2020-12-26, 12:33
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Han är väl för söt den lille Håkan! Själv sitter han och kallar folk för dvärgar och nazister men så fort nån kritiserar honom blir han så sur och putt som en barnrumpa.

Fram med barnpudret till honom och några nya t-shirts och rena kalsonger behöver han nog också.
Citera
2020-12-26, 12:36
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren
Han slog tillbaka nu genom att tala om de "vänster knazister" som tydligen trollar hans Youtube kanal.

Haha han är ute och cyklar det är mest höger folk som trollar hans kanal för dom tycker han är så pinsam.
Citera
2020-12-26, 14:26
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Han är väl för söt den lille Håkan! Själv sitter han och kallar folk för dvärgar och nazister men så fort nån kritiserar honom blir han så sur och putt som en barnrumpa.

Fram med barnpudret till honom och några nya t-shirts och rena kalsonger behöver han nog också.

Jag har noterat att han raderar kommentarer (eventuellt blockar) på sina videor som kritiserar honom, även om det är konstruktiv kritik.
Citera
2020-12-26, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Jag har noterat att han raderar kommentarer (eventuellt blockar) på sina videor som kritiserar honom, även om det är konstruktiv kritik.

Inte undra på, tragisk människa att sitta i ett uthyrningsrum hela dagarna.
H.B om verkligheten (tid. klipp): https://www.youtube.com/watch?v=_Hd9dTEZNI8

Är H.B förtids/sjukpensionär?

Citera
2020-12-26, 15:28
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL

Han säger att han lägger innertak, och det gör han säkert, men sannolikt deltid (eller enstaka inhopp)...
Citera
2020-12-26, 16:10
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL

Stor skillnad i utseende i det klippet mot de han lägger upp nu. Där såg han riktigt bra ut men på mindre än 2 månader har han förändrats kraftigt. Nu är han svullen, sårig och berusad.
Citera
2020-12-26, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Stor skillnad i utseende i det klippet mot de han lägger upp nu. Där såg han riktigt bra ut men på mindre än 2 månader har han förändrats kraftigt. Nu är han svullen, sårig och berusad.

Suck, suck ..
Dagens jäspning: https://youtu.be/5a-30VQWGro

Vad är H.B's källa?

Senast redigerad av SKIL 2020-12-26 kl. 17:18.
Citera
2020-12-26, 18:52
Medlem
Tremendouslys avatar
Tycker Håkan börjar bli för mycket. Han var intressant till en början...men att sitta och gnälla i ett kalt rum 4-5 gånger om dagen är ingen höjdare precis. Alltid samma t-shirt också, fler som tänkt på det?
Citera
2020-12-26, 18:59
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi

Han har blockat mig också...
Citera
2020-12-26, 19:08
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Hittade lite info vad det kostar att vara medlem i sekten E4F, mellan 500 och 2000 kr per månad! Om HB, som är innehavare av första gradens medalj, måste betala vet jag ej.

Enligt mig, bondfångeri och exploatering av ensamma och lite udda människor som har behov av att träffas politiskt runt populistiska missnöjesfrågor. Mycket likt DFS (det fria Sverige).

https://education4future.se/bli-medlem/

Det fria Sverige anordnar trevliga kvällar och aktiviteter. Det pratas VÄLDIGT sällan politik på de tillställningarna kan jag tala om. Handlar bara om att likasinnade människor träffas och umgås. Som kompisar gör. Man kan säga att det är ett kompisgäng som tillsammans investerar i sig själva.
Citera
2020-12-26, 22:08
Medlem
Är H.B en "Mytoman" - utan att han själv vet om det, verka vara rätt vanligt i dessa kretsar. Men frågan bör nog ställas ändå, ser man inläggen så är det som en försupen nyhetsuppläsare, undra hur han tänker innan han trycker på inspelnings knappen och sänd?

Citera
2020-12-26, 22:58
Medlem
Det börjar bli tröttsamt att höra Håkan grina floder över Youtube som kapar hans annonsintäkter och stänger av hans kompisar. Funderar på om allt är en täckmantel för att promota sitt egna swish-nummer. Har svårt att de varför han annars dinglar en p-bot framför kameran och grinar över bortfall av annonsintäkter som i ärlighetens namn inte kan vara mer än ett par kronor i månaden.

Och denna dubbelmoral... Alla som inte tycker som Håkan ska tystas och kallas för fula namn. När han själv blir utsatt för samma sak är det en riktad attack av "vänsterknazister". Detta blir i synnerhet bekymmersamt med tanke på den allt mer aggressiva tonen som Håkan har haft i sina senaste uppladdningar. Det lär inte dröja länge innan detta spårar fullständigt. Troligtvis i kombination med en ansenlig mängd alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in