2022-02-11, 08:33
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz
Han har sagt att hans hyresvärdinna är chefssjuksköterska på Södertälje sjukhus och att hon har en "pojkvän".

(Just "chefs-" ska man nog ta med en nypa salt, kan ju lika gärna vara att hon är städare där.)

Då är man nyfiken på vilka de andra är, varför just Håkan är förpassad till den inbyggda verandan och varför hemtjänsten kommer till huset (om det var hemtjänsten i klippet)?
Citera
2022-02-11, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Enligt Facebook är personen i en relation med en person på en annan adress, så det är möjligt att hela radhuset är uthyrt till flera personer. Jag är iallafall 80% säker på att det är rätt adress.

Det blir ju bra pengar om de inte förstör radhuset.
Citera
2022-02-11, 17:43
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Då är man nyfiken på vilka de andra är, varför just Håkan är förpassad till den inbyggda verandan och varför hemtjänsten kommer till huset (om det var hemtjänsten i klippet)?

Vi får inte glömma att han är en bostadslös alkis, boendet kan vara ett samarbete med socialtjänsten. Hyresvärden kräver antagligen att HB är "hel o ren" och hemtjänsten ser till att detta sköts. Jag fick känslan av att tjejen kollade hans säng och ev bytte läckageskyddet.

Här ser man en utländsk kille lufsa förbi i bakgrunden:
https://youtu.be/NiwMpxT-5c0?t=46
Citera
2022-02-11, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Vi får inte glömma att han är en bostadslös alkis, boendet kan vara ett samarbete med socialtjänsten. Hyresvärden kräver antagligen att HB är "hel o ren" och hemtjänsten ser till att detta sköts. Jag fick känslan av att tjejen kollade hans säng och ev bytte läckageskyddet.

Det kan vara så också. Den där yngre mannen passar inte in i Beggis historia. Han sprang väl iväg till SOS om då han inte fick bo i båten då den var på land.

Edit. Han har samma frossa som mann n han var med i Visby. Det behöver iofs inte betyda något. Men det ju an också vara så att de svartjobbar på samma inredningsfirma. De var ju där i jobb påstår han. De som har radhuset kanske hyr ut åt några anställda. Beggis får bo där fast han numera har eget åkeri och öl astbil (enligt honom själv).
Senast redigerad av HejsanHoppsan356 2022-02-11 kl. 18:46.
Citera
2022-02-11, 19:06
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Han har samma frossa som mann n han var med i Visby. Det behöver iofs inte betyda något. Men det ju an också vara så att de svartjobbar på samma inredningsfirma. De var ju där i jobb påstår han. De som har radhuset kanske hyr ut åt några anställda. Beggis får bo där fast han numera har eget åkeri och öl astbil (enligt honom själv).

Var ser man "Visby-killen"? Är det detta klipp?

https://www.youtube.com/watch?v=lUs6D9x9EpA
Citera
2022-02-11, 20:29
Medlem
Ovralls avatar
Citat:

Om det är ett boende sanktionerat av soc, borde han inte vara skriven där då? Sen tror jag inte att soc ordnar sängplatser i privata hem, iallafall inte åt vuxna människor.
Citera
2022-02-11, 20:38
Medlem
Citat:

Haha synd att jag missade vår hjälte,han kunde få jobba på min byggfirma. Vill höra hans röst varje dag. 🐰👍
Citera
2022-02-11, 21:19
Medlem
Citat:

Ja det är det. Samma frissa som inte är så vanlig väl ? Kan vara han.
Senast redigerad av HejsanHoppsan356 2022-02-11 kl. 21:26.
Citera
2022-02-12, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Haha synd att jag missade vår hjälte,han kunde få jobba på min byggfirma. Vill höra hans röst varje dag. 🐰👍
Fixar inte längre att höra hans äckliga röst
Räcker att läsa här numera
En spya är trevligare än swishhoran
Citera
2022-02-12, 00:17
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=J8m25d_G8Us

Håkan gör en stor sak av ett strömbrott som varade 15 minuter. Vilken pajas.
Citera
2022-02-12, 02:19
Medlem
Håkan var med för ett par timmar sedan i ett Youtubeprogram på norrmannen Tintin Oldens kanal. Det sändes live under fredagskvällen och lades sedan ut av Olden på sin YT-kanal "Tintin Olden", programmet heter "Familjen Pratar Del 3". Väldigt lång sändning, över 4 timmar...

Bergmark var med första 1 tim 10 min av programmet.

En blandning av deltagare med snarlik politisk hemvist: Håkan, Tintin Olden, Öystein Rönne och Arge utlandssvensken Johan.

Hela sändningen var genomsyrad av att Tintin Olden var mer eller mindre dyngrak och ganska osynk med de andra. T.o.m. Håkan upplevdes som totalfräsch i jämförelse med honom (Bergmark var nog också nykter denna gång). Öystein var med rätt länge, men såg ut att lida eller känna sig malplacerad. Synd att inte han fick mer utrymme och kunde berätta mer ingående om de saker han kan och har erfarenhet av - lullige Olden flikade i tid och otid in ointressant snack som inte tillförde nånting, rent fyllejidder ofta.

Säga vad man vill om Håkan, han skulle aldrig flumma sönder ett program under mycket lång tid på detta sätt.

Hade velat höra Håkan mer om de saker han trots allt är kunnig!
Senast redigerad av Franaj 2022-02-12 kl. 02:28.
Citera
2022-02-12, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Franaj
Håkan var med för ett par timmar sedan i ett Youtubeprogram på norrmannen Tintin Oldens kanal. Det sändes live under fredagskvällen och lades sedan ut av Olden på sin YT-kanal "Tintin Olden", programmet heter "Familjen Pratar Del 3". Väldigt lång sändning, över 4 timmar...

Bergmark var med första 1 tim 10 min av programmet.

En blandning av deltagare med snarlik politisk hemvist: Håkan, Tintin Olden, Öystein Rönne och Arge utlandssvensken Johan.

Hela sändningen var genomsyrad av att Tintin Olden var mer eller mindre dyngrak och ganska osynk med de andra. T.o.m. Håkan upplevdes som totalfräsch i jämförelse med honom (Bergmark var nog också nykter denna gång). Öystein var med rätt länge, men såg ut att lida eller känna sig malplacerad. Synd att inte han fick mer utrymme och kunde berätta mer ingående om de saker han kan och har erfarenhet av - lullige Olden flikade i tid och otid in ointressant snack som inte tillförde nånting, rent fyllejidder ofta.

Säga vad man vill om Håkan, han skulle aldrig flumma sönder ett program under mycket lång tid på detta sätt.

Hade velat höra Håkan mer om de saker han trots allt är kunnig!
Om vad är Swishhoran kunnig menar du?
Alltså något han vet mer om än gemene man....
Hur man skiter i ett skåp på en liten plastbåt kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in