2020-10-03, 22:08
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Om det är sant att Trump faktiskt fake’ar allting för att få det att se ut som att han återhämtat sig så fort och övervunnit viruset och är redo för debatt igen, för att vinna röster, då är han ett fucking geni.

Det är allt jag säger.

Han må vara överbefälhavare men tror inte att läkare på ett militärsjukhus blir särskilt glada över att deras president skulle ljuga till sig sympati på detta sätt.
Citera
2020-10-03, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Du bekräftar ju det jag skriver. Skulle din svärfar vara 190 cm så skulle han förmodligen väga upp emot 125-130 kilo, Trumpsize.
Du är lite trög. Jag säger att min svärfar har en helt annan, mycket tjockare kroppsbyggnad, än Trump. Hade han 7 cm till på längden men behöll vikten på 110 kg skulle han ha samma kroppsbyggnad som Trump.
Citera
2020-10-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antligenhemma2019
Före detta vice president

Mike pence är vp nu inte biden
Jo jag svarade på det innan.
När han sa fd vp tänkte jag att pence skulle bli av med vp platsen och sen att Joe Biden tilltalas som vicepresident, rörde till det lite extra i skallen.
Citera
2020-10-03, 22:17
Medlem
Drozds avatar
Om han överlever det här och kommer tillbaks personlighetsförändrad, sådär som folk som haft en riktig nära döden-upplevelse och fått omvärdera allt ofta gör. Eftertänksam, ödmjuk, lågmäld, vänfast, ointresserad av status - kort och gott sin egen motsats. Hur kommer hans anhängare reagera då?
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Skyddsvest

Så måste det vara.
Jag tror han har en öronmussla kopplad till en komradio, för att styra Seal-team 6.

Skarpt läge nu.
Citera
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkainen
Jo jag svarade på det innan.
När han sa fd vp tänkte jag att pence skulle bli av med vp platsen och sen att Joe Biden tilltalas som vicepresident, rörde till det lite extra i skallen.
De behåller ju titlarna president och vicepresident hela livet, även efter att de lämnat uppdraget. Klart förvirrande ibland men jag gissar att de är så kända så man räknar med att folk helt enkelt vet vad som gäller.

Presidenter har vi ju ofta bra koll på men vicepresidenterna kan man ju inte alla på rak arm.
Citera
2020-10-03, 22:18
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Biden säger att han kommer fortsätta med sitt hektiska kampanjande, även efter dessa nya händelser med Trump.

Nästa vecka är Biden både i södra Florida och Arizona på bara några dagar, ett riktigt hektiskt schema. Men så är han ju också mycket fit för sin ålder.

Allt medan Trumpen dessvärre ligger på sjukhus...

Han får corona efter valet, så kan VPn ta över.
Citera
2020-10-03, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Jo, precis, han sanktioner mot Iran, Venezuela och Cuba är ju så demokratiska. Miljontals civila lever i misär på grund av Trumps sanktioner.

Och sanningsenlig media? Jo, tjena, allt som inte passar hans agenda är "fake news". Han gick så pass långt att han påstod att han inte kan förlora det kommande valet, och om han förlorar så är det valfusk. Så låter en diktator.

Men snälla!

Ser inte vanligt folk vad Trump har åstadkommit?
-förintat IS
-mäklat fred mellan Nord- och Sydkorea
-mäklat fred i Mellanöstern
-förintat terrorhotet från Iran

Och den mannen beskrivs av det globala etablissemanget som ett hot mot världen.
Jo, man tackar!

Lägg där till att han fått (precorona) USAs ekonomi att glöda. Människohandeln är ner 96% under Trumps ledning! Jag kan fortsätta i evigheter....

Att du tycker att MSM är sanningsenlig bevisar ju bara att du är hjärntvättad eller en nyttig idiot. Trump har rätt, valfusk är det ända sättet demokraterna kan vinna valet på. Stödet för Trump är groteskt mycket större nu än under 2016.
Citera
2020-10-03, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
Men snälla!

-förintat IS

Inget av dessa påståenden är sanna. Varför ljuger du? Går du igång på detta?
Citera
2020-10-03, 22:37
Medlem
Betfair har spärrat presidentvalet.
Oddsen att Trump vinner har gått upp från 1,62 till 2,23.

https://www.usbets.com/trump-covid-19-test/
Citera
2020-10-03, 22:40
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Han får corona efter valet, så kan VPn ta över.

Tror inte det längre spelar någon roll vad som händer med det faktiska valresultatet.
Risken för inbördeskrig i Usa har aldrig varit högre.
Å nu det här med Trumps covid.
Dör gubben så tror jag att det smäller.

Msm kommer nu glorifiera Bidens källarsitteri.
Fokus kommer återigen intensifieras runt corona epidemin för att maximera skadan på Trump.

Medans presidenten ligger i sjuksängen.
Det här kan inte vara bra för kommande val sett från republikanernas synvinkel.

Själv hoppas jag att Trump är tillbaka på jobbet nästa vecka, för att försätta göra slarvsylt av Bidens med släkt.
Citera
2020-10-03, 22:41
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
Men snälla!

-förintat IS

Att du tycker att MSM är sanningsenlig bevisar ju bara att du är hjärntvättad eller en nyttig idiot. Trump har rätt, valfusk är det ända sättet demokraterna kan vinna valet på. Stödet för Trump är groteskt mycket större nu än under 2016.

Var har du hämtat dom siffrorna? Ur din foliehatt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in