2020-10-05, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
jag menar ingenting, ställde en rak och konkret fråga vad han satt på köken för

Hahahah eller hur wtf? Du frågade vad han satt för och han här skriver så du menar att han blev avrättad bara sådär? Wtf.... 😂😂
Citera
2020-10-05, 19:42
Medlem
gonewiththewinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Jo det spelar roll. När vi försöker få fram en bild av vad som hände.

Till exempel:
Han åker fast för narkotikabrott, 0.5 kg kokain beslagtas. Han får ett år i fängelse.
Kokainet var köpt på kredit och när han blir släppt och fri kontaktas han av dom som han
är skyldig pengar. Han kan inte betala.

problemet löst voila
Citera
2020-10-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Det är väl en dålig affärsidé? När han är död kan han givetvis inte lägga fram en enda krona. Kronofogden lägger upp en avbetalningsplan istället för att ha ihjäl skuldsatta.

Behöver inte. Vet man av erfarenhet att individen inte kan eller kommer kunna betala av skulden så ser det dåligt ut för ”kredit givaren” Där av lägga ut ytterligare En slant eller två för att statuera exempel (marknadsföring som visar andra Att det det inte går att blåsa eller tror de kan ”glömma” bort skulden)

Hålla på o dalta Med ränta och krav funkar inte. Kolla på KFM, folk gör bedrägeri och gud vet vad, det enda de gör är att skicka brev om en återbetalnings plan. = Ingen bryr sig o brottet i sig ökar!

Hade KFM hyrt in en torped som tömmer ett magasin i ditt ansikte mitt på dagen skulle folk undvikit att hamna hos KFM till varje pris.
Citera
2020-10-06, 00:34
Medlem
fulmendums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbax
Hade KFM hyrt in en torped som tömmer ett magasin i ditt ansikte mitt på dagen skulle folk undvikit att hamna hos KFM till varje pris.
Du har förmodligen helt rätt. Men vill du verkligen ha det så?
Citera
2020-10-06, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulmendum
Du har förmodligen helt rätt. Men vill du verkligen ha det så?

Har aldrig påstått något sådant utan jag ”förklarade” endast hur de där MENA folket tänker och tycker.
Citera
2020-10-07, 08:59
Medlem
Om alla kollar på Baran.vad på instagram så ser ni på hans andra inlägg en bild när ett gäng står utanför valsta centrum, med på bilden står även en maskerad grabb med handskar på och så står han på en elsparkcykel vilket gärningsmannen som sköt W flydde på, med tanke på att dom flesta i den här bilden säkert är med i ett kriminellt nätverk kanske märsta nätverket så kan vi nog ha en potentiellt gm här, ett långskott men ändå en teori.

Mycket lite info annars på varför det hänt och vem som kan ha gjort det men ändå värt att bolla lite.
Citera
2020-10-07, 09:41
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhettoBird195
Om alla kollar på Baran.vad på instagram så ser ni på hans andra inlägg en bild när ett gäng står utanför valsta centrum, med på bilden står även en maskerad grabb med handskar på och så står han på en elsparkcykel vilket gärningsmannen som sköt W flydde på, med tanke på att dom flesta i den här bilden säkert är med i ett kriminellt nätverk kanske märsta nätverket så kan vi nog ha en potentiellt gm här, ett långskott men ändå en teori.

Mycket lite info annars på varför det hänt och vem som kan ha gjort det men ändå värt att bolla lite.

Har inte Instagram eller Facebook för den delen heller. Finns det ingen bättre länk?
Citera
2020-10-07, 09:42
Medlem
Citat:
Har inte Instagram eller Facebook för den delen heller. Finns det ingen bättre länk?

Ska försöka lösa det under dan
Citera
2020-10-07, 10:24
Medlem
Citat:

https://www.instagram.com/p/CFOveZah...on_share_sheet

Här är en länk direkt till bilden, vet inte om du kan se den eftersom du inte har instagram men du kan testa annars kan jag försöka screenshota bilden och bifoga den.
Citera
2020-10-07, 16:43
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:

Här är en länk direkt till bilden, vet inte om du kan se den eftersom du inte har instagram men du kan testa annars kan jag försöka screenshota bilden och bifoga den.

Där kunde jag se, men en liten bild bara. Går inte att spara ned. Satan vad det var mörkt där.

Men det är barn med!? Inte så smart kan man tycka. Riskerar ju att dom råkar ut för hämndförsök. Men samtidigt så kommer ju dom med 99% säkerhet att välja fel spår i livet.
Citera
2020-10-07, 19:28
Medlem
Citat:

Vilket jävla slödder!
Skicka tillbaka varenda en.
Citera
2020-10-08, 08:24
Medlem
Citat:
Där kunde jag se, men en liten bild bara. Går inte att spara ned. Satan vad det var mörkt där.

Men det är barn med!? Inte så smart kan man tycka. Riskerar ju att dom råkar ut för hämndförsök. Men samtidigt så kommer ju dom med 99% säkerhet att välja fel spår i livet.

Barnen är med bara för att dom tog den där bilden under en filminspelning för en musikvideo, tror inte att barnen annars brukar hänga med dom, men som du sa att troligtvis så kommer dom hamna snett i livet också om dom har dom där grabbarna som förebilder.

Eftersom att Wiss*m ej var med i något gäng så får vi se om det blir nåt hämndförsök, sen vet vi inte om GM var med i ett gäng heller, men troligtvis så är han nog det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in