2022-02-10, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
https://rumble.com/vuj1i4-insjuknande-efter-trtedje-dosen.html

2:40 ”jag har aldrig känt mig friskare”

Måste vara en skön känsla att känna sig så pigg o fräsch!

Han har aldrig varit förkyld sen 2020 bara varit snuvig som är ett förkylningsymtom, men inte för håkan.

Han tillverkar även hydroxiklorokin C18H26ClN3O genom avkok på citronskal samt grapefrukt vilket han dricker dagligen, säger senare han aldrig tar tillskott.
Citera
2022-02-10, 12:45
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Han har aldrig varit förkyld sen 2020 bara varit snuvig som är ett förkylningsymtom, men inte för håkan.

Han tillverkar även hydroxiklorokin C18H26ClN3O genom avkok på citronskal samt grapefrukt vilket han dricker dagligen, säger senare han aldrig tar tillskott.

Det är huvudet på spiken!
Säger först en sak och i nästa sekund nått annat.
Citera
2022-02-10, 13:00
Medlem
Ovralls avatar
Jag tror mig ha listat ut var pojkrummet ligger. Bara en person skriven på adressen utan koppling till bolagen kring swishnumret. Om det stämmer undrar jag vilka de andra som rör sig i bakgrunden i hans klipp är.
Citera
2022-02-10, 13:02
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Jag tror mig ha listat ut var pojkrummet ligger. Bara en person skriven på adressen utan koppling till bolagen kring swishnumret. Om det stämmer undrar jag vilka de andra som rör sig i bakgrunden i hans klipp är.

Jag tror inte kronkalle vet ens….
Citera
2022-02-10, 13:12
Medlem
Ovralls avatar
Citat:

Enligt Facebook är personen i en relation med en person på en annan adress, så det är möjligt att hela radhuset är uthyrt till flera personer. Jag är iallafall 80% säker på att det är rätt adress.
Citera
2022-02-10, 13:58
Medlem
Citat:
Men nu var det ett tag sedan han fick en varning tror jag, iallafall mer än 3 månader?

Om han nu varit avstängd i två veckor så är han inne på sin andra varning på en 90-dagars period. Första varningen ger en vecka avstängning, andra två veckor och tredje så ryker kanalen.

Jag tror inte Håkan kommer klara att följa regelverket i 90 dagar(speciellt när han bjuder in personer som Fritjof och andra galningar som kan säga vad som helst), utan han kommer åka på sin tredje varning och bli av med kanalen snart.
Citera
2022-02-10, 14:02
Medlem
Citat:

Jag tror mig oxå listat ut vilken adress han sitter på. Gick hyffsat lätt när man vet att han sitter i Norsborg o filmat husnummer när han står på innegården.

Är din teori Hundhamravägen?
Citera
2022-02-10, 14:07
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HamaX
Jag tror mig oxå listat ut vilken adress han sitter på. Gick hyffsat lätt när man vet att han sitter i Norsborg o filmat husnummer när han står på innegården.

Är din teori Hundhamravägen?

Vill inte outa mitt resultat eftersom jag dels inte är säker och dels känner att det är lite för långt. Men jag har gjorde en snabb koll baserat på hans klipp som du har gjort, det tog inte särskilt lång tid för mig heller.
Citera
2022-02-10, 22:22
Medlem
Swishhoran släpper klipp efter klipp nu på kanalen han lovat att aldrig mer använda, snart är det pension.
Fyllot är så mediekåt att dreglet skummar runt kakhålet
Lyteskomik på hög nivå
Citera
2022-02-10, 22:58
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smalltownguy
Swishhoran släpper klipp efter klipp nu på kanalen han lovat att aldrig mer använda, snart är det pension.
Fyllot är så mediekåt att dreglet skummar runt kakhålet
Lyteskomik på hög nivå

Hade räknat med först imorgon men jävlar vad han hängde på låset för att komma in i youtube-värmen igen! Hans principer är i princip obefintliga.
Senast redigerad av Ovrall 2022-02-10 kl. 23:19.
Citera
2022-02-10, 23:24
Medlem
Ovralls avatar
Gillar premiärklippet: han filmar en polisbil på "hans parkering" och ojjar sig över det i en och en halv minut, som att han aldrig sett en polisbil förut. En kille i kommentarsfältet tipsar om att ibland letar polisen efter skattesmitare på parkeringsplatser. Om polisen har kronkalle med sig där utanför kunde de inte ha valt ett bättre tillfälle!

https://youtu.be/JBPWUDOsiNw
Citera
2022-02-11, 08:17
Medlem
Citat:

Han har sagt att hans hyresvärdinna är chefssjuksköterska på Södertälje sjukhus och att hon har en "pojkvän".

(Just "chefs-" ska man nog ta med en nypa salt, kan ju lika gärna vara att hon är städare där.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in