Finns där någon lista på nära medarbetare till Trump som testats positiva för covid innan Trump själv blev testad positiv?
Det som oroar mig är en ny sträng av viruset vi inte sett förut, en sträng som är betydligt dödligare tex.
Det vore logiskt för en motståndare att medvetet placera den uppgraderade varianten direkt i vitahuset.
Biologiska vapen har sina fördelar.
Kina har kommit längst i utvecklande av ett system för att hindra spridning av ett biologiskt vapen bland civilbefolkning.
En första indikator för min "foliehatt" teor,i bör vara Trumps närmsta krets som insjuknat.
Om det är sant att Trump faktiskt fake’ar allting för att få det att se ut som att han återhämtat sig så fort och övervunnit viruset och är redo för debatt igen, för att vinna röster, då är han ett fucking geni.
Du bekräftar ju det jag skriver. Skulle din svärfar vara 190 cm så skulle han förmodligen väga upp emot 125-130 kilo, Trumpsize.
Nej det han skrev var att om hans farfar var 190 och vägde 110 kg så skulle han nog vara Trumpsize. Du feltolkade det han skrev. Du har slut på argument. Hej då.