2020-10-03, 19:32
Medlem
Donald Trumps Doctors said that he showed some of the GREATEST test results they had ever seen!
Citera
2020-10-03, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
5m
Doctors, Nurses and ALL at the GREAT Walter Reed Medical Center, and others from likewise incredible institutions who have joined them, are AMAZING!!!Tremendous progress has been made over the last 6 months in fighting this PLAGUE. With their help, I am feeling well!

https://twitter.com/realDonaldTrump

ALLT ljus på mig. Var här hälsningen till andra coronasmittade och sjuka?
Citera
2020-10-03, 19:33
Medlem
Källor nära presidenten uppger samtidigt för ABC News att presidenten ska ha haft svårt att andas under fredagen och att han fått syrgas efter att hans syrenivåer fallit.
Trump COVID-19 live updates: President was on oxygen on Friday, sources say
https://abcnews.go.com/Politics/live-updates/trumpcoronavirus/?id=73402267&cid=clicksource_4380645_4_heads_hero_ live_hero_hed

Nu börjar man förstå varför Trump slutat att Twittra.
Citera
2020-10-03, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
74-årige Trump har en känd hjärtsjukdom och är gravt överviktig.
Okej ja då får vi väl hålla tummarna på vilken sida vi än står! Jag hoppas den härliga gubben överlever.
Citera
2020-10-03, 19:35
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
ALLT ljus på mig. Var här hälsningen till andra coronasmittade och sjuka?

Who cares? Nu ligger fokus på Presidenten.
Citera
2020-10-03, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Okej ja då får vi väl hålla tummarna på vilken sida vi än står! Jag hoppas den härliga gubben överlever.

Ja det gör jag också. Han är mycket intressant att följa. Den personligheten är speciell, mycket. Men även om han i slutänden överlever kan han ha bestående men mentalt eller fysiskt.
Citera
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Instämmer. Tittade nyss på SVT-Nyheter om detta och där nämndes inget om "Dead man running".

Det finns för mycket regler utifall att presidenten dör och det har hänt vid flera olika tillfällen att denne har gjort det, den som satt kortast tid var William Henry Harrison som satt som president i 31 dagar och dog av förkylningsliknande symptom (jag skulle gissa på lunginflammation), så de bör ha regler på plats för alla möjliga scenarion.

Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Källor nära presidenten uppger samtidigt för ABC News att presidenten ska ha haft svårt att andas under fredagen och att han fått syrgas efter att hans syrenivåer fallit.
Trump COVID-19 live updates: President was on oxygen on Friday, sources say
https://abcnews.go.com/Politics/live-updates/trumpcoronavirus/?id=73402267&cid=clicksource_4380645_4_heads_hero_ live_hero_hed

Nu börjar man förstå varför Trump slutat att Twittra.

Det är bara att hoppas på att det går samma väg som med Boris Johnson, han fick också syrgas men han klarade sig tillslut
Citera
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtmmtm
Malariamedicin ? Han bör ju använda det han själv förespråkar (rengöringsmedel):
https://svenska.yle.fi/artikel/2020/04/24/forskare-upprorda-mycket-oansvarigt-och-farligt-av-trump-att-foresla-injicering?fbclid=IwAR1-hjv7BBL sIn-GmpT_QuGFNw3PkJDdNb9lg1uueOQLQoI8YZWxfMW-VnU
Jag tror att en injektion av VIA White wash kombinerat med lite extra blekmedel skulle göra susen (hans Orange-hud är inte direkt tilltalande).
Det är inte ofta resultatet blir positivt oavsett utfallet av tesen.

Jaja, Trump är dum. Det har du hört någon säga och du vill också vara ball.

Citat:
Ursprungligen postat av bulbazdin
Hejar också på att Trump överlever. Så att han inte missar skammen och förnedringen av att förlora mot skelettet Joe.

Kommer inte att hända. Trump är folkets president.
Citera
2020-10-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Who cares? Nu ligger fokus på Presidenten.

Som vanligt när det gäller president Donald då. Inget nytt med det.
Citera
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Om nu Meadows är den anonyma källan så finns väl två alternativ: antingen ljuger han av någon anledning, eller så talar han sanning och då är det väl extremt vårdslöst att inte vicepresidenten formellt får träda in? Det börjar bli lite Death of Stalin-vibbar över det här...

Skulle kunna tänka mig att så länge som Trump är vid medvetande, så vägrar han att lämna över makten.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
74-årige Trump har en känd hjärtsjukdom och är gravt överviktig.

Gravt överviktig är väl ändå att ta i va?!
Citera
2020-10-03, 19:39
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Skulle kunna tänka mig att så länge som Trump är vid medvetande, så vägrar han att lämna över makten.

Går det så långt att han hamnar i respirator så lär det dock blir artikel 25 som träder i kraft och inte en tillfällig överlämning av makten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in