2020-10-12, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Det handlar om att de inte respekterar sin partner bara. Det är bara du som får det till att det skulle handla om "oerfaren".

Sättet de pratar om "erfarna" samt behandlar dem just för att de är "erfarna" visar däremot att de inte har respekt för dessa.

Men herregud, försök vara logisk! Varför har samtliga av dessa killar haft oerfarna tjejer om det nu inte spelar roll?

Dom har inte respekt för oerfarna heller. Att vara otrogen, lägre respekt än så kan det inte bli.
Kan du återkomma när du varit en tjej som gått från oerfaren till erfaren och kunnig, så du vet vad du talar om?
Citera
2020-10-12, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Jag riktar frågan till tjejerna därute, följer ni ens flashback och de trådarna som skapas här? Ser ni de där rubrikerna hur svenska killar ser på kvinnor i allmänhet? Trådar och inlägg som ”vi har problem med om tjejer ligger med många”, ”jag kommer dö ensam för dagens tjejer är horor” och etc...
Den här stenåldern mentaliteten och synen som svenska killar har än idag verkar ni älska.

När ska ni fatta och tänka om att ni aldrig kommer hitta en manlig svensk man? Har ni inte lärt av era föräldrar varför de skilde sig? Jo för att era pappor var inte tillräcklig man för att behålla din mammas attraktion precis som dagens svenska killar.

Våga gå ut för era comfortzon, dejta män istället för svenska killar.

Svara nu på frågan! Jag vill absolut inte ha några svenska killar som beklagar sig här eller kommer med sin loser beteenden. Diskutera sakligt!

Jag kan inte komma på något mer omanligt än vad de flesta invandrarmän har gjort: Flytt sitt eget land och lämnat sina egna barn och kvinnor efter sig för att dö. Något givetvis inte svenska män hade gjort, 99% av oss hade stannat och krigat för vårat land för att sedan bygga upp det igen.
Senast redigerad av Hard2TheCore 2020-10-12 kl. 13:55.
Citera
2020-10-12, 17:55
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Det är det många användare som gör. Så det är ju inte där skon klämmer.

Erfarenhet är erfarenhet.

Och varför händer inte samma sak nu när jag är erfaren och dom enligt dig borde ha lägre respekt för mig?
De flesta spammar inte om samma saker i tusentals inlägg och upprepar samma kommentarer hela tiden.

Lögner för att intala dig själv saker är lögner för att intala dig själv saker.

Du verkar inte kunna ta att dessa killar inte har respekt för tjejer som du. Det är allmän känd fakta. Men du vill hävda att de inte gillar svenska tjejer för att de är feminister, som att du själv skulle vara dessa killars drömtjej

Du var "erfaren" då också i dessa killars ögon. "Erfaren" som i ligger runt och saknar självrespekt. Du behövde inte ha varit uppe i siffran 100. Det handlar om beteendet. Jag tror inte ens på vad du skriver händer i ditt liv och jag tror inte att du själv gör det heller. Men du skrev dock nyss att de fortfarande försöker passa dig vidare till kompisar, "men att det bara är såna du inte ligger med". Det är väl nåt nytt du intalat dig själv för att det ska passa din fantasibild du byggt upp för att skydda ditt ego. Som sagt du har blivit passad runt mellan vänner och syskon. Jag vet att många invandrarkillar saknar respekt för tjejer som ligger runt och saknar självrespekt. Till skillnad från dig vet jag hur de funkar. Om du vill inbilla dig att invandrarkillar har fått mer respekt för dig nu när du kommit över 100 sexpartners så får du intala dig själv det De flesta förstår att du ljuger för dig själv och andra.
Citera
2020-10-12, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
De flesta spammar inte om samma saker i tusentals inlägg och upprepar samma kommentarer hela tiden.

Lögner för att intala dig själv saker är lögner för att intala dig själv saker.

Du verkar inte kunna ta att dessa killar inte har respekt för tjejer som du. Det är allmän känd fakta. Men du vill hävda att de inte gillar svenska tjejer för att de är feminister, som att du själv skulle vara dessa killars drömtjej

Du var "erfaren" då också i dessa killars ögon. "Erfaren" som i ligger runt och saknar självrespekt. Du behövde inte ha varit uppe i siffran 100. Det handlar om beteendet. Jag tror inte ens på vad du skriver händer i ditt liv och jag tror inte att du själv gör det heller. Men du skrev dock nyss att de fortfarande försöker passa dig vidare till kompisar, "men att det bara är såna du inte ligger med". Det är väl nåt nytt du intalat dig själv för att det ska passa din fantasibild du byggt upp för att skydda ditt ego. Som sagt du har blivit passad runt mellan vänner och syskon. Jag vet att många invandrarkillar saknar respekt för tjejer som ligger runt och saknar självrespekt. Till skillnad från dig vet jag hur de funkar. Om du vill inbilla dig att invandrarkillar har fått mer respekt för dig nu när du kommit över 100 sexpartners så får du intala dig själv det De flesta förstår att du ljuger för dig själv och andra.

Eftersom du inte kan svara på min fråga utan istället måste dra till med "du ljuger" kan du hålla käften hädanefter. Någon jävla nivå får det vara om jag ska slösa mer tid på dig.
Citera
2020-10-12, 18:45
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Men herregud, försök vara logisk! Varför har samtliga av dessa killar haft oerfarna tjejer om det nu inte spelar roll?

Dom har inte respekt för oerfarna heller. Att vara otrogen, lägre respekt än så kan det inte bli.
Kan du återkomma när du varit en tjej som gått från oerfaren till erfaren och kunnig, så du vet vad du talar om?
Om du hade förmåga att tänka logiskt så hade det jag skrivit redan gått in hos dig. Jag tar inte din egendrivna sk "forskning" seriöst. Saker du uppenbarligen ljuger ihop och drar slutsatser ifrån för att det ska passa och skydda ditt ego.

"Blattekillar" brukar ha seriösa relationer med "oerfarna". Det som inte spelar roll är om en tjej är "erfaren" eller "oerfaren när det gäller otrohet. Otrogna personer bedrar olika typer. Något annat har du bara fabricerat ihop för att det passar dig.

Respektlösheten av att vara otrogen (vilket folk är mot olika typer) och respekt i allmänhet är två skilda saker som du bör försöka skilja på. Det jag har förklarat är att de har mer respekt för "oerfarna" i allmänhet. Medan "erfarna" kallar dem horor och andra nedvärderande saker bakom deras rygg och ibland framför, samt passar runt till polarna.

Kan du återkomma när dina vanföreställningar åtminstone lite överensstämmer med andras syn på saker?
Senast redigerad av Kgjj 2020-10-12 kl. 18:50.
Citera
2020-10-12, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dave
Tror du slog huvudet på spiken där. Som svar till trådstartaren,det är nog på ett ungefär samma typ av brudar du ser med blattar som med wt. Seriöst, sällan (aldrig) man ser en seriös, ok kvinna med ordnade förhållande med någon av ovan nämnda kategorier. Korrekt?

WT-tjejer ser man med WT-killar alternativt adidaskrigar-blattar från förorten. Akademiker-tjejer ser man med andra akademiker-killar (oavsett om det är svensk eller invandrare). Dvs alla håller sig till sin sociala grupp. Din världsbild är väldigt begränsad & orealistiskt. Vad skulle professor Ahmed på KTH eller läkar-Mehdi se i WT-Cazzandra med tatueringar över hela kroppen & 20 barn framavlade med 20 olika män?

Du inser väl själv att verkligheten inte är såpass förenklad som du och dina "nationalistkumpaner" på Flashback vill få det att se ut som?
Citera
2020-10-12, 21:39
Medlem
Jag är en man av utländsk bakgrund, men placerar mig inte själv i kategorin "blatte". Det ordet associerar jag med den negativa Adidaskrigar-stereotypen från förorten. Med det sagt så har jag noll intresse av svenska tjejer. Förstår inte riktigt hur man som kille med självrespekt över huvud taget pallar med dessa egoistiska & självupptagna varelser? Allt ska vara på hennes sätt, annars "råkar" hon snubbla på en annan mans penis på krogtoan & vipps så har förhållandet gått under jorden.

Svenska tjejer har noll respekt för sina män generellt & ser dessa bara som bakomater, emotionella tamponger, betjänter & terapeuter...inte som faktiska partners där man måste kompromissa. Svenska tjejer är den kvinnliga varianten av kvinnoförtryckande extremist-muslimer.

Svenska tjejer, tack men nej tack. Den dagen, den sorgen.
Citera
2020-10-13, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Jag riktar frågan till tjejerna därute, följer ni ens flashback och de trådarna som skapas här? Ser ni de där rubrikerna hur svenska killar ser på kvinnor i allmänhet? Trådar och inlägg som ”vi har problem med om tjejer ligger med många”, ”jag kommer dö ensam för dagens tjejer är horor” och etc...
Den här stenåldern mentaliteten och synen som svenska killar har än idag verkar ni älska.

När ska ni fatta och tänka om att ni aldrig kommer hitta en manlig svensk man? Har ni inte lärt av era föräldrar varför de skilde sig? Jo för att era pappor var inte tillräcklig man för att behålla din mammas attraktion precis som dagens svenska killar.

Våga gå ut för era comfortzon, dejta män istället för svenska killar.

Svara nu på frågan! Jag vill absolut inte ha några svenska killar som beklagar sig här eller kommer med sin loser beteenden. Diskutera sakligt!

Vissa kanske vill ha vita barn och en partner med samma modersmål. Bara en tanke.
Citera
2020-10-14, 03:31
Medlem
MAX-HIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Vissa kanske vill ha vita barn och en partner med samma modersmål. Bara en tanke.

En riktigt bra tanke faktiskt.

Sedan är ju den svenska kulturen överlägsen de muslimska ländernas kulturer. Det finns ingen fin framtid för de som gynnar muslimska män, eftersom moderna kvinnor ändå inte vill leva i de kriminellt belastade utanförskapsområdena, eller i ett misogynt islamisk stenåldersland.
Senast redigerad av MAX-HIM 2020-10-14 kl. 03:37.
Citera
2020-10-14, 17:18
Medlem
empoisonnes avatar
Jag citerar mig själv från en sex år gammal tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne

Jag har redan förklarat varför jag tycker om svenska män men jag kan göra det igen. Något utförligare den här gången. Sådana här trådar blir givetvis löjeväckande generaliserande och givetvis är inte alla svenska män så som nedan beskrivs. Det är så självklart att det knappt ens behövs sägas. Men på FB kan man aldrig vara nog så tydlig.

Först och främst så delar jag och svenska män värderingar och referensramar. Vi förstår varandra rätt bra. Vi är produkter av ett öppet samhälle mycket tolerant mot det som är normbrytande. Svenska män är öppensinnade och laidback. Du kanske tycker att en snubbe som småpratar med främmande kvinnor är öppensinnad och laidback, men det är inte att så vara i ordens rätta bemärkelser.

Om vi verkligen ska hålla oss till TS så är svenska män trygga i sin manlighet. De behöver inte ständigt visa för sig själva och andra att de är just män. De kan städa och laga mat, ligga underst när man knullar, vara pappalediga, dricka vitt vin, ha kvinnliga chefer, tjäna mindre än sin fru, ligga på soffan och bli klappad av sin kvinna efter en hård arbetsdag, slicka fitta, bry sig om hur de klär sig, tycka om att inreda hemma och sitta tysta i barer utan att få för sig att de tappar i manlighet.

Att de inte ständigt måste hävda sin manlighet misstas ofta för att svenska män inte skulle vara manliga. Jag menar att det är precis tvärtom.

Svenska män och kvinnor lever sida vid sida och vi kan försörja oss själva. Svenska män är bra på att förstå att de relationer man inleder inte bara är ett slags ekonomiskt avtal. De är på det klara med att en välfungerande relation förutsätter att båda ges utrymme att utvecklas som individer man att man också tar sig tiden att utvecklas tillsammans som par. Svenska män bra älskare. De har fattat att sexuellt umgänge är ett samspel. Det handlar inte om den ena partens njutning allena. Ibland talas det föraktfullt om svenska män som undergivna och fittpiskade och att riktiga män minsann tar vad de själva vill ha. För all del, har man ett BDSM-upplägg må det vara på det viset. Men min upplevelse är annars att svenska män, redan från de första trevande försöken i ungdomen, alltid har försökt läsa av mig och göra mig så tillfredsställd och nöjd som möjligt. Det är jävligt hett.

Som tidigare nämnt föredrar jag, rent estetiskt, nordeuopéer och bland dem sticker de svenska männen ut eftersom de klär sig bra och tar hand som sin hälsa (särskilt tydligt när man kommer upp en bit i åldern) och munhygien (trots att många snusar). Svenskar har för det mesta proportionerliga kroppar och god hållning. De är snygga helt enkelt.

Jag vet inte vad mer jag kan säga. Jag tycker om svenska män. Förstår inte alls varför de ska målas ut som socialt inkompetenta tölpar som inte förmår attrahera kvinnor.

Nu har jag inte så mycket mer att säga. Svenska män är bra skit. Over and out.
Citera
2020-10-14, 18:05
Medlem
DixieDs avatar
Finns ju inte många val
Det är inte så att vi har Grant Show, Rob Estes eller David Charvet. Kanske Eddie Cibrian eller Viggo Mortensen. Ganska begränsat utbud till skillnad ifrån glassbilen i Usa
Citera
2020-10-17, 16:29
Antar detta är just varför svenska kvinnan föredrar svenska män framför mena-parasiter.

https://www.expressen.se/kvallsposte...adjar-om-tips/

Svenska män vet hur man behandlar kvinnor med respekt, istället för att brutalt attackera och slå ner dem oprovocerat och svenska män gömmer inte avhuggna huvud i sin garderob som en trofe som Tishko Ahmed ännu en MENA-parasit gjorde. Bara ett par anledningar varför.
Senast redigerad av Vafalls09 2020-10-17 kl. 16:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in