2020-09-27, 16:25
Medlem
Jag riktar frågan till tjejerna därute, följer ni ens flashback och de trådarna som skapas här? Ser ni de där rubrikerna hur svenska killar ser på kvinnor i allmänhet? Trådar och inlägg som ”vi har problem med om tjejer ligger med många”, ”jag kommer dö ensam för dagens tjejer är horor” och etc...
Den här stenåldern mentaliteten och synen som svenska killar har än idag verkar ni älska.

När ska ni fatta och tänka om att ni aldrig kommer hitta en manlig svensk man? Har ni inte lärt av era föräldrar varför de skilde sig? Jo för att era pappor var inte tillräcklig man för att behålla din mammas attraktion precis som dagens svenska killar.

Våga gå ut för era comfortzon, dejta män istället för svenska killar.

Svara nu på frågan! Jag vill absolut inte ha några svenska killar som beklagar sig här eller kommer med sin loser beteenden. Diskutera sakligt!
Citera
2020-09-27, 16:30
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Invandrarkillar kanske är mer manliga men också mer manschauvinistiska och kriminella. Risken att bli misshandlad är stor. Svenska tjejer vill inte umgås med såna.
Senast redigerad av AfroCondomFactory 2020-09-27 kl. 16:34.
Citera
2020-09-27, 16:31
Medlem
Idiotsveriges avatar
”vi har problem med om tjejer ligger med många” ska det komma ifrån en invandrare? Som kallar svenska tjejer för slampor och horor just av den anledningen+ klagar på hur slampigt de klär sig, och som kommer ifrån länder och samhällsklimat där kvinnan ska vara oskuld när hon gifter sig, annars blir hon stenad? Som tillämpar hederskultur för att se till att deras egna döttrar inte besudlas av Svenska män innan de hunnit gifta bort henne med en invandrare, att hon är oskuld osv.

Jag tror nog snarare svenska män är betydligt mer tillåtande där än utländska generellt. Men såklart även Svenska män(iaf riktiga män som inte är beta-cucks) föredrar en tjej som legat runt så lite som möjligt, det är en biologisk preferens alla MÄN har trots allt.
Citera
Medlem
grungewhores avatar
Tinderprofeten, linkedinkungen. Är flashback din spegel du kör peptalk inför?
Citera
Medlem
Du inser att en (relativt) liten grupp incels på flashback inte är representativa för befolkningen i allmänhet?
Citera
2020-09-27, 16:32
Medlem
STORVITHAJs avatar
Vet inte om du trollar eller bara är riktigt korkad.
Antalet lipsillar är väldigt få, inte sällan är det samma med nya konton, som startar likadana trådar om samma sak.

Det finns ställen där kvinnor behandlas riktigt illa.
Svenskar är generellt inte så dåliga.
Citera
2020-09-27, 16:34
Medlem
lakritcs avatar
Svår fråga. Svenska killar kommer väl att få ett större våldskapital först när de inser att det är en fråga om överlevnad.
Citera
2020-09-27, 16:34
Medlem
Jag gillar svenska män just pga att dom är svenska. Hur dom ser ut, hur dom generellt beter sig, dvs svenskt storkukslugn..., att man har liknade referensramar, kultur, traditioner mm.

Dom som gnäller, klagar och beter sig här på fb är nog dessutom oftast eviga singlar så just den typen som vi inte vill ha slipper vi hursomhelst.
Citera
2020-09-27, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Invandrarkillar kanske är mer manliga men också mer manschauvinistiska och kriminella. Risken att bli misshandlad är stor. Svenska tjejer vill inte umgås med såna.

du skämtar väl? ser svenska tjejer på gatorna med mohammeds hela tiden, oftast unga tjejer så det verkar vara trendigt att skaffa en invandrare.
Citera
2020-09-27, 16:39
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory

Gemene svenne flashbackaren har riktigt extrema tendenser. Det har vi ju sett bara genom att studera denna forums del.

Citat:
Ursprungligen postat av sentenced
du skämtar väl? ser svenska tjejer på gatorna med mohammeds hela tiden, oftast unga tjejer så det verkar vara trendigt att skaffa en invandrare.

Varför skulle vackra svenska kvinnor, som numera väljer och vrakar i dejting sammanhang, vilja dejta en osäker och mesig Fredrik?

Om jag var brud hade jag valt Mohammed varje dag i veckan.
Senast redigerad av bobo909 2020-09-27 kl. 16:41.
Citera
2020-09-27, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blade99
Jag riktar frågan till tjejerna därute, följer ni ens flashback och de trådarna som skapas här? Ser ni de där rubrikerna hur svenska killar ser på kvinnor i allmänhet? Trådar och inlägg som ”vi har problem med om tjejer ligger med många”, ”jag kommer dö ensam för dagens tjejer är horor” och etc...
Den här stenåldern mentaliteten och synen som svenska killar har än idag verkar ni älska.

När ska ni fatta och tänka om att ni aldrig kommer hitta en manlig svensk man? Har ni inte lärt av era föräldrar varför de skilde sig? Jo för att era pappor var inte tillräcklig man för att behålla din mammas attraktion precis som dagens svenska killar.

Våga gå ut för era comfortzon, dejta män istället för svenska killar.

Svara nu på frågan! Jag vill absolut inte ha några svenska killar som beklagar sig här eller kommer med sin loser beteenden. Diskutera sakligt!
Problemet för invandrare med stenålders kvinnosyn är att de flesta svenska kvinnorna har lite allmänbildning och skolning.
De förstår att det är mycket snack och lite verkstad från många invandrare.
Citera
2020-09-27, 16:43
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bavertass
Problemet för invandrare med stenålders kvinnosyn är att de flesta svenska kvinnorna har lite allmänbildning och skolning.
De förstår att det är mycket snack och lite verkstad från många invandrare.

Men gemene svenne är ju anti feminism, och sitter och gråter framför datorn över att dom inte får slicka våta punani, och gnäller över att det är så orättvist när det är jämställt. Nämner ofta biologiska skillnader hur en man och en kvinna ska bete sig, och längtar tillbaka till stenåldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in