger han i vart och vartannat klipp att han inte har råd med det ena och det andra och ber om pengar. Han "lägger innertak" som jobb, men knappast heltid (ofta i källaren på dagarna). Dunk-vin varje dag kostar också en del pengar, och som du säger, hade han gott om pengar så hade han bott i egen lya.

Undrar hur han skulle klara en poliskontroll tidigt om morgnarna? Inatt postade han ett klipp där han var bra på kanelen runt kl. 03 och borde således inte vara i blåsbart skick förrän tidigast på eftermiddagen, men han sa att han skulle: "in till bunkern"...
Citera
2020-12-15, 16:44
Avslutad
Citat:
Hörde också det, kring flytt: "jag har gott om pengar" (ung), ändå säger han i vart och vartannat klipp att han inte har råd med det ena och det andra och ber om pengar. Han "lägger innertak" som jobb, men knappast heltid (ofta i källaren på dagarna). Dunk-vin varje dag kostar också en del pengar, och som du säger, hade han gott om pengar så hade han bott i egen lya.

Undrar hur han skulle klara en poliskontroll tidigt om morgnarna? Inatt postade han ett klipp där han var bra på kanelen runt kl. 03 och borde således inte vara i blåsbart skick förrän tidigast på eftermiddagen, men han sa att han skulle: "in till bunkern"...

Är han inte ett ansikte utåt för något s.k nytt parti som försöker få röster i nästa val?
Är det isf bara ett skämt det partiet eller, för om de är seriösa och menar allvar så kan man ju inte ha ett fyllo med den listan?
Fattar uppriktigt inte riktigt allt, sen att han har ett antal "ryggdunkare" som dagligen kommentarer honom och ger positiv feedback i massor har jag sett på Youtube.
Men dessa 14-15000 prenumereranter tror jag nog minst hälften bara ser underhållningsvärdet i att se honom sända full.
Citera
2020-12-15, 17:16
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Är han inte ett ansikte utåt för något s.k nytt parti som försöker få röster i nästa val?
Är det isf bara ett skämt det partiet eller, för om de är seriösa och menar allvar så kan man ju inte ha ett fyllo med den listan?
Fattar uppriktigt inte riktigt allt, sen att han har ett antal "ryggdunkare" som dagligen kommentarer honom och ger positiv feedback i massor har jag sett på Youtube.
Men dessa 14-15000 prenumereranter tror jag nog minst hälften bara ser underhållningsvärdet i att se honom sända full.
Jo, Populisterna, men det lär inte bli många tusen röster på det partiet. Se bara på AfS, som måste anses som proffsiga i sammanhanget, som fick knappt 0,6% i förra valet. I kretsen kring Håkan rör sig väldigt många foliehattar, de flesta inte lika välsmorda och kvicka som Håkan dock...
Citera
2020-12-15, 21:25
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:

Jag skulle inte känna mig lugn med den mannen lös i lägenheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in