2024-08-15, 23:23
Avslutad
När jag såg gårdagens video, så tänkte jag på en gång att det är penson på Måndag. Den 19e för alla denna månad och självklart är Håkan på och ska tigga. Jag tycker att det är tragiskt att se och höra Håkan bergmark, men jag fascinerande av dessa swish lögner.

Edit. Jag ser nu att det redan är upplagt liknande inlägg, men jag lägger upp ändå, angående pensionen på måndag.
Citera
2024-08-16, 11:06
Medlem
Svenskodlats avatar
På youtube idag igen trots gårdagens video att han skulle helt gå över till Rumble där han idag har 269 prenumeranter, på yt 9540st.

Bra att han har på sig knäpptyckarna tröja, skämmer ut sekten återigen.
Citera
2024-08-16, 17:14
Medlem
3N37s avatar
HB har onekligen många talanger enligt egen uppgift ska jag tillägga. Förutom sin officersutbildning och dykeri erfarenhet. Så har han ju också kontakter inom diverse underrättelseorgan Must M.fl. Men idag så delger "Virologen" Dr. Bergmark oss en nyhet att Mpox är luftburen. Enligt KI så är den inte det men vi får väl lita på Professor Bergmark....
Citera
2024-08-16, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3N37
HB har onekligen många talanger enligt egen uppgift ska jag tillägga. Förutom sin officersutbildning och dykeri erfarenhet. Så har han ju också kontakter inom diverse underrättelseorgan Must M.fl. Men idag så delger "Virologen" Dr. Bergmark oss en nyhet att Mpox är luftburen. Enligt KI så är den inte det men vi får väl lita på Professor Bergmark....

Och i samma lunchklubbsmöte så kastar ju Rönne ur sig att det finns inga som helst bevis för att virus över huvud taget existerar. "Virologen" Dr. Bergmark håller med och nickar instämmande
Citera
2024-08-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2
Och i samma lunchklubbsmöte så kastar ju Rönne ur sig att det finns inga som helst bevis för att virus över huvud taget existerar. "Virologen" Dr. Bergmark håller med och nickar instämmande

Dem ger ju åxå råd för hur man ska behandla sjukdomar som enligt dem inte finns.
För att undvika gifterna i vaccinet ska man dricka klor och för att slippa tungmetaller som är vanligt i vaccin enligt dem ska man dricka Guld och Silver oxid.

Suck o stön..
Citera
2024-08-17, 13:01
Medlem
HB påstår att Carl Bildt följer dem
På så sett får CIA information om vad Öltunnan o vintunnan säger.
Jo det känns ju väldigt troligt?
CIA är nog väldigt intresserade av vad WT Håkan o VT säger..
Deras gagg är nog det viktigaste som händer i världen just nu..
Hahaha
Citera
2024-08-17, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskodlat
På youtube idag igen trots gårdagens video att han skulle helt gå över till Rumble där han idag har 269 prenumeranter, på yt 9540st.

Bra att han har på sig knäpptyckarna tröja, skämmer ut sekten återigen.

Som.jag fattat det finns ju inte knäppisarna kvar? Dom har ju en liten enveten igel - Leif W - efter sig som hittat massor av oegentligheter i bokföring, kassa m.m. Rätt kul underhållning när totala mentala haverier försöker driva verksamhet. Funkar ju inte. Ojojoj kanske inte djupdykarn får passerkort till riksdan med sin positivhalarschimpans - fläsktrynet rönne - vid handen?! Nu har troligen banken sagt stopp eftersom knäppisarna drivit shop 2 år utan firmatecknare!

Så var den gratisshowen över för den här gången.
Citera
2024-08-17, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabban2

Fläskis vintunnan säger ju han är "erfaren utredare". Bättre än bäste polisutredare. Riktigt komiskt. Han var det kort tid eftersom bolaget inte visste var placera fyllot. Hans jobb gick ut på att kolla om lok och vagnar hade punka! Ha!

Denna intellektuella maskföda sitter och uttalar sig om virus och sjukdomar. Gamla fyllon och efterblivna som av någon anledning lyssnar till idioterna tror det är sant vad som sägs. Hemskt.

Alltså har vi bland vissa grupper ännu inte flyttat från medeltiden. Men kanske är så att virus blir vingligt och ger upp när det försöker ta sig in i dessa fysiska praktexemplars stiliga sportkroppar? Virus genast dödat av alkochock!?
Citera
2024-08-17, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
Nu ska visst oraklet lämna Jootooob igen.
Han får inga reklam pengar.
Det har han väl påstått länge?
Brukar ju säga att hen inte bryr sig om hon blir avstängd..
Men är ju bara käften som är stor som vanligt.

Ett renhetsbad den dag dessa pajaser och fyllon slängs ut från yooootoooob. Finns några till. Bort med skiten.
Citera
2024-08-18, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koktiskit
HB påstår att Carl Bildt följer dem
På så sett får CIA information om vad Öltunnan o vintunnan säger.
Jo det känns ju väldigt troligt?
CIA är nog väldigt intresserade av vad WT Håkan o VT säger..
Deras gagg är nog det viktigaste som händer i världen just nu..
Hahaha

Haha, ja du milde jävel. Att det finns någon som tror på vad det alkoholskadade skrumphuet Bergmark och den överjäste degklumpen Rönne sitter och fantiserar om är helt otroligt!
Citera
2024-08-18, 16:18
Avslutad
Kan inte alla konspirationsteoretiker som Bergmark och Öystein, Martin Stensö m fl bara lämna internet.
De behövs inte. De har för mycket fritid och verkar misstro precis allt. Han Bergmark verkar redan ha tappat en del hjärnceller.
Senast redigerad av Grus-Olle 2024-08-18 kl. 16:48.
Citera
2024-08-18, 21:16
Medlem
HB hävdar att alla Ukrainska soldater som gick in i Ryssland något Ryska staten hävdar och då tror HB på det direkt.
Såg att Ryska militära bloggare skämtar om det.
Att dem blir invaderade av Zombies då de döda fortsätter att slåss..
Även när HB sitter och hyllar Ryska hot om att spränga kärnvapen på oss..
Så är ju hans enfald total jävla landsförrädare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in