2020-11-09, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7ERSONA
Har använt appar förut för att träffa killar men min kille har jag känt sen vi var små c:
Har du känt honom ända sedan barnsben förskolan?
Citera
2020-11-09, 17:21
Medlem
empoisonnes avatar
Varför skulle man inte dejta svenska män?

Jag vet inte hur många gånger jag har försvarat den svenske mannen här på FB. Visst, jag må ha vissa hårda fetischer men svenska män står sig galant i internationell konkurrens.
Citera
2020-11-09, 18:40
Medlem
Mad monks avatar
Är kvinnfolk såhär efterblivna som TS är det är min fråga.
Citera
2020-11-09, 18:58
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Helt plötsligt blev forumets svenska killar Bögar i tråden och skriver i den stil som att det är en tjej som ligger bakom kontot 😂😂😂

Asså sen är det också beklagligt att rasisterna hittat hit. Måste kännas hård att vara oskuld och inse att tråden är så sant så att det svider.

Fortsätt åk till Asien och köp hem thaibrudarna.

Absolut thaibrudar är kvinnor till skillnad mot svenska slynor som knullar med rasfrämlingar.
Citera
2020-11-09, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Jag riktar frågan till tjejerna därute, följer ni ens flashback och de trådarna som skapas här? Ser ni de där rubrikerna hur svenska killar ser på kvinnor i allmänhet? Trådar och inlägg som ”vi har problem med om tjejer ligger med många”, ”jag kommer dö ensam för dagens tjejer är horor” och etc...
Den här stenåldern mentaliteten och synen som svenska killar har än idag verkar ni älska.

När ska ni fatta och tänka om att ni aldrig kommer hitta en manlig svensk man? Har ni inte lärt av era föräldrar varför de skilde sig? Jo för att era pappor var inte tillräcklig man för att behålla din mammas attraktion precis som dagens svenska killar.

Våga gå ut för era comfortzon, dejta män istället för svenska killar.

Svara nu på frågan! Jag vill absolut inte ha några svenska killar som beklagar sig här eller kommer med sin loser beteenden. Diskutera sakligt!

Jag tänder bara på män med nordeuropeiskt utseende.
Citera
2020-11-09, 20:44
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 40milesfromthesun
Jag tänder bara på män med nordeuropeiskt utseende.

Fast italienare och spanjorer kan ju också ha nordeuropeiskt utseende och även fransmän. Hade jag valt en svensk man så hade mitt liv sett mycket bättre ut idag men jag valde en snigel fransman och vårt äktenskap är som ett helvete. Den svenska mannen hade lätt uppskattat mig vilket bekräftats av många svenska män.

Så nej, det handlar inte bara om ett nordeuropeiskt utseende för det har till och med Bianca Ingrossos kille och han är ett helvete precis som min man.

Nu har jag valt ensamheten men hade jag fått gå tillbaka 10 år i tiden så hade det varit en svensk man med blont hår och blåa ögon så jag kan bekräfta att han inte har något ursprung ifrån något annat land som skiter ner människor

Men men vi alla gör misstag och jag står för mitt så om du vill så kan du få min man med nordeuropeiskt utseende 👌🏼
Citera
2020-11-09, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Fast italienare och spanjorer kan ju också ha nordeuropeiskt utseende och även fransmän. Hade jag valt en svensk man så hade mitt liv sett mycket bättre ut idag men jag valde en snigel fransman och vårt äktenskap är som ett helvete. Den svenska mannen hade lätt uppskattat mig vilket bekräftats av många svenska män.

Så nej, det handlar inte bara om ett nordeuropeiskt utseende för det har till och med Bianca Ingrossos kille och han är ett helvete precis som min man.

Nu har jag valt ensamheten men hade jag fått gå tillbaka 10 år i tiden så hade det varit en svensk man med blont hår och blåa ögon så jag kan bekräfta att han inte har något ursprung ifrån något annat land som skiter ner människor

Men men vi alla gör misstag och jag står för mitt så om du vill så kan du få min man med nordeuropeiskt utseende 👌🏼

Wow! Din människosyn låter riktigt sunkig. Är väl snarare att din instinkt gällande män suger, än vilket ursprung mannen faktiskt har.

Sanningen är, precis som ts nämner, att många utländska män är mer manliga och har mer dominans i sig, vilket många kvinnor uppskattar. Enligt mig har få svenska män den rätta mixen av detta och är allmänt ganska mesiga och feminina.

Sen kan det självklart bli för mycket av dessa egenskaper så en får ju vara noggrann över vem man tillåter ta den av en på det sättet.
Citera
2020-11-09, 21:46
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monopol1
Wow! Din människosyn låter riktigt sunkig. Är väl snarare att din instinkt gällande män suger, än vilket ursprung mannen faktiskt har.

Sanningen är, precis som ts nämner, att många utländska män är mer manliga och har mer dominans i sig, vilket många kvinnor uppskattar. Enligt mig har få svenska män den rätta mixen av detta och är allmänt ganska mesiga och feminina.

Sen kan det självklart bli för mycket av dessa egenskaper så en får ju vara noggrann över vem man tillåter ta den av en på det sättet.

Oh wow!
Vissa saker om utländska män kanske är SANNA och hade jag för 10 år sedan lyssnat på min morsa att fransmännen har en tendens att vara otrogna mot sin partner så hade jag valt bättre men neeeej.

Jag trodde jag visste bäst som 22 åring trots att hon påpekade att 1. svensk är snyggare 2. bättre ekonomiskt välställd och 3. bättre människa än många utländska män

Alla män oavsett svensk eller utländsk har dömt ut min man för hans handlingar. Det är ingen förvåning att 90 % av utländska män är otrogna
Citera
2020-11-10, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD

Jag sa inte att killar med nordeuropeiskt utseende är bättre på något sätt. Jag sa bara att jag inte attraheras av andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in