Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-19, 17:17
  #4309
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Anmäler bara vid solklara övertramp och mest för att tillse att Youtube håller lite koll på honom. Den senaste tiggerivideon fick dock en anmälan för spam och vilseledande innehåll. Hans klagan om att han nu måste börja jobba för att tjäna pengar gjorde mig illamående, får se om karman med sköntaxering slår nästa år eftersom han uppenbarligen lever mer av Swish än av (svart och oskattad) lön. 🤮

Har du inte tänkt på att han pissar på de anhöriga till de som omkom på Estonia ? Han ljuger ju om att han dykte därför att det ger bra pengar. I ett normalt land skulle man kunnat anmäla drt och han åkte in för det. Han kan sitta i domstolen och vifta med dina anteckningar i blyerts då bäst han vill aset.
Citera
2021-10-19, 17:34
  #4310
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Har du inte tänkt på att han pissar på de anhöriga till de som omkom på Estonia ? Han ljuger ju om att han dykte därför att det ger bra pengar. I ett normalt land skulle man kunnat anmäla drt och han åkte in för det. Han kan sitta i domstolen och vifta med dina anteckningar i blyerts då bäst han vill aset.

Jo det är sant men bortsett från dykarlögnerna gör han ju som bekant inget själv utan vidaredelar bara i vanlig ordning sånt som andra gjort. Jag tror inte att är någon av betydelse för de anhöriga som tex Witte, är han det för någon är det olyckligt och vidrigt naturligtvis. Vad jag däremot reagerar mest på är att han är för lat för att jobba (och betala skatt) utan med och utan lögner försöker sko sig ekonomiskt på alla.

Jag håller helt med dig men hans Estonia trams känns inte så anmälningabart?
Citera
2021-10-19, 17:36
  #4311
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Stackarn "måste jobba". Mjo, men menar han inte att Jotob:ande är en massa jobb, han som "redigerar och kollar igenom att det blir bra", i timmar dessutom...?
Citera
2021-10-19, 17:41
  #4312
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
NU JÄVLAR TIGGS DET ORDENTLIGT IGEN.

Först talar han om att han inte fått pengar från Jootooob på 8 månader. Inkomster som han kallar det. Han måste alltså Jobba... Hemska tanke. Han pratar om att han fått HAT och HOT från hemliga nummer. Han har tvingats blocka kommentarsfältet för att det har varit rena personangrepp i väldigt stor utsträckning hahaha. Det är en ren lögn. Ingen ringer hem till en sån liten pajas för att hota honom. Personangrepp har det varit men det beror på vad han gjort och sagt själv. Inte vad han läst innantill utan alla LÖGNER.

Sen kommer det. Han måste få allmosor. Lärjungarna måste skänka pengar. Han sitter och blöder och vet inte hur länge han ska orka. Gråter över att det är lilla Håkan mot Tech Jätten. Och fy fan än en gång hur han ser ut. Hur ska han orka jobba. Hur ska detta gå. Hur ska han överleva och hur ska Lärjungarna överleva ?

https://www.youtube.com/watch?v=vdJc1uii-Ng

Nu sitter han med gråten i halsen och tycker synd om sig själv!.
Vi pratar om någon som konskevent slänger skit på andra och tjänar pengar på en katastrof.
Han ju landets ledande dykare och Militära expert.
Civilekonom Sjökapten pilot och ett antal fina utbildningar till.
Är även Ställnings byggare och undertaksmontör osv.
Så något jobb borde han väl kunna utföra ist för att tigga ihop till hyran av pojkrummet.?
Får väl lägga sig utanför ICA o tigga.
Istället för att låtsas vara någon fin frihetskämpe!.
Rövhålet
Citera
2021-10-19, 17:45
  #4313
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Jo det är sant men bortsett från dykarlögnerna gör han ju som bekant inget själv utan vidaredelar bara i vanlig ordning sånt som andra gjort. Jag tror inte att är någon av betydelse för de anhöriga som tex Witte, är han det för någon är det olyckligt och vidrigt naturligtvis. Vad jag däremot reagerar mest på är att han är för lat för att jobba (och betala skatt) utan med och utan lögner försöker sko sig ekonomiskt på alla.

Jag håller helt med dig men hans Estonia trams känns inte så anmälningabart?

Än en gång. Han gör det för att få allmosor av dom som tror på honom.. Bedrägeri. Det vore jävligt kul att de honom försöka försvara sig i rätten genom att vifta till snabbt med blyertsanteckningar på 5-10 meters håll.
__________________
Senast redigerad av Goodinbed 2021-10-19 kl. 18:17.
Citera
2021-10-19, 18:35
  #4314
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Än en gång. Han gör det för att få allmosor av dom som tror på honom.. Bedrägeri. Det vore jävligt kul att de honom försöka försvara sig i rätten genom att vifta till snabbt med blyertsanteckningar på 5-10 meters håll.

Håller helt med dig. En idé som jag har men som jag aldrig kommer göra (ja jag är lat men jobbar trots allt istället för att tigga) är att swishsa en peng, sedan känna mig lurad och anmäla honom för bedrägeri. Tror inte att någon åklagare skulle driva det men det är nog det enda sättet. Att ljuga är inte olagligt men att tjäna pengar på det är bedrägeri..
Citera
2021-10-19, 18:35
  #4315
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Håller helt med dig. En idé som jag har men som jag aldrig kommer göra (ja jag är lat men jobbar trots allt istället för att tigga) är att swishsa en peng, sedan känna mig lurad och anmäla honom för bedrägeri. Tror inte att någon åklagare skulle driva det men det är nog det enda sättet. Att ljuga är inte olagligt men att tjäna pengar på det är bedrägeri..

Det kräver dock sin rättshaverist att driva, för att inte tala om hatstormen från sekten.
Citera
2021-10-19, 18:58
  #4316
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Håller helt med dig. En idé som jag har men som jag aldrig kommer göra (ja jag är lat men jobbar trots allt istället för att tigga) är att swishsa en peng, sedan känna mig lurad och anmäla honom för bedrägeri. Tror inte att någon åklagare skulle driva det men det är nog det enda sättet. Att ljuga är inte olagligt men att tjäna pengar på det är bedrägeri..

Det blir svårt Men alla som swischar och vill vara med kan vara med på en grupptalan mot Honom. Det går. Samla ihop dom först bara. Problemet är ju att nollan har inte en krona. Annars är det polisen som ska ta upp anmälan och lämna över till en åklagare som vill ta det till domstol. Små chanser med det medi det här landet tyvärr.
__________________
Senast redigerad av Goodinbed 2021-10-19 kl. 19:10.
Citera
2021-10-19, 19:19
  #4317
Medlem
Han säger sig vara medarrangör till Svenska bok- & mediemässan - för yttrandefrihet.

Lite lustigt att på mässan råder det
"Fotografering, filmning eller ljudupptagning är inte tillåten"
När allt de jobbar för är yttrandefrihet, men rätt så genomskådat att det är vissa personer åsikter som gäller. Bland annat han som nyadagbladet skrivit om.
Citera
2021-10-19, 20:02
  #4318
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Det kräver dock sin rättshaverist att driva, för att inte tala om hatstormen från sekten.

Ja vem vill få galna pensionärer mellan 70 och 90 med käppar och rullatorer efter sig ? 😂
Citera
2021-10-19, 21:18
  #4319
Avstängd
Arbetsskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Jösses vad han vältrar sig i olycka! Är det bara jag eller blir han mer och mer känslosam för varje pensionsutbetalning?

Vad tror ni? Har han bestämt sig för att lösa kronskulden med dessa pengar som kommer in nu? 😅

Citat "jootoob-fängelse", han ser det verkligen som en mänsklig rättighet att vara på Youtube 😂😂
Och det funkar.

Mats Larsson
för 14 minuter sedan
Fick min pension idag, delar med mig till Dig, 👌👌


Håkan verkar ha skaffat sig en fin liten inkomstkälla genom att måla upp elände för pensionärer på internet. Kreativt.
Citera
2021-10-19, 21:25
  #4320
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Och det funkar.

Mats Larsson
för 14 minuter sedan
Fick min pension idag, delar med mig till Dig, 👌👌


Håkan verkar ha skaffat sig en fin liten inkomstkälla genom att måla upp elände för pensionärer på internet. Kreativt.

Varna era nära om de är äldre och svagbegåvade och följer psykopaten och mytomanen Bergmark! Aset Bergmark borde hängas offentligt - en fullständigt vidrig psykopat och mytoman! Vi måste krossa detta missfoster!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback