Frågan är snarare hur fan man orkar jobba 80 timmar i veckan? Fyfan, plus pendel på det. jag skulle vara helt körd. jag som lider av adhd, och snabbt bilr mer utmattad i huvudet än andra,skulle aldrig orka, plus att jag har sömnproblem.
Skulle bli att man pimplade i sig kaffe varje 1 timme, och när man kommer hem, är man för upp i varv,och kan inte sova, och man måste jobba 12 timmar,och får inte göra bort sig

Man hinner inte heller träna för att hålla sig i fysisk form. Inte mycket till dejtande heller.
Vill man verkligen ha jobbet, kan man göra så här:köpa en hora. Ljuga om att hon är ens fru. Sen muta någon högt uppvaktad gubbe på ib, att om han ger mig mycket bra referenser och fixar mig till intervju, så får han knulla min fru varje helg. Han får testknulla henne en gång
och skickar in bild på henne

Måste vara en riktigt läcker brud så han brinner i brallorna. Sen filmar du när han är hemma hos dig. Sen säger du hur det ligger till, att du har filmat, och att det var manipulation. Du har en hålhake,och det är inget han kan göra. Han ska nu göra allt i sin makt så att du får jobbet
Givetvis är du anonym fram tills att han knullar henne,och du blottar din identitet först när du filmar honom knulla med en hora(som kan få honom att förlora jobbet om det blir offentligt). Får jag inte jobbet, ändå efter intervjun osv, så kan man ändå kräva en hel del slant i pengar, typ några mille
Eller så kontaktar man en hora, som söker upp honom efter arbetet,och frågar om han är intresserad,och filmar honom sen i hotellet. Frågar man många högt uppsatta, så lär ju någon nappa på det här.