2022-02-09, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Upptäckte nu när jag såg hela att vid 1:04:30 kommer det in en kvinna bakom Håkan (ser ut som en städare) med en ikeakasse och prasslar en stund i bakgrunden innan hon går ut igen. Hämtar hon Håkans tvätt?

Ja det gör det. Det är inte hyresvärdinnan. Hon kanske tar tomma ölburkar och pantar ? Han orkar väl inte det.
Citera
2022-02-09, 21:00
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Upptäckte nu när jag såg hela att vid 1:04:30 kommer det in en kvinna bakom Håkan (ser ut som en städare) med en ikeakasse och prasslar en stund i bakgrunden innan hon går ut igen. Hämtar hon Håkans tvätt?

Bra fynd!

Kan det vara hemtjänsten som kollar om han pissat ner sängen? Ser ni att HB knappt vill kännas vid att det händer något i bakgrunden. Ett normalt beteende vore att säga några ord till kvinnan, kanske tacka för vad hon nu gjorde på rummet.
Citera
2022-02-09, 21:10
Medlem
Är Håkan avstängd eller har han övergett Youtube för gott till förmån för Rumble?
Citera
2022-02-09, 23:02
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Är Håkan avstängd eller har han övergett Youtube för gott till förmån för Rumble?

Håkan skulle aldrig överge något så lukrativt på youtube som han investerat så mycket i. Han har fått uppladdningsförbud till på fredag så han syns snart där igen, trots att han naturligtvis gjort stor affär av detta och dömt ut youtube som "affärspartner".
Citera
2022-02-09, 23:14
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Bra fynd!

Kan det vara hemtjänsten som kollar om han pissat ner sängen? Ser ni att HB knappt vill kännas vid att det händer något i bakgrunden. Ett normalt beteende vore att säga några ord till kvinnan, kanske tacka för vad hon nu gjorde på rummet.

Det är just det, hon är klädd som städare eller hemtjänst och gör någon slags konstig hälsning när hon glider förbi. Håkan ser nästan lite irriterad ut när hon prasslar i bakgrunden.
Citera
2022-02-09, 23:51
Medlem
Citat:
Håkan skulle aldrig överge något så lukrativt på youtube som han investerat så mycket i. Han har fått uppladdningsförbud till på fredag så han syns snart där igen, trots att han naturligtvis gjort stor affär av detta och dömt ut youtube som "affärspartner".

Jag anade detta, men snart är han väl borta från youtube vare sig han vill eller inte. Three strikes and you're out!
Citera
2022-02-09, 23:59
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Jag anade detta, men snart är han väl borta från youtube vare sig han vill eller inte. Three strikes and you're out!

Knappast någon högoddsare nej... Men tror att detta faktiskt är varning nummer 3 så undrar om de inte återställs med tiden?
Citera
2022-02-10, 00:11
Medlem
Citat:
Knappast någon högoddsare nej... Men tror att detta faktiskt är varning nummer 3 så undrar om de inte återställs med tiden?

En varning försvinner efter 90 dagar. Efter första varningen får du en veckas uppladdningsförbud, får du sedan en till varning inom dessa 90 dagar förlängs perioden och du får två veckors uppladdningsförbud.

Får man sedan en tredje varning inom denna period så ryker hela kanalen, så Håkan hänger löst nu!

Det räcker med en varning till inom de nästkommande 90 dagarna från och med fredag så är det hejdå med hans kanal.
Citera
2022-02-10, 08:51
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
En varning försvinner efter 90 dagar. Efter första varningen får du en veckas uppladdningsförbud, får du sedan en till varning inom dessa 90 dagar förlängs perioden och du får två veckors uppladdningsförbud.

Får man sedan en tredje varning inom denna period så ryker hela kanalen, så Håkan hänger löst nu!

Det räcker med en varning till inom de nästkommande 90 dagarna från och med fredag så är det hejdå med hans kanal.

Men nu var det ett tag sedan han fick en varning tror jag, iallafall mer än 3 månader?
Citera
2022-02-10, 10:05
Medlem
Henriksss avatar
https://rumble.com/vuj1i4-insjuknande-efter-trtedje-dosen.html

2:40 ”jag har aldrig känt mig friskare”

Måste vara en skön känsla att känna sig så pigg o fräsch!
Citera
2022-02-10, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
https://rumble.com/vuj1i4-insjuknande-efter-trtedje-dosen.html

2:40 ”jag har aldrig känt mig friskare”

Måste vara en skön känsla att känna sig så pigg o fräsch!

Han säger ju till och med "jag har aldrig känt mig friskare än någonsin"
Citera
2022-02-10, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Han säger ju till och med "jag har aldrig känt mig friskare än någonsin"
Det är så vackert. Han ger verkligen välmående/fräschhet ett ansikte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in