Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-19, 13:57
  #4297
Medlem
Reiwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Sändningar med oerhört avancerad teknik som är väldigt dyr och ja det är ett heltidsjobb som han sagt tidigare med redigeringen. Det förstår man då man tittar på hans videos. Ja att han ska diskrimineras så att han måste jobba för att försörja sig själv. Det är ju ytterst få som tvingas göra det.

Vilken redigering menar han då? Enda redigeringen han gör är att lägga på intro-snutten på sina videos. Det tar max någon minut.

Han klipper väl aldrig i sina videos, utan allt görs i en tagning bara.

Men hans publik består av Sveriges mest korkade (kanske världens) människor, så de tror väl på detta som allt annat. Att de till största del består utav Gun-Britt 72 år som precis fått hjälp av sitt barnbarn att hitta till Jootoob hjälper väl också.
Citera
2021-10-19, 14:28
  #4298
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Vilken redigering menar han då? Enda redigeringen han gör är att lägga på intro-snutten på sina videos. Det tar max någon minut.

Han klipper väl aldrig i sina videos, utan allt görs i en tagning bara.

Men hans publik består av Sveriges mest korkade (kanske världens) människor, så de tror väl på detta som allt annat. Att de till största del består utav Gun-Britt 72 år som precis fått hjälp av sitt barnbarn att hitta till Jootoob hjälper väl också.

Publiken måste vara världens mest korkade.
Citera
2021-10-19, 15:35
  #4299
Medlem
Goodinbeds avatar
Kom igen nu så anmäler vi bort parasitjäveln från hans enda inkomstkälla. Swisch via Jootob. Anmäl varenda video som jag gör så åker han snart.
Citera
2021-10-19, 15:49
  #4300
Medlem
Reiwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Kom igen nu så anmäler vi bort parasitjäveln från hans enda inkomstkälla. Swisch via Jootob. Anmäl varenda video som jag gör så åker han snart.

Varför? Väldigt löjligt att hålla på och anmäla.
Citera
2021-10-19, 15:50
  #4301
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Varför? Väldigt löjligt att hålla på och anmäla.
Inte alls. Han har blåst tillräckligt många fattigpensionärer.
Citera
2021-10-19, 15:52
  #4302
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Inte alls. Han har blåst tillräckligt många fattigpensionärer.

Jag håller med.
Bryter han mot reglerna så ska han anmälas.
Citera
2021-10-19, 15:56
  #4303
Medlem
Reiwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Inte alls. Han har blåst tillräckligt många fattigpensionärer.

De har ju dock gjort sitt egna val att swisha pengar. Man blir inte förståndshandikappad dagen man blir pensionär - eller jo, vid närmare eftertanke så kanske man blir det i fallet med Håkans publik.
Citera
2021-10-19, 16:27
  #4304
Medlem
Han säger sig banna de som kommer med hot och hat. Han glömde säga även de som ifrågasätter och vill se bevis
Citera
2021-10-19, 16:31
  #4305
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Han säger sig banna de som kommer med hot och hat. Han glömde säga även de som ifrågasätter och vill se bevis

Det är fan i mig inga hot eller hat! Hot möjligen mot swishhoran Bergmarks Jooootoooob-"kärriär"! Det är ifrågasättanden, högst rimliga sådan, till en s k "Sanningssägare". Beggis har dock hotat och hatat många gånger mot de debattörer som ifrågasatt hans lögner. Han är helt enkelt en vidrig person!
Citera
2021-10-19, 16:55
  #4306
Medlem
Är ju ingen tillfällighet att dessa videorna kommer runt exakt samma datum varje månad … Han e en zigenare i youtube format!
Citera
2021-10-19, 17:01
  #4307
Medlem
Ovralls avatar
Jösses vad han vältrar sig i olycka! Är det bara jag eller blir han mer och mer känslosam för varje pensionsutbetalning?

Vad tror ni? Har han bestämt sig för att lösa kronskulden med dessa pengar som kommer in nu? 😅

Citat "jootoob-fängelse", han ser det verkligen som en mänsklig rättighet att vara på Youtube 😂😂
Citera
2021-10-19, 17:06
  #4308
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Kom igen nu så anmäler vi bort parasitjäveln från hans enda inkomstkälla. Swisch via Jootob. Anmäl varenda video som jag gör så åker han snart.

Anmäler bara vid solklara övertramp och mest för att tillse att Youtube håller lite koll på honom. Den senaste tiggerivideon fick dock en anmälan för spam och vilseledande innehåll. Hans klagan om att han nu måste börja jobba för att tjäna pengar gjorde mig illamående, får se om karman med sköntaxering slår nästa år eftersom han uppenbarligen lever mer av Swish än av (svart och oskattad) lön. 🤮
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback