Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Kontakter, pengar, uberman-gener? Frmgan och drivet att leta reda p information sjlv? Orken att lsa igenom en trd som kunde ge svar p alla dina frgor?
Hur menar du, fr vrigt, nr du sger att du r "vldigt ambitis men har slappat i gymnasiet"? Hur vet du huruvida du r ambitis om du "slappat" genom det enda du behvt gra i livet?
Fan, varfr r det s mnga som lser trden och knner "oj det hr verkar coolt undrar vilken rkmacka som gr till London" och s f som knner "motherfucker, det hr krver STLMANNEN, better shape up"?
Fr att som jag nmnde tidigare s har jag drivit fretag eller rttare s driver jag fretag, jag har en hyffsad inkomst och allting har jag skapat helt sjlv utan ngot vidare kapital.
Gymnasiet har inte varit s svrt fr mig s jag har inte sett det som en utmaning drmed har jag slappat en hel del och bara ftt 19,5 i snitt istllet fr 20 som jag har kapacitet fr.
Pengar blir frhoppningsvis inga problem, har kontakter men dock inte inom finansbranschen.
Jag har ven klart fr mig att detta inte r som att cykla och att det krvs hrt arbete men jag r redo och vet vad jag vill.
Kan be om urskt fr att jag inte lst igenom hela trden, jag har ftt en del svar redan, MunchenCalling och ven ni andra har gjort ett bra jobb p det jag sett iallafall men jag undrar vad jag har fr frutsttningar med mitt 19,5 snitt, CAE & CPE!